2013-03-09, 22:24
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GravtPsykisktStord
Det är inte mer komplicerat än att vara djupt inne i drogträsket, brist på konsenkvens-tänkande, 'fel' bekantskapskrets, ge upp hoppet om livet i dess egentliga betydelse, och saker som det här ter sig inte ens speciellt sjukt, utan mer som ett faktum.

Om man sen även från ''grunden'' har en, ska vi säga aggressiv, eller ''vågad'' läggning/tendens, även som nykter, då är det bara att lägga ihop 1+1 för att få svaret, efter när ovanstående punkter blandas samman.
Desto vanare man är/blir i den här slags 'livs-stilen', desto mer tenderar gränserna att töjas.
:]

Bra skrivet!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Raxxorz
Jag själv sitter på krogen och har dragit i mig typ 5 öl plus en Imovane... hwlt galet

Var lite social istället för att sitta på FB när du är ute.

Ont: Kul läsning.
Citera
2013-03-15, 00:08
Medlem
Raxxorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Bra skrivet!!!

Var lite social istället för att sitta på FB när du är ute.

Ont: Kul läsning.

Det roliga var att det inte alls var meningen att jag skulle ha tagit en Imovane den kvällen... Förbaskade spontanfyllor!

I vilket fall som, jag hade minnesluckor som inte var nådiga... Men det får jag av Imovane även utan alkoholen. Kanske är att jag inte tagit dom så länge, men ändå...
Citera
2013-03-25, 14:45
Medlem
1945s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GravtPsykisktStord
Det är inte mer komplicerat än att vara djupt inne i drogträsket, brist på konsenkvens-tänkande, 'fel' bekantskapskrets, ge upp hoppet om livet i dess egentliga betydelse, och saker som det här ter sig inte ens speciellt sjukt, utan mer som ett faktum.

Om man sen även från ''grunden'' har en, ska vi säga aggressiv, eller ''vågad'' läggning/tendens, även som nykter, då är det bara att lägga ihop 1+1 för att få svaret, efter när ovanstående punkter blandas samman.
Desto vanare man är/blir i den här slags 'livs-stilen', desto mer tenderar gränserna att töjas.
:]

Givetvis kombinerat med låg IQ samt med ett enormt bekräftelsebehov. Fantastiskt...
Citera
2013-03-25, 15:18
Medlem
Ts verkar vara ganska intelligent, men lider nog av diverse bokstavskombinationer
Citera
2013-04-12, 15:35
Medlem
Ts, du förtjänar att dö
Citera
2013-04-12, 19:47
Bannlyst
Asså, herregud

Vet inte om jag ska skratta eller gråta...
Citera
2013-04-12, 19:48
Medlem
Hahah LOL, påminner om jag och min polare när vi gick loss med kniv. Fast detta var 10 gånger värre. Så här jävla psyk kan det ju fan inte bli!
Citera
2013-04-12, 20:22
Medlem
mephedrons avatar
Flippad rapport

I artikeln står bland annat:

" – De är lite förvånade att de sitter där, men enligt lagen kan du endast tillåta någon att slå dig lätt, en ringa misshandel. Misshandel av normalgraden och grov misshandel kan du inte ge samtycke till, säger Stefan Forsberg."

Jämför med denna artikel; http://www.sydsvenskan.se/lund/okej-brannmarka-en-trettonaring/

Vad är skillnaden på det vs er scarfication, egentligen?
Citera
2013-04-21, 22:51
Medlem
dawthedudes avatar
Shit. Saker som detta som får mig att vara vääääääldigt försiktig!

Bra rapport för övrigt dock.
Citera
2013-04-27, 00:41
Medlem
CrapNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxxorz
Jag själv sitter på krogen ocxh har dragit i mig typ 5 öl plus en Imovane... hwlt galet
Vem fan sitter o läser o kommenterar på flashback under ett krog besök?
Citera
2013-04-28, 02:44
Medlem
Raxxorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrapN
Vem fan sitter o läser o kommenterar på flashback under ett krog besök?
Tyvärr gör jag det för ofta. Måste sluta med det, har dragit åt mig ett antal varningar.

Vidare så skäms jag lite över att man alltid lyckas få i sig dom där små rackarna...
Citera
2013-04-28, 20:19
Medlem
Janus-Richmonds avatar
Grym rapport. Man får sig sannerligen ett varningens finger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in