Citat:
Ojojoj, Smulan! Det var en tät och svårläst text, men jag förstår budskapet i den.
Ursprungligen postat av Smulan777
OM du vet så mycket om han kan du ju säga vem du är och inte gömma dig bakom ett falskt namn. Du säger att du känner honom väl, med dom anklagelserna du kommer med känner du inte Felix för fem öre. Du snackar skit som dem flesta här som bara gömmer sig bakom falska nick och ni vet inte ett skit eller känner honom men ändå så läser ni lite från tidningar och tidningar vet ju allt eller? Och du som påstår dig känna Felix och säger att han flyttade till Finland för att han har hotat via HA vilket är ren skit snack han flyttade dit för han hade en sjuk mor där och sin släkt där mm. Ang HA så vet du då vem hans bror Jalo var eller? Att han ska ha slagit tjejer är ren skitsnack han har aldrig höjt sin han åt en kvinna eller tjej i hela hans liv, inte knarkar han heller, att han har begått misstag i sitt liv är ingen nyhet och att han har supit en del är heller inget nytt. Han står för det han gör gjort och han snackar inte skit bakom ryggen på folk han säger rakt ut till en den andre vad han tycker mellan fyra ögon mer en vad ni vågar göra. Om ni har så mycket skit och säga till honom, och sitta här och spekulera om han och hans liv så varför åker ni inte hem till honom och säger vad ni tycker om han rakt i nyllet. Men man kan vara stor i mun så länge man kan sitta på nätet och gömma sig. Ang polisanmälan så är det förtal du håller på med och inget annat. Kan bara säga, dem som verkligen känner honom vet att han är bara en stor snäll björn. PS: Det ni håller på med är rena dagis fasoner "väx till er" Bli vuxna någon gång . Tyvärr har de flesta av felix filckvänner haft mytomani och lite mer fel i huvudet.Så den som skriver om Felix kan inte vara någon annan en ett surt Ex .
Jag förstår att du vill försvara denne Felix. Jag känner honom inte, vet inte vem han är; bara att han begick ett lite uppmärksammat brott i Borås för ett tag sedan. Det verkade ju lite aggressivt att hålla på med vapen i sådan utsträckning att det kommer förstärkt polis från Göteborg. Det blev ju en del rabalder, och Felix blev skjuten om jag inte missminner mig.
Inget är svart eller vitt. Naturligtvis finns det tillfällen då Felix är hur bra som helst, och det finns tillfällen då Moder Theresa smäller till någon i ilskan.
Men vad hjälper det någon att du tar Felix i försvar i denna tråd? Är det inte bättre att bara låta det vara. Flashback är ju inte det som allt snurrar runt i livet. Är det inte bara att släppa?
Jag pratar inte skit om Felix på forumet, jag bara konstaterar vad som har hänt, och tidningarna är den enda informationskälla jag har. Ja, förutom det som skrivs av bekanta i tråden också. Men det verkar snarast vara mer nyanserat det som står i tidningarna, än det som skrivs här.
Mitt tips till dig: Skit i tråden och gå ut på stan istället.