Citat:
Ursprungligen postat av schlet
Detta har att göra med kulturerna. Jämför du Sverige och balkan så ska du se att vår svinregering verkar rätt nice.
Där är det inte acceptabelt att du som chef har en bil som inte är finare än dina anställdas (därav bling bling och blatte BMW). Du ska hämta din fru på jobbet. Om du hamnar på sjukhus är det inte säkert att du får någon vård om du inte "känner" läkaren. osv osv.
Ska man avancera karriärsmässigt så handlar det återigen om att du ska känna folk och oavsett så är lönerna sjukt dåliga. Som kvinna är det betydligt enklare att ha en farsa som är ihärdig och tjatar till sig befodran för dottern samtidigt som hon "gör sin del", utbildning osv är orelevant om korten spelas rätt. Folk hugger varandra i ryggen rätt frekvent.
Jag upplever inte brudar för balkan som slampor. De som är sexiga där är betydligt snyggare än svenska kvinnor. Och de har ett kvinnligare sätt än svenska tjejer. Sen har svenska tjejer inte heller några intressen mer än sina mobiltelefoner som de inte vet hur man använder, smink, facebook och skvallra över en latte
tycker jag verkligen inte!
att vara kvinnlig är för mig en tjej som håller sig lugn och fin och inte gapar som en kärring
när dom pratar. Självförtroendet bland dessa tjejer i öst är också ganska hög och en aning kaxig, som
jag tycker drar åt det manliga hållet.
Kvinnor ska vara lite mer oskyldiga och blyga för att betraktas som kvinnliga enligt mig