2011-11-22, 17:50
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av George-in-tha-Bush
Ska du skicka vita germaner med godsvagnar ut från Sverige? Du vill verkligen bara ha noggers och babbar kvar i ert vackra land....haha

Tål du inte kritik, "Viking"? Du hade väl gjort mer nytta om du hade jobbat på tåget där detta hände...haha...
Vet du hur många och vilken sorts passagerare det var på bussen, var där kvinnor, barn, åldringar eller unga starka män?
Då kan du väl upplysa oss andra som inte var där isåfall.
Eller du kanske bara är en simpel arab med sedvanligt lågt arabiskt IQ.
2011-11-22, 17:51
Medlem
George-in-tha-Bushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundralapp
vad tror du hade hänt om 4 svenskar brottade ner honom? dom hade såklart fått påtagliga straff för rasism och misshandel. negern hade väl belönats med ny lägenhet och mer bidrag

Läs hela inlägget innan du citerar ett segment. MVH
2011-11-22, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Vet du hur många och vilken sorts passagerare det var på bussen, var där kvinnor, barn, åldringar eller unga starka män?
Då kan du väl upplysa oss andra som inte var där isåfall.
Eller du kanske bara är en simpel arab med sedvanligt lågt arabiskt IQ.

Jag vill inte diskutera hur din eller min IQ står i förhållande till varandra.

Det är roligt att du inte förstår lite ironi och inte läser vad jag egentligen skriver.
2011-11-22, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoEasyWayOut
Svensken saknar helt enkelt vana att handla vid sådana här primitiva tillgrepp. Vi är vana vid civilisation. Sen är det inte säkert att det fanns en stor stark svensk att tillgå. En stor rasande primitiv neger kan nog vara avskräckande för många. Inget konstigt med det.

Ja, du har rätt. Men över 50 års av kolonisering borde ha gett svenssons lite bollar. Eller så är det på tiden att "u grow a pair"...annars säger jag bara lycka till. Börja lära dig läsa arabiska....
2011-11-22, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schelling
Kan du berätta lite för oss från ditt skitland, rövhålet du kommer ifrån? Hur gör man där? Kanske som blattesvinen i berättelsen? Hur tror du Sverige blev som det blev med solidaritet, omsorg, gemenskap? På samma vis ni blattesvin gjorde?

Uppenbarligen är du helt mongolid. Jag är vit, german med släkt som stupade för Hitler, din lilla pajas. Bara för att jag har en babbe som avatar borde du inte sluta läsa inläggen.

Jag är less på att vi svenskar/vita inte står upp för oss själva och använder grov ironi, självdistans och lite självförnedring.

Det hade gjort mer nytta om du hade visat dina aggressioner där dom behövs, "capo".
2011-11-22, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schelling
Sverige har inte koloniserat i 50 år din trollblatte. Du gräver din grav. Jag ska täcka den.

Har du hört talas om arbetskraftsinvandringen på 60-talet? Det var de första "nybyggarna"... all heder iofs... dom gjorde rätt för sig, men banade vägen för resten av packen...

Återigen, Schelling...läs vad jag skriver och du är uppenbarligen för dum för att ens fatta vad jag menar... synd att vi måste ha "vita noggers" som dig i leden. Du får väl en spade att gräva med du med ska du se...
2011-11-22, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GP
- Han sade att han var en somalisk krigare

Citat:
Ursprungligen postat av Aftonbladet
– Han kallade sig krigare

Nu får väl ändå aftonbladet ge sig...
2011-11-22, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av George-in-tha-Bush
Det intressanta, tycker jag, är att alla vet hur Somalier kan vara djur. Men att inga vita modiga Svenskar visar lite civilkurage och låter en av sina honor bli besudlad utan att ens reagerara...
Du har rätt de svenska männen har blivit så feminiserade att vi inte ens längre kan stå upp och våga säga emot en våldtäkt på ett offentligt transportmedel. Det är en sorglig väg vi har tagit och tyvärr kommer det troligen bara bli värre. Det slutar väl med att vi svenska män är så feminina att kvinnor inte vill ta i oss och istället väljer bilda familj med araberna som i alla fall säger ifrån när de blir förnärmade. Då kan vi säga hejdå till det svenska folket.
Senast redigerad av acidflower 2011-11-22 kl. 18:27.
2011-11-22, 18:32
Medlem
Skyggedanss avatar
Niggers will be niggers. Det jag mest funderar på när jag läser detta är dock: Varför gjorde ingen nånting? Visst kan man väl förstå att man inte vill ge sig på en flock negrer då de lätt får negerutbrott men i detta fall fattar jag inte. Han var ju ensam? Eller?
2011-11-22, 18:35
Medlem
Tur att detta inte kan användas som motmedel i debatten kring cannabis, då alla vet att negrer inte är fullt utvecklade individer och därav inte kan vara del av någon studie. Ville bara tillägga det.

Omedelbar utvisning, givetvis.
2011-11-22, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
Niggers will be niggers. Det jag mest funderar på när jag läser detta är dock: Varför gjorde ingen nånting? Visst kan man väl förstå att man inte vill ge sig på en flock negrer då de lätt får negerutbrott men i detta fall fattar jag inte. Han var ju ensam? Eller?
*

Ingen vill väll vara rasist?
2011-11-22, 18:38
Medlem
Queefas avatar
Civilkurage är ingenting som existerar i dagens Sverige.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in