Citat:
Ursprungligen postat av
RickRozay
Du har ju ingen koll alls, det vara bara grejer som var top of the line man sänkte priset på, resterande sortiment i alla IT-butiker online var same shit.
Nu handlade du för 6 lax som du inte har längre så knappast som om du gjorde värsta besparingen.
Nej jag måste ha jävligt dålig koll. Jag fick tag på en samsung galaxy s8 för 4k (halva priset), är det en restvara skulle du säga? Resten av pengarna la jag på träningshörlurar och kläder och betalade i snitt 55% av vad det skulle ha kostat.
Mobil blev jag rånad på för någon vecka sen så det behövde jag och träningshörarlurarna gick sönder för ett tag sen så det behövde jag oxå. Dom kläderna jag köpte var jag in och skulle köpa för 2v sen men har inte bank ID på min lånetelefon så kunna inte genomföra köpet då. Men passade på att få hjälp med det nu när det var rea på dom kläderna.
Alltså köpte jag enbart saker jag behövde eller skulle köpa ändå och inga impulsköp av gammalt skit som dom försöker bli av med. Jo jag sparade över 6k, hade jag sagt att jag hade tjänat 6k hade det däremot varit fel din jävla trattskalle.