2011-12-13, 10:23
Bannlyst
Rothschild-dynastins handlingar här och nu, visar tydligt att det inte handlar om judendom när man inte tar in negrer eller judiska negrer, utan det handlar om etnisk rensning så mestis-hybriderna från Khazarien/centralasien kan skapa riket av renrasiga semiter som de alltid drömt om att få vara och tillhöra trots att de inte själva gör eller gjort det.

Israel är jordens största etniska rasiststat. Är någon förvånad?
Citera
2011-12-13, 11:55
Medlem
Pissjudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geblod
Föga förvånande. De största rasisterna av alla gör det igen..

Lustigt egentligen, hur styrda våra ledare är av juden, att de inte ens protesterar mot att mångkultur ska implementeras i hela västvärlden, utom just i de områden juden själv bor i, och deras eget hemland. Där ska det vara rasrent.
Men Gud nåde den västeuropé som vill ha ett rasrent hemland åt sitt folk..

Ja, då fattar du hur meningslöst det är att rösta under rådande förhållanden, bara idioter går och röstar på meningslösa partier och ryggradslösa politiker oavsett färg då alla är så överens om en enda fråga och det är just flyktingpolitiken.

Nu kommer någon käck idiot och säger att man skall rösta på SD för de tycker inte som alla andra, möjligtvis att SD hade varit ett alternativ för all som inte hatar sig själva och sin kultur men så länge SD är toppstyrt av judar och har en judevänlig politik så kommer de aldrig få några större mängder med röster.

Att SD vill stoppa invandringen samtidigt som slickar röv de på som är ansvarig för den rådande förstörelsen av landet genom fullständigt idiotisk flyktingpolitik är ungefär som att judarna i Tyskland skulle rösta för ett tyskt nazistparti bara för att bli av med muslimerna.
Citera
2011-12-13, 16:21
Medlem
Geblods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pissjuden
Ja, då fattar du hur meningslöst det är att rösta under rådande förhållanden, bara idioter går och röstar på meningslösa partier och ryggradslösa politiker oavsett färg då alla är så överens om en enda fråga och det är just flyktingpolitiken.

Nu kommer någon käck idiot och säger att man skall rösta på SD för de tycker inte som alla andra, möjligtvis att SD hade varit ett alternativ för all som inte hatar sig själva och sin kultur men så länge SD är toppstyrt av judar och har en judevänlig politik så kommer de aldrig få några större mängder med röster.

Att SD vill stoppa invandringen samtidigt som slickar röv de på som är ansvarig för den rådande förstörelsen av landet genom fullständigt idiotisk flyktingpolitik är ungefär som att judarna i Tyskland skulle rösta för ett tyskt nazistparti bara för att bli av med muslimerna.

Tror du tilltalar fel person. Jag är fullt medveten om alla de problem som finns, och de vi står inför.
Citera
2011-12-13, 19:16
Medlem
ambisckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sufferstream
Varför får de bevara sitt hemland men ingen annan får det?
Judar är vad evolutionsprofessorn Kevin MacDonald kallar "hyperetnocentriska" och finner sin psykologiska vägledning i självbedrägeriet och den moraliska partikularismen ("good is what is good for the jews"). Detta förefaller vara genetiskt betingat:

http://livskunskap.ath.cx/veidos/fangelseplaneten/inflytandet/att_forsta_ett.htm
Citat:
Judar befinner sig i yttersta änden av denna mellanösterntendens till hyperkollektivism och hyperetnocentrism. I min trilogi om judendomen ger jag många exempel på judisk hyperetnocentrism, och jag har flerstädes framkastat att den judiska hyperetnocentrismen är biologiskt grundad.12 Mellanösterns etnocentrism och fanatism har slagit många människor såsom extrem, däribland William Hamilton, 1900-talets kanske viktigaste evolutionsbiolog. Hamilton skriver:
Jag är säker på att jag inte är den förste som undrat vad det är med denna del av världen, som när så olika och intensiva känslor av rättfärdighet, som skapat tre av världens mest framgångsrika och samtidigt mest splittrande och sins emellan oförenliga religioner. Det är svårt att skönja roten, där jag vanligen söker roten till våra starka känslor, den djupast liggande delen i oss, vår biologi och evolution.13
Hamilton hänvisar till mina två första böcker om judendomen och anmärker sedan: ”Jag kan hålla med om mycket av det allmänna temat i en nyutkommen avhandling i detta ämne, men den synes mig ändå knappast nå fram till denna punkt i diskussionen.” Om jag inte lyckades nå tillräckligt långt i beskrivningen eller analysen av den judiska etnocentrismen, var det kanske därför att ämnet förefaller nästan hisnande djupt, med psykologiska förgreningar överallt. I egenskap av panhumanist var Hamilton starkt medveten om den mänskliga etnocentrismens, och i synnerhet den judiska variantens, förgreningar. Hamilton liknade judendomen vid skapandet av en ny mänsklig art och noterade: [...]
Senast redigerad av ambiscko 2011-12-13 kl. 19:19.
Citera
2011-12-13, 19:22
Moderator
vfs avatar
Politik - Utrikes--->Integration och invandring/Mod
Citera
2011-12-13, 19:25
Medlem
NoEasyWayOuts avatar
Ungeför som svenska politiker. Mångkultur är bra. Men fan inte på våran bakgård!

Fast zionisterna är äckligare ändå för de har som mål att splittra de västerländska staterna för att sedan själva sätta sig i styre. Se filmerna i min signatur.
Senast redigerad av NoEasyWayOut 2011-12-13 kl. 19:31.
Citera
2011-12-13, 19:34
Medlem
Judehyckleriet in action : http://www.youtube.com/watch?v=7Sv14Kwuk-8&feature=player_embedded

Skulle inte förvåna mig om förintelsebedragerskan (d vs Juden!) Barbara Spectre återfinns där. Vilka fina humanister judarna är.
Citera
2011-12-13, 19:34
Medlem
NoEasyWayOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pissjuden

Vad har du fått det ifrån att SD är styrt av judar? Vad jag vet finns endast en jude i SD. Han är så vitt vad jag sett av han ej zionist. Har du något som pekar på det så posta gärna.
Citera
2011-12-13, 19:45
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Judarna har på något märkligt vis skaffat sig någon slags immunitet. De kan vara rasister fullt ut och de sedvanliga antirasisterna säger inte ett ord. Jag har träffat åtskilliga sk "antirasister" i detta land men någon kritik mot Israels rasbevarande har jag aldrig hört från sådana. Om man har semitiskt ursprung och krokig näsa så kan man införa raslagar och komma undan med det.

Kanske vågar inte gemene "antirasist" ge sig på judarna. Ingen vill ju få förintelsekortet slängt på sig...
Citera
2011-12-13, 19:55
Medlem
ambisckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoEasyWayOut
Vad jag vet finns endast en jude i SD. Han är så vitt vad jag sett av han ej zionist. Har du något som pekar på det så posta gärna.
Bröderna Ekeroth dyrkar Israel fanatiskt:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Kent_Ekeroth
http://www.dn.se/nyheter/sverigedemokrat-fick-sionistpris
http://www.newsmill.se/node/5016

Här syns Kent Ekeroth på bild med den sionistiska terrororganisatonen IDF:
http://www.nationell.nu/wp-content/uploads/2011/03/gaza.jpg
http://www.nationell.nu/2011/03/02/extra-sd-pa-bild-med-israels-arme/
Senast redigerad av ambiscko 2011-12-13 kl. 20:00.
Citera
2011-12-13, 19:58
Medlem
Pissjudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoEasyWayOut
Vad har du fått det ifrån att SD är styrt av judar? Vad jag vet finns endast en jude i SD. Han är så vitt vad jag sett av han ej zionist. Har du något som pekar på det så posta gärna.

Förutom bröderna Ekeroth som är sionister så är hela toppskiktet Israelvänliga

Citat:
Sionismens tvillingclowner - "The Ekeroth brothers"

De två personer vi nu kommera att ta upp är tvillingbröderna Kent och Ted Ekeroth, männen som står bakom Sverigedemokraternas anti-islamiska kampanjer.

I Svenska Dagbladet, 19 oktober 2009, kan man läsa:

Ledande sverigedemokrater går nu till hårt angrepp mot muslimer och islam. I ett tal under partiets landsdagar i helgen sade Kent Ekeroth, partiets internationelle sekreterare, bland annat att islam måste bekämpas och att koranen "hetsar till våld mot ickemuslimer"

[...] I talet refererar Kent Ekeroth bland annat till bränderna i Rosengård och säger att förstörelsen görs till ”krigsropet Allahu akbar".

"Vi ser hur samhället anpassas till islam, hur muslimska invandrare attackerar svenskar, kvinnor, judar och homosexuella..."...om detta är deras tack har jag bara en sak att säga dem; tack och adjö-åk hem!"

http://radioislam.org/islam/svenska/fildok/filer/tutti/sd_zionit.htm

Citat:
Sverigedemokraternas toppkandidat i Mariestad, Staffan Gising, har lämnat partiet. Han menar att SD är ett sionistiskt enfrågeparti som helt och hållet styrs av judar som ”hjärntvättar” de unga medlemmarna.

http://www.nationell.nu/2010/07/31/avhoppad-sd-topp-judar-styr-hela-partiet/
Citera
2011-12-13, 20:09
Medlem
NoEasyWayOuts avatar
Ekeroth hyser i vilket fall ingen sionistisk dubbelmoral. De är emot mångkultur i Sverige. Något som sionister inte är. Jag ser inte att de har någon sionistisk agenda i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in