2011-12-05, 19:25
Medlem
Som topic lyder, polaren skickar tydligen sms från sin vanliga mobil, men i min mobil kommer det upp som ett random telefonnummer, som ej går att ringa upp, men det går att skicka sms till det. Han har en Iphone. Någon som haft samma "problem"?
Citera
2011-12-05, 20:12
Medlem
Galetnices avatar
Det kan inte vara så att det helt enkelt bara är ett nummer som skrivits som "+46 7blablabla"? Alltså att telefonen skrivit om t.ex. 0707774311 till +46707774311? Har hänt mig förut på min droid-telefon.
Citera
2013-08-28, 22:33
Medlem
EVO1s avatar
Har samma "problem" , när en tjej kompis smsa till mig kan d ibland visas som annat mob nr. I början trodde jag bara hon lånade nån kompis mobil för hon kanske inte hade pengar på luren.
Vi provade ringa upp 1 av numret , (är 2 st olika mob nr som visas då o då) Då gick d fram signaler men ingen svara .. sen prova jag idag igen då va båda mobilerna avslagna.
Hur kommer d här sig ? , . aldrig varit med om liknande. Är mobilen hackad, kan nån annan sitta o läsa våra konsverationer eller vad händer???
Citera
2013-08-29, 11:21
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cunninlynguist
Som topic lyder, polaren skickar tydligen sms från sin vanliga mobil, men i min mobil kommer det upp som ett random telefonnummer, som ej går att ringa upp, men det går att skicka sms till det. Han har en Iphone. Någon som haft samma "problem"?

När jag smsar från vårt belgiska kort, visas ett svenskt nummer, som inte ger nån träff på hitta.se +46723XXXXXX.

Däremot när jag ringer, visas korrekt belgiskt nummer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in