2012-03-23, 01:12
Medlem
RompeTodos avatar
Tar ni inte i lite väl mycket nu eller blev ni bara så charmade av bilderna?

Rapporten var inte mer än ok. Försök att tänka på att beskriva mer känslor, hur du uppfattar saker och ting, hur du kände dig etc. Lite väl kort också

Lite missledande rubricering kan jag tycka, "skogspromenaden som gick åt helvete", så illa lät det inte, återigen känslor.

Ett stort + för bilderna dock

5,5/10
Citera
2012-03-23, 12:42
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RompeTodo
Tar ni inte i lite väl mycket nu eller blev ni bara så charmade av bilderna?

Rapporten var inte mer än ok. Försök att tänka på att beskriva mer känslor, hur du uppfattar saker och ting, hur du kände dig etc. Lite väl kort också

Lite missledande rubricering kan jag tycka, "skogspromenaden som gick åt helvete", så illa lät det inte, återigen känslor.

Ett stort + för bilderna dock

5,5/10

Medhåll.

Däremot vet jag inte om jag håller med om att det är så farligt att handla när man är trippad. På 25mg 4-HO-MET skulle jag lätt klara det men det är nog en vanesak egentligen.
Citera
2012-03-27, 11:09
Medlem
friendofthedevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Medhåll.

Däremot vet jag inte om jag håller med om att det är så farligt att handla när man är trippad. På 25mg 4-HO-MET skulle jag lätt klara det men det är nog en vanesak egentligen.

Alltså jag hade aldrig trippat "på riktigt" innan det så man blev ju ganska rädd. Folk såg konstiga ut, viskade om mig och så, kändes inte helt 100 att gå in i affären just då.
Citera
2012-03-27, 15:30
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friendofthedevil
Alltså jag hade aldrig trippat "på riktigt" innan det så man blev ju ganska rädd. Folk såg konstiga ut, viskade om mig och så, kändes inte helt 100 att gå in i affären just då.

Som sagt, vanesak.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in