2011-12-17, 18:42
Medlem
Baba.Sedos avatar
nä men jag va ute i går kväll när det landa ett ufo och förde bort mig, jag hann fota och filma dom i smyg innan dom släppte av mig, men jag glömde kameran hos min granne som kommer hem på söndag 19.00 så då kan jag lägga upp bilderna.. ungefär lika troligt
2011-12-18, 22:14
Medlem
Akademikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halge78
Det är en oerhörd ignorans. Att inte tro på andar eller spöken är en sak, men att förkasta ett fall där det finns "fotobevis" utan att sett fotot med argumentet "spöken finns inte" är mycket förkastligt.

Om någon säger "Jag har ett foto som är taget efter X dog, men X är med på bilden" så är det en mycket ignorant metod att säga "nej det är inte hon för hon är död".

Du lär ingen något med det påståendet och du har på köpet förkastat vetenskapliga metoder och retorik (trots ditt nick som borde peka på att du är intresserad av att följa dessa metoder).

Jag kan tycka att det räcker med att säga att spöken inte finns... Jag kan kolla på alla spökbilder i världen och ändå komma fram till att jag lika gärna kunde struntat i att titta på dem.
2011-12-21, 18:02
Medlem
Jamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sista_Bossen
Källa?

Källa?

Sämsta inlägget jag läst på flashback någonsin.

Är man synsk finns det en tendens att dom jävlas med en. Tyck vafan du vill, du har inte sett allt än.
2011-12-25, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpstarus
Hej,

Allt börjar väl med att i början på veckan, måndags tror jag, så var det en tjej i 18 års åldern som tog sitt egna liv, varför och hur vet jag inte. Denna flicka gick på samma gymnasium (parallellklass) som min syster och de kände väl till varandra, men iallafall.. Senare därpå, torsdag tror jag så satte skolan upp ett bord i klassrummet med lite ljus, blommor och en bok man kunde anteckna namn & övrigt. Min systers vän tog en bild på detta bord (+ min syster som kom med på bild) och tyckte det var fint och inget mer, fortsatte sin vardag. Senare på dagen så såg dom hur den avlidne flickan syns i hörnet på bilden, svagt men ändå tydligt att det är en människa, kvinnligt kön och förmodligen då denna tjej. Absolut inte en fläck bara så man måste fokusera och inbilla sig för att se det. Jag fick se bilden, och efter ha lyssnat på tjejerna + deras lärare och fått se bilden har jag nu hamnat i chock tror jag.

Vet inte vad jag ska tro? Vet inte ens varför jag skriver här, söker väl svar antar jag.
Värt att nämna är även att jag spydde efteråt och har känt mig så jävla konstig och rädd efteråt. Tycker det är så sjukt, trodde bara det var på film.

Helvete, är det ens möjligt?

Vet att många är skeptiska, även jag, men kan inget annat än att lova (trovärdigt här på Flashback, jag vet..) att det är äkta. Läraren satt i chock, min syster har gråtit och varit rädd samt hennes vän.

Försökte få bilden men dom ville inte att det skulle komma ut.

Mvh

Inget konstigt med det. Inget att hamna i chock för.
2011-12-26, 01:33
Medlem
udons avatar
Varför blir det ens en diSkusion? TS skriver ju klart och tydligt i sitt första inlägg att man måste inbilla sig för att se tjejen.
2011-12-28, 08:41
Medlem
Vaktpasss avatar
Ingen bild ännu= troll precis som förutspått
2011-12-28, 09:55
Medlem
KimNeilJungs avatar
Nä, någon bild verkar ju inte dyka upp och då finns det inte så mycket att diskutera.
Tråd låst så länge.

//mod
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in