Får en massa meddelanden av användaren 'PokerStakes', borde det inte räknas som spam eller liknande:
Grymt irriterande ...
Citat:
$50 gratis + tjäna pengar på att värva vänner!
--------------------------------------------------------------------------------
Pokerstrategy är världens största pokerskola med över 5,5 miljoner medlemmar från hela världen. Dom erbjuder gratis coachningar, utbildningsvideos, artiklar, programvara med mera! Du får dessutom $50 gratis att spela för på en valfri pokersite! Allt är helt gratis, du behöver inte betala ett enda öre själv! Inget kontokort eller liknande behövs, det är bara att bli medlem och logga in!
Dessutom har du möjligheten att tjäna pengar på att värva dina vänner till sidan! Förutom att du kan tjäna upp till $500 på deras spelande får du även 10% provision när dom köper en statusuppgradering och av det dom tjänar själva genom att värva vänner.
Läs mer och registrera dig HÄR!
Vid eventuella frågor kan du skicka dessa till mig på: M8R-jomsgi@mailinator.com
Eller till mig här på Flashback om jag inte blivit avstängd för spam innan dess
Pokerstrategy finns på följande språk
Svenska
Bulgariska - Български
Kinesiska - 中文
Tjeckiska - Česky
Holländska - Nederlands
Engelska - English
Finska - Suomi
Franska - Français
Tyska - Deutsch
Ungerska - Magyar
Indisk Engelska (forum supports Hindi)
Italienska - Italiano
Japanska - 日本語
Koreanska - 한국어
Polska - Polski
Portugisiska - Português
Romänska - Română
Ryska - Русский
Spanska - Español
--------------------------------------------------------------------------------
Pokerstrategy är världens största pokerskola med över 5,5 miljoner medlemmar från hela världen. Dom erbjuder gratis coachningar, utbildningsvideos, artiklar, programvara med mera! Du får dessutom $50 gratis att spela för på en valfri pokersite! Allt är helt gratis, du behöver inte betala ett enda öre själv! Inget kontokort eller liknande behövs, det är bara att bli medlem och logga in!
Dessutom har du möjligheten att tjäna pengar på att värva dina vänner till sidan! Förutom att du kan tjäna upp till $500 på deras spelande får du även 10% provision när dom köper en statusuppgradering och av det dom tjänar själva genom att värva vänner.
Läs mer och registrera dig HÄR!
Vid eventuella frågor kan du skicka dessa till mig på: M8R-jomsgi@mailinator.com
Eller till mig här på Flashback om jag inte blivit avstängd för spam innan dess
Pokerstrategy finns på följande språk
Svenska
Bulgariska - Български
Kinesiska - 中文
Tjeckiska - Česky
Holländska - Nederlands
Engelska - English
Finska - Suomi
Franska - Français
Tyska - Deutsch
Ungerska - Magyar