2011-11-30, 22:39
Medlem
swimmingpools avatar
Jag hade gillat det. Man sitter ju inte och surfar på Flashback hela dagen. Men kommer det äntligen ett svar man väntat på vill man ju veta det.
Citera
2011-12-01, 03:46
Medlem
Porryhatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Jag hade gillat det. Man sitter ju inte och surfar på Flashback hela dagen. Men kommer det äntligen ett svar man väntat på vill man ju veta det.

Mina citerade inlägg kan väl inte vara för svårt att kolla ibland? Istället för belastningen, kostnaden och jobbet det ska vara för att hela tiden hitta citerade inlägg och skicka mail till alla Flashbackare.

Lägg denna i favoriter och besök den i bland genom att gå till favoriter. Alternativt tryck Q i din webbläsares adressfält. För att sedan klicka på den länken när den kommer upp på söklistan.
https://www.flashback.org/sok/quote=swimmingpool?sp=1&so=d

Jag hinner inte räkna, men jag antar att det tar några hundradelar att trycka Q och sedan besöka sidan.

Tycker du att det är så mycket smidigare att logga in på sin mail. Leta reda på mailet och klicka på det bland allt annat skit OCH alla mail du får från Flashback. För att sedan besöka Flashback och läsa vad personen skrev till dig?
Senast redigerad av Porryhatter 2011-12-01 kl. 03:56.
Citera
2011-12-01, 14:38
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porryhatter
Mina citerade inlägg kan väl inte vara för svårt att kolla ibland? Istället för belastningen, kostnaden och jobbet det ska vara för att hela tiden hitta citerade inlägg och skicka mail till alla Flashbackare.

Lägg denna i favoriter och besök den i bland genom att gå till favoriter. Alternativt tryck Q i din webbläsares adressfält. För att sedan klicka på den länken när den kommer upp på söklistan.
https://www.flashback.org/sok/quote=swimmingpool?sp=1&so=d

Jag hinner inte räkna, men jag antar att det tar några hundradelar att trycka Q och sedan besöka sidan.

Tycker du att det är så mycket smidigare att logga in på sin mail. Leta reda på mailet och klicka på det bland allt annat skit OCH alla mail du får från Flashback. För att sedan besöka Flashback och läsa vad personen skrev till dig?
Det är det jag brukar göra. Jag har gmail och iGoggle och det låter pling i min mobiltelefon så jag behöver bara gå till Flashback direkt när det sker, sen slänger jag alla mail så det är inte mycket att leta bland jag får heller inga andra mail från Flashback.
Citera
2011-12-01, 14:43
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Nej, jag är inte för en sådan funktion. Det finns de som skriver väldigt mycket i forumet och som blir citerade upp till 20 gånger per dag, det vore jobbigt att få så mycket e-post. Ska dessutom funktionen finnas när man är avstängd? Drygt att veta att man blivit citerad och vara oförmögen att svara.
Citera
2011-12-01, 14:46
Medlem
Typisk extratjänst som dom som är intresserade av kunde få betala för...
Citera
2012-06-08, 06:38
Medlem
Du kan använda Changedetection. Tyvärr får du inte ett meddelande direkt efter att du blivit citerad. Precis som vid en ämnesprenumeration på Flashback får du ett e-post vid ett-tiden.
Citera
2012-06-08, 07:12
Medlem
Carl Hamiltons avatar
En helt onödig funktion eftersom "Mina citerade inlägg" redan finns.

Vad är nästa förslag? Admin skickar ett sms till din mamma som talar om för dig att någon har citerat ett inlägg?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in