2010-01-13, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Mona är en notorisk kjedjerökare tom värre än Knugen.
det tvivlar jag inte på, hon är så råful att man känner smaken av gammal rök när man bara ser en bild på henne.
Citera
2010-01-13, 08:19
Medlem
Ratads avatar
Brukar möta henne då och då på festivaler. Hon verkar vara en poser när hon glider runt på "ungdomliga Hultsfredsfestivalen" med en massa livvakter. Hennes dotter har varit involverad i festivalen.
Citera
2010-01-13, 08:51
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Varför det? Hon är en oerhörd tillgång för det borgerliga blocket.

Japp, Mona är vår största väljarmagnet. Hon måste få vara kvar!
Senast redigerad av fredrikdenstore 2010-01-13 kl. 09:17.
Citera
2010-01-13, 09:05
Medlem
n0xis avatar
Mona sahlin är ju svin äcklig usch.. Allt är rasism och feminism i hennes ögon. Hon vill ju lämna bort vårat land till muslimer, landsförädare är vad hon e.
Citera
2010-01-13, 10:53
Medlem
MaDManiaCs avatar
Snubblade över den här videon: http://www.youtube.com/watch?v=yx0PoV28ZJs

Hon var fan lika äcklig när hon var ung också. Hon säger "va" 11 gånger under 1 minut och 42 sekunder
Citera
2010-01-13, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Brukar möta henne då och då på festivaler. Hon verkar vara en poser när hon glider runt på "ungdomliga Hultsfredsfestivalen" med en massa livvakter. Hennes dotter har varit involverad i festivalen.
Hennes dotter är tillsammans med en av "generalerna" där... (man behöver inte vara speciellt "clever" för att få en position där). Bindefeldt är ju också en av hennes "goda vänner". Suck it baby!
Citera
2010-01-13, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaDManiaC
Hon säger "va" 11 gånger under 1 minut och 42 sekunder

Hon är ju politiker.
Citera
2010-01-13, 19:56
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo-666
Hennes dotter är tillsammans med en av "generalerna" där... (man behöver inte vara speciellt "clever" för att få en position där). Bindefeldt är ju också en av hennes "goda vänner". Suck it baby!

Jag vet. Jag har jobbat med henne. Rätt trevlig men lite menlös.
Citera
2010-01-13, 19:56
Medlem
Tagelapas avatar
Mona Muslim har en särskilt obehaglig framtoning. Precis som Göran Persson så ser hon ner på väljarna.
Men när hon fjantar sig i paraden vid Pridefestivalen då är det annan stil på kärringen.....
Citera
2010-01-13, 20:04
Medlem
Citat:
Jag vet. Jag har jobbat med henne. Rätt trevlig men lite menlös.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=362941
Citera
2010-01-13, 20:11
Medlem
Citat:

Så är det. En bekant såg henne gå runt och mingla på Hultsfred varvid han ställde sig upp på ett bord och skrek "Måna Muslim" och fick svaret "landsförräderi" av en annan festivalbesökare. Så fortsatte man att skrika tills Måna gav båda en "mördande blick". SÄPO å andra sidan skrattade.
WT? Ja. Kul? Mycket.
Citera
2010-01-20, 17:50
Medlem
Oakenshields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettssonkatten
Hennes brorsa är Janne Andersson i Janne Andersson POP dvs JAPOP ett band som hade någon hit på åttio talet.

Janne spelade gitarr ett par år med Ulf Lundell under tiden för Ripp Rapp/Längre Inåt Landet. Torde vara den enda positiva anknytning till Mona Sahlin jag kan komma på....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in