2014-11-09, 22:53
Medlem
Shadowcrafts avatar
Lillasyrran fyller 16 om en vecka. Hon gillar kläder, smink etc....Har dock ingen aning om vad hon kommer gilla och jag vill att det ska vara en överraskning. Funderar på att fixa nån rolig sprit från systemet men päronen kommer ju inte gå med på det!
Citera
2014-11-15, 21:01
Medlem
OncePostNeverBacks avatar
Kan man ge en Röd ros som present till en tjej som står nära? eller det blir fel?
Citera
2014-11-16, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OncePostNeverBack
Kan man ge en Röd ros som present till en tjej som står nära? eller det blir fel?

Hur gamla är ni? Hur länge har ni känt varandra?
Citera
2014-11-16, 17:58
Medlem
OncePostNeverBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Hur gamla är ni? Hur länge har ni känt varandra?

Vad har det med saken att göra? Känt varandra uhm typ 2 år.
Citera
2014-11-16, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OncePostNeverBack
Vad har det med saken att göra? Känt varandra uhm typ 2 år.

Det kan antagligen uppfattas olika beroende på vart man är i livet. Men när ni har känt varandra så pass länge så är det nog inga problem
Citera
2014-11-17, 23:11
Medlem
Hej!

Har sedan i våras ett förhållande med en mycket äldre man.
Inte haft något riktigt förhållande tidigare så jag är lite fundersam vad jag ska ge honom i julklapp och har funderat en del på detta.

Vad hade ni uppskattat om er flickvän gav er i julklapp?

Det får kosta som mest runt 2 000-3 000 kr.
Har främst funderat på antingen en herrgårdsupplevelse (1 natt, middag, brunch etc ingår) eller att köpa lite blandade saker - typ märkesskjorta och klocka, kanske någon bok också.
Vad tycker ni? Har ni några andra (seriösa) förslag vad man kan ge?
Citera
2014-11-18, 00:08
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linked4991
Hej!

Har sedan i våras ett förhållande med en mycket äldre man.
Inte haft något riktigt förhållande tidigare så jag är lite fundersam vad jag ska ge honom i julklapp och har funderat en del på detta.

Vad hade ni uppskattat om er flickvän gav er i julklapp?

Det får kosta som mest runt 2 000-3 000 kr.
Har främst funderat på antingen en herrgårdsupplevelse (1 natt, middag, brunch etc ingår) eller att köpa lite blandade saker - typ märkesskjorta och klocka, kanske någon bok också.
Vad tycker ni? Har ni några andra (seriösa) förslag vad man kan ge?
Äldre man som i 50-års åldern eller 70-års åldern? Jag hade satsat på en snygg märkesskjorta och en god bok, så till vida du vet vad han gillar för litteratur.
Citera
2014-11-18, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Äldre man som i 50-års åldern eller 70-års åldern? Jag hade satsat på en snygg märkesskjorta och en god bok, så till vida du vet vad han gillar för litteratur.

Ja, ca 60 år. Jag är 20 år.
Ok. Ja, det får nog bli det då. Tycker dock herrgårdsupplevelsen lät mysig men det kanske inte passar så bra som julklapp?
Citera
2014-11-18, 00:39
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linked4991
Ja, ca 60 år. Jag är 20 år.
Ok. Ja, det får nog bli det då. Tycker dock herrgårdsupplevelsen lät mysig men det kanske inte passar så bra som julklapp?
Jo det gör det säkert. Är han en man som uppskattar sånt så kör på.
Citera
2014-11-18, 02:09
Medlem
SkepticalHippos avatar
Vad fasen ska jag köpa?

Min far fyller 55 år i morgon och jag har gett honom samma sak i födelsedagspresent varje år de senaste fem åren. Nu känns det inaktuellt och jag vill hitta på något nytt. Hans intressen är motorer, jakt, sin sportbil, nöjen, resor och formel 1. Vad skulle ni köpa till honom för 500-1000 kronor? Jag kan gå över men vill inte driva upp priserna för högt, det är trots allt bara halvjämnt och om jag levererar "för mycket" så kommer jag få fan med mitt samvete under kommande år.
Citera
2014-11-19, 02:26
Medlem
playmates avatar
Jag och en vän ska köpa en födelsedagspresent till vår andra vän med det enda kravet att det MÅSTE toppa fjolårets present. Det var en uppblåsbar manlig sexdocka med tillhörande kondom på kuken och olika pappersansikten som vi hade skrivit ut (oss själva, Honey boo boos morsa, Khal Drogo mfl.) så hon kunde byta när hon låg med den.

Har tittat lite på coolstuff.se och roligaprylar.se men hittar ingenting roligt. Har ni några bra tips? Min andra kompis som jag ska ge presenten med är bra på att sy och bygga ihop grejer men känns som att vi behöver en kul idé.
Citera
2014-11-19, 22:45
Medlem
Tiggeroos avatar
Hej!

Skulle behöva hjälp med julklappstips till min 14-åriga syster - trodde det skulle vara enkelt att komma på presenter till en tjej i den åldern, men kan inte komma på något som känns roligt/användbart osv.

Hon är en typisk tjej-tjej - älskar smink, håruppsättningar, kläder, hästar, hänga i stallet, redigera foton, blogga, One Direction, shoppa... You name it, en klassisk fjortis år 2014.

Så ja... Hjälp? Var inne på en shoppingrunda där jag köper alla kläder osv. men det gör ju ingen egentlig skillnad eftersom hon ändå får pengar från mina päron för att köpa grejer. Plus att det säkerligen skulle bli väldigt dyrt. Är ute efter nått för 5-600 max.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in