2011-11-25, 18:02
Medlem
Ketamin (Methoxetamin) (2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone)

Kamfetamin (N-methyl-3-phenyl-norbornan-2-amine)

Vet nån om det syns på stickorna eller i urinprov som skickats in för analys?

Förra veckan var jag positiv på Tramadol trots att jag vet att jag inte ens har haft tillgång till några, jag funderade då på om det var mitt flitiga användande av Methoxetamine den senaste tiden. När det skickades på analys så var Tramadol ej påvisbart och nu har jag tagit Methoxetamin igår kväll och testade neg på Tramadol idag, men då var det från en annan batch än den första.

Nån som vet?

Kan för övrigt meddela att MPA och MDAI syns som amfetamin och methamfetamin på stickan och vid analys visade det dessutom ecstasy, vilket jag gissar berodde på MDAI.
Citera
2011-11-26, 04:25
Medlem
rootswallers avatar
ingen aning, men så länge substanser är laglig bör du teoretiskt sätt inte vara orolig. I annat fall kan jag som sagt inte bidra till svar.
Citera
2011-11-26, 14:57
Medlem
henke1984s avatar
ketamin syns på sticka och är narkotika men inte kamfetamin om det inte der kors reaktion på vanligt amfetamin dock..

Methoxetamine är inte ketamin, utan en analog till ketamin
Citera
2011-11-27, 02:50
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henke1984
ketamin syns på sticka och är narkotika men inte kamfetamin om det inte der kors reaktion på vanligt amfetamin dock..

Methoxetamine är inte ketamin, utan en analog till ketamin

Är det specialstickor då?

Själv alridg hört talas om ketaminstickor, vare sig det var på BC, hem eller sjukhus...

OnT: ketamin syns inte på multistickor ivarje fall, men på analys.
Citera
2011-11-27, 07:37
Medlem
BillLees avatar
Enligt personlig erfarenhet (dock var det några år sedan) syns inte ketamin på vanliga stickor iaf.

Och som sagt, ketamin är inte methoxetamin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in