Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Du ska vänta. Att du känner ett behov av att läsa tråden är inget vi tar hänsyn till - tråden har flyttats utav en anledning.
Istället för att hitta på scenarier där du kanske är intresserad utav en tråd som flyttats till Operationssalen så kan du väl istället lägga en minut på att fundera på hur ofta det hänt och om det i sin tur rättfärdigar någon förändring i hanteringen. Som jag ser det är det ett icke-problem som inte är värt någon tid över huvud taget.
Jo, nog hade jag väntat, men majoriteten hade inte gjort det. Å andra sidan hade heller inte majoriteten sökt efter stora tråden, men det är en annan femma.
Lite kortfattat så ser jag ett ganska stort värde i att kunna läsa, men inte skriva, och jag ser inga värden alls i att inte kunna läsa. Att vi inte får läsa i outlaw förstår jag till fullo, men det är ju en annan sak. Jag går definitivt med på att mina skäl för att få läsa inte är jättestarka, men som sagt så ser jag inga skäl för att inte få läsa.
Förklara gärna vad det var för fel på det gamla systemet när ni bara låste trådarna.
Och faktiskt så är det så att det var ett riktigt scenario som fick mig att fundera på det här. Jag ville hitta lösningar till theneverendinggame, men den stora tråden låg i operationssalen.