Det hela började i förrgår. Då satt jag och surfade lite lätt nöjd då jag precis klarat mw3kampanjen. Hursomhelst får jag bluescreen. Andra gången på tre dagar. Sur som jag är orkar jag inte starta om utan skiter i det. Idag när jag skulle starta datorn tar det längre tid än vanligt. Flera minuter får jag vänta på "Windows laddar". När jag väl kommer in kan jag inte göra någonting. Den bara laddar. Jag trycker på windows loggan men inget händer. Efter som jag inte kan göra annat väntar jag. Efter fyra minuter kommer den upp. Jag trycker på chrome. Inget händer. Tre och en halv minut senare säger den att programmet inte svarar. Jag kan inte starta någonting efter som allt bara laddar extremt länge innan det säger att det inte startar.
Har gått in i safe mode och då går det bättre. Funderar på att dra tillbaka alla drivrutinerna och ominstallera dem. Eventuellt vissa program med.
Någon som har några tankar eller idéer? Jag har inte haft särskilt stora problem med snabbhet innan och hårdvaran är ny.