2011-12-14, 13:15
Medlem
Får en massa meddelanden av användaren 'PokerStakes', borde det inte räknas som spam eller liknande:

Citat:
$50 gratis + tjäna pengar på att värva vänner!

--------------------------------------------------------------------------------

Pokerstrategy är världens största pokerskola med över 5,5 miljoner medlemmar från hela världen. Dom erbjuder gratis coachningar, utbildningsvideos, artiklar, programvara med mera! Du får dessutom $50 gratis att spela för på en valfri pokersite! Allt är helt gratis, du behöver inte betala ett enda öre själv! Inget kontokort eller liknande behövs, det är bara att bli medlem och logga in!

Dessutom har du möjligheten att tjäna pengar på att värva dina vänner till sidan! Förutom att du kan tjäna upp till $500 på deras spelande får du även 10% provision när dom köper en statusuppgradering och av det dom tjänar själva genom att värva vänner.

Läs mer och registrera dig HÄR!
Vid eventuella frågor kan du skicka dessa till mig på: M8R-jomsgi@mailinator.com
Eller till mig här på Flashback om jag inte blivit avstängd för spam innan dess

Pokerstrategy finns på följande språk
Svenska
Bulgariska - Български
Kinesiska - 中文
Tjeckiska - Česky
Holländska - Nederlands
Engelska - English
Finska - Suomi
Franska - Français
Tyska - Deutsch
Ungerska - Magyar
Indisk Engelska (forum supports Hindi)
Italienska - Italiano
Japanska - 日本語
Koreanska - 한국어
Polska - Polski
Portugisiska - Português
Romänska - Română
Ryska - Русский
Spanska - Español

Grymt irriterande ...
Citera
2011-12-14, 13:24
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Vad glada dom ska bli när du sprider skiten vidare.
Citera
2011-12-14, 13:26
Medlem
psyDucks avatar
Det räknas som marknadsföring vilket bryter mot forumreglerna. Han blir nog säkert snart avstängd.

Så länge kan du välja att ignorera honom genom att lägga till honom på din "ignoreralista" i kontrollpanelen.
Citera
2011-12-15, 00:35
Medlem
Allharjarins avatar
Tråd finns!
https://www.flashback.org/t1740094

Där diskuterar vill all sorts pm-spam.
Citera
2011-12-15, 01:37
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Får ni spam via PM så ta kontakt med valfri moderator för verfiering. Det innebär att moderatorn går in i er inbox (byt lösenord tillfälligt) och verfierar att PM:et faktiskt existerar.
Citera
2011-12-15, 01:44
Medlem
Allharjarins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Får ni spam via PM så ta kontakt med valfri moderator för verfiering. Det innebär att moderatorn går in i er inbox (byt lösenord tillfälligt) och verfierar att PM:et faktiskt existerar.
Du menar att vi ljuger? Ta och titta i tråden jag länkade, så skall du nog se att flera medlemar har fått reklamen.
Citera
2011-12-15, 03:34
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allharjarin
Du menar att vi ljuger? Ta och titta i tråden jag länkade, så skall du nog se att flera medlemar har fått reklamen.
Vad får dig att tro det? Enda sättet att verifiera är att släppa in en moderator i inboxen eftersom det bara är du själv som kan läsa dina egna PM.
Citera
2011-12-15, 06:49
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
PokerStakes är avstängd sedan 12 timmar tillbaka.

admin5
Citera
2011-12-15, 06:50
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allharjarin
Tråd finns!
https://www.flashback.org/t1740094

Där diskuterar vill all sorts pm-spam.
Varför just i den?
https://www.flashback.org/sok/spam+PM?f=182
Det är inget direkt nytt om man säger så, inte heller förfarandet med hur man ska göra om man får ett sådant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in