2011-12-13, 20:34
Bannlyst
Och även riddarhuset gav inte mycket till motstånd. Saker som "har du rökt på eller?! trllar du eller?" istället för rationella argument.

Återigen, folk vet egentligen innerst inne att detta är sant men majoriteten vägrar erkänna det för sig själv, eller andra.
Citera
2011-12-13, 20:35
Bannlyst
"The effects of emasculation"

http://www.youtube.com/watch?v=y5OdQGbVNa4
Citera
2011-12-13, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MontanaT
Jag skulle säga det är ett resultat av hur vårat samhälle har utformats, mycket pga feminismen. Återigen, kvinnor får för sig att dom är över mannen, män får för sig att dom ska underkasta sig kvinnan. Detta resulterar i saker som tidigare nämnt: Kvinnor kommer oerhört lätt före i kön till nattklubben, om en kvinna och man börjar tjafsa så har kvinnan snart 10st brunstiga hästar på sin sida som ska "skydda henne" (och i hemlighet vill ligga) etc etc.

Problemet är att detta också skapar en o-ordning i naturen, för kvinnan är utformad till att bli attraherad till män som är dominanta (har högre status), men då män uppfostras att underkasta sig kvinnan resulterar detta i att svenska män blir mindre attraktiva på köttmarknaden och kvinnor dras istället till män av annat ursprung, män som uppfostrats under en annan kultur där man ej ser kvinnan över sig.

Citat:
Som sagt, ni feminister och/eller kvinnor använder er av känslomässiga resonemang. Ni läser det jag skriver och blir på en gång känslomässiga för att "försvara er själva", därav resultat av meningar liknande "kryp tillbaka till 1800 talet!!!" "bullshit!!!!!!"

Säg något kvinnor är bättre på, säg EN SPORT kvinnor är bättre på.

Är kvinnor bättre byggarbetare? brandmän? Schackspelare? Kockar? Hockeyspelare? Fotbollspelare? Innebandyspelare? Boxare? Elektriker? Vetenskapsmän? Kemister? Forskare? Mattematiker?

Komigen nu, NÅGONTING

Gissa vad, du kan inte, därav min FAKTA.
Yoga och långdistans löpning, och att se prydig ut
Citera
2011-12-13, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anthe90
Yoga och långdistans löpning, och att se prydig ut

Precis, grejen är att det du säger sägs ofta i sammanhang där det tas som "skämt", det är något man småskämtar om vid köksbordet i ren allmänhet, saken är den att sådana skämt brukar det ofta ligga en hel del sanning i, det är därför dom i grund och botten är "roliga", det blir lite som "haha kaxigt att säga sanningen rakt ut sådär" så skrattar man bort det.

Alla vet att det är sant, rent logiskt så är det MYCKET sant, hur som helst så döljs detta av en extremt rutten feminism som gör att män skickar över sina bollar med posten till det kvinnliga könet som glatt tar emot dom även fast dom rent biologiskt inte kan hantera dom. Kvinnor kan INTE vara män, hur mycket dom än försöker så är en kvinna som försöker vara en man (och alla dess egenskaper som kommer med) en väldigt dålig leksakskopia av en "riktig man".
Citera
2011-12-13, 20:47
Medlem
Citat:
Precis, grejen är att det du säger sägs ofta i sammanhang där det tas som "skämt", det är något man småskämtar om vid köksbordet i ren allmänhet, saken är den att sådana skämt brukar det ofta ligga en hel del sanning i, det är därför dom i grund och botten är "roliga", det blir lite som "haha kaxigt att säga sanningen rakt ut sådär" så skrattar man bort det.

Alla vet att det är sant, rent logiskt så är det MYCKET sant, hur som helst så döljs detta av en extremt rutten feminism som gör att män skickar över sina bollar med posten till det kvinnliga könet som glatt tar emot dom även fast dom rent biologiskt inte kan hantera dom. Kvinnor kan INTE vara män, hur mycket dom än försöker så är en kvinna som försöker vara en man (och alla dess egenskaper som kommer med) en väldigt dålig leksakskopia av en "riktig man".
Jag hatar kvinnofotboll och hockey eftersom de är så¨dåligt tekniska och sega av sig, kan inte förstå hur de försörjer sig på sådana pajaserier, btw vad tycker du om de som har en extra kromosom?? alltså xxy?
Citera
2011-12-13, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anthe90
Jag hatar kvinnofotboll och hockey eftersom de är så¨dåligt tekniska och sega av sig, kan inte förstå hur de försörjer sig på sådana pajaserier, btw vad tycker du om de som har en extra kromosom?? alltså xxy?

Ja ganska värdelöst att kolla på faktiskt, ingen vidare underhållning om man säger så.

Kromosom? Inget jag tänkt på, är väl rätt synd om dom iallafall.
Citera
2011-12-13, 21:18
Medlem
Citat:
Ja ganska värdelöst att kolla på faktiskt, ingen vidare underhållning om man säger så.

Kromosom? Inget jag tänkt på, är väl rätt synd om dom iallafall.
Det är de som oftast presterar bäst bland kvinnor och ser manliga ut, deras förutsättningar att bygga muskler liknar mkt våra
Citera
2011-12-13, 21:22
Medlem
Män har i regel mer imponerande karriärer av den anledningen att dom faktiskt inte föder barn eller behöver vara ledig ett lång tid efteråt för amning osv. Just den detaljen med barn har gjort att kvinnor har haft svårare att sätta karriären i centrum och även ha chansen till att bli tilldelad tex en högre chefsposition osv.

Nuförtiden när det blir allt vanligare för män att ta pappaledigt kommer leda till att vi kommer se ett mer jämlikt samhälle där kvinnor kommer få möjlighet att visa sitt fulla potential.

Tycker TS ska se mer åt individen och dess olikheter istället för att se ner på kvinnor som en grupp där alla är likadana.
Är tämligen ganska säker på att TS varken skulle kunna bli schackmästare eller bygga en rymdraket trots att han är man (eller det kanske bara bevisar att han är en kvinna )
Citera
2011-12-13, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hAt3D
Män har i regel mer imponerande karriärer av den anledningen att dom faktiskt inte föder barn eller behöver vara ledig ett lång tid efteråt för amning osv. Just den detaljen med barn har gjort att kvinnor har haft svårare att sätta karriären i centrum och även ha chansen till att bli tilldelad tex en högre chefsposition osv.

Nuförtiden när det blir allt vanligare för män att ta pappaledigt kommer leda till att vi kommer se ett mer jämlikt samhälle där kvinnor kommer få möjlighet att visa sitt fulla potential.

Tycker TS ska se mer åt individen och dess olikheter istället för att se ner på kvinnor som en grupp där alla är likadana.
Är tämligen ganska säker på att TS varken skulle kunna bli schackmästare eller bygga en rymdraket trots att han är man (eller det kanske bara bevisar att han är en kvinna )
TS- kanske inte har några intressen för ovanstående vilket gör att han inte har utvecklat egenskaper åt detta syfte
sluta skydda dessa djur

All makt åt TS vår befriare
Senast redigerad av Anthe90 2011-12-13 kl. 21:37.
Citera
2011-12-13, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hAt3D

"Behöver" vara ledig? Så du skyller alltså kvinnors underlägsna fysik och mentala kapacitet på att dom MÅSTE föda barn? Hur är det med kvinnor som inte föder barn? Det finns miljontals med kvinnor som inte skaffar barn förens 35-40, dom är likförbannat inga genier, framgångsrika rent karriärsmässigt eller bemästrar herrar i fotboll.

Kvinnor har aldrig haft någon potential att visa, varför? För att under HELA historien och evolutionen så har dom aldrig BEHÖVT någon potential. Män har slitit i grottor, i djungeln, på skyskrapor som är mycket höga genom historien för att ge oss den värld vi har idag. Vad har kvinnor gjort?

Det handlar inte om att se ner på, det handlar om att fixa till jämvikten för som det ser ut nu har kvinnor MER värde i samhället och det justifieras med "feminism" och döljs med ord som "jämlikhet".

Kvinnan har en helt annan biologi och kroppsuppbyggnad, mindre hjärna, sämre utvecklat rationellt tänk och en uppenbar fysisk underlägsenhet. Jag ser ingen anledning till varför det ser ut som det gör i dagens samhälle när kvinnor uppenbarligen är underlägsna män i nästan alla former. Med det inte sagt att kvinnor är SÄMRE människor ur ett rent humant perspektiv, eller att vi inte ska ta hand om dom (Bara för att barn inte passar lika bra som vuxna på ett jobb betyder detta inte att barn är mindre värda), det enda det betyder är att kvinnan har för mycket makt idag med tanke på vad naturen utformat henne till.
Citera
2011-12-14, 14:58
Medlem
Skrämmande att TS har en så förlegad människosyn. Jag utgår från att du inte förnekar att kvinnor har blivit förtryckta och inte har haft samma möjligheter som män genom historien så självklart har inte kvinnor åstadkommit lika mycket som män genom historien

Det finns inget som bevisar att kvinnor skulle ha ett mindre intellekt eller tänker mindre rationellt snarare tvärtom. Med tanke på att män står för nästan all brottslighet och våld i samhället så känns ju det som män är mer irrationella. I genomsnitt har dessutom kvinnor högre IQ än män. I regel är kvinnor mer språkligt utvecklade än män och har en större komplexitet i sitt tal

Att kvinnors fysik skiljer sig från mäns stämmer men att det skulle göra er överlägsna i ett modernt samhälle förstår jag mig inte på. Sen att kvinnor dessutom lever längre får ju mig att inte vilja byta kropp heller. Kvinnor har även högre smärtgräns än män vilket är tur för oss eftersom det i regel Ni som misshandlar oss......

Citat:
Vad händer om en tjej och en kille börjar bråka och skrika på varandra på krogen? 10sekunder sen har tjejen 5 brunstiga randoms bakom sig som ska "skydda henne" i hopp om att få ligg.

Om en tjej bitch-slapar sin kille och han slapar tillbaks så ligger han snart på marken då 8 andra killar slängt sig på honom för att "skydda den stackars tjejen" för man "slår minsann inte tjejer".

Där är 2 fina exempel på hur män helt saknar självkontroll och rationellt tänkande och dessutom är helt styrd av sin egen könsdrift.
Senast redigerad av hAt3D 2011-12-14 kl. 15:01. Anledning: Quote blev inte i en grått bara
Citera
2011-12-14, 15:11
Medlem
DonVonFjants avatar
Citat:
Helt klart. Om vi ska försöka bortse från vår hjärntvätt som pågått sedan födseln som säger "hur det ska vara" och istället kollar på det hela rent rationellt:

Män är bättre än kvinnor på i stort sett allt, alla sporter och till och med i dressyr, skytte och schack som inte kräver någon direkt muskelstyrka.

Män har många fler genier än kvinnor, medans män har fler extremt låga har vi även MÅNGA fler extremt höga. Män är anledningen till att världen ser ut så som den gör idag, flygplan, elektricitet, hjulet, flyga ut i rymden, majoriteten av betyande forskning, ALLT som gör denna värld till vad den idag är, är i stort sett pga mannen.

Män gör bättre jobb ifrån sig i alla fysiskt krävande jobb - brandman, bygg etc, till och med i jobb som inte kräver någon styrka, som tex att vara kock, är män också bättre. Vi arbetar mer effektivt av mer kvalite, ÄNDÅ ska vi ha lika löner?!

Rent evolutionärt och biologiskt är det manliga könet helt enkelt UTFORMAT för att vara "bättre", kvinnan kan helt enkelt inte få lika mycket gjort som en man, rent generellt sett. En kvinna har inte lika väl utvecklat rationellt tänk, hon går mer efter känslomässiga impulser, kvinnor är mer benägna att gå efter grupptänk istället för att skapa och bibehålla sina egna principer - allt detta finns det otroligt mycket vetenskap som stärker och om vi tittar ut i vida världen så är det inte direkt svårt att förstå.

ÄNDÅ verkar det som en uppfattning i dagens västländska samhälle att "kvinnan är mer värd", det är inget man talar om högt, man gömmer det under fina ord som "jämställdhet" och "feminism", men vad man egentligen syftar på är KVINNAN HAR MER VÄRDE, ÄVEN fast hon inte bidragit med i stort sett ett skit till denna värld mer än att föda barn (vilket inte direkt är någon större prestation då naturen skapat henne till att klara av detta).

Vad händer om en tjej och en kille börjar bråka och skrika på varandra på krogen? 10sekunder sen har tjejen 5 brunstiga randoms bakom sig som ska "skydda henne" i hopp om att få ligg.

Om en tjej bitch-slapar sin kille och han slapar tillbaks så ligger han snart på marken då 8 andra killar slängt sig på honom för att "skydda den stackars tjejen" för man "slår minsann inte tjejer".

Tjejer kommer förbi i kön till krogen, tanken att ens STOPPA dom skulle få många där att bli upprörda.

Kvinnor blir hjärntvättade att TRO dom har mer värde medans män blir hjärntvättade att tro att dom är sexuella grisar som tänker med penisen och måste därmed vara extremt medvetna om sitt beteende och "ta det lugnt och tänka på den stackars kvinnan, inte göra henne upprörd". Detta är ett direkt resultat av feminismen.

Den mest skrämmande aspekten är att kvinnor blir helt enkelt INTE TÄNDA PÅ KILLAR SOM ÄR PUSSYS, jag vet att detta är väldigt "schyy schyy", men det är sant, kvinnan är utformad till att gå efter än som är av högre status än henne, därav det faktum att du ser så många svenska kvinnor gå efter muslimska män i dagens samhälle, just för att dom är uppfostrade att på ett sätt "se ner på kvinnan" och se sig själv som "högre än henne", detta resulterar i att svenneboys blir mer och mer dissade för att kvinnan istället går till Mohammad som sätter henne på plats. Nu innan ni börjar gorma om att jag har FEL FEL FEL!!! (Vilket är rätt väntat, människor som är hjärntvättade gör allt för att skydda sin tro även fast faktan ligger väl presenterad framför fötterna på dom), så TÄNK efter lite, tänk tillbaka på eran egna uppväxt och era erfarenheter ute i samhället så kommer ni snart tänka att "jadu, han har några poänger" för det är väldigt väldigt ÄKTA, det är inget "hitte på" eller "mansgris-trams", det är så många delar av det västländska samhället ser ut idag.

Jag såg en artikel för någon dag sedan som reklamiserades på framsidan av en kvinnotidning, "hur du förför de yngre killarna " var titeln. Nu, det finns inte många som höjer ögonen åt detta, men låt oss vända på det, tänk om det hade varit en herrtidning och det stått "Hur du förför småflickor ", vad tror ni hade hänt? Det hade blivit ett jävla liv kan jag tala om.

I dagens samhälle vill kvinnor ha samma rätt som män (Detta är bara fina ord, dom vill egentligen ha MYCKET mer rätt än män och i många fall får dom det), samtidigt som dom inte vill bidra lika mycket till samhället som män och för att vara ärlig så KAN DOM inte det heller, det är totalt omöjligt rent biologiskt sett för kvinnor att åsdtakomma lika mycket som män under given tid. Återigen deras rationella tänk är underlägset mannen, deras fysik är underlägsen, deras förmåga att stå fast vid sina principer är underlägsen, deras förmåga att gå efter fakta istället för känslor är underlägsen. Att ha kvinnor som tex styr ett land skulle skapa total kaos, lita på mig när jag säger detta.

Poängen är att män måste SLUTA se sig själv som sämre, inse att dom i stort sett är bättre på allt och har åstdakommit allt i denna värld, det är en MANS värld (men vi tackar såklart inte nej till sällskapet av kvinnor, men att tro att kvinnor ska ha samma rättigheter som en man när de 2 är extremt extremt olika på ett rent naturligt plan är galenskap).

Chansen är stor att om en kvinna läser detta inlägg så kommer hon på en gång att gå efter sina KÄNSLOR och därmed försvara sig själv och såga allt detta istället för att kolla på det RENA FAKTAT, detta i sig bevisar egentligen bara min poäng, kvinnor styrs något enormt mycket mer av känslor än män och har en oförmåga att gå efter klar och ren fakta.

Tack för mig.

Ska man skratta eller gråta av din text? Är det på grund av desperation som du exkluderat alla områden som kvinnor biologiskt presterar bättre inom eller är du för okunnig och obildad för att känna till dem?

Varför jämför du "yngre killar" med "småflickor"? Är du dum i huvudet? Du förstår inte att det skulle bli ramaskri om man skrev "hur du förför småpojkar?" du har aldrig heller läst ett enda herrmagasin som berättar hur man raggar upp unga läckra damer? Är du både okunnig och oförmögen att jämföra språk då du tror att "småflickor" och "yngre killar" värderas lika?

Jag skäms när jag läser din text, för din skull. Det är sant att det är större andel högintellektuella samt lågintellektuella bland män och att det är mer jämt fördelat hos kvinnor. Jag är rädd att du inte hör till den högintellektuella gruppen bland män, dock, och att det förmodligen är därför som tjejer föredrar invandrare framför dig.

Tough shit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in