2011-11-17, 23:41
Medlem
jacoooops avatar
Han har alltså åkt i över 1300 olika hissar men aldrig sett vita knappar förut?
Citera
2011-11-17, 23:42
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
om du läser artikeln så ser du att han inte är ensam utan att det faktiskt finns några stycken som håller på med detta i sverige, sedan naturligtvis mer i vida världen. så unik är han inte.

Andreas Ulvebrings idol med signaturen DieselDucy är en världsberömd hissfilmare. Den filmaren har närmare 20 miljoner visningar på sina klipp med hissfärder.
Andreas har nära 50 000 visningar på sin youtubekanal.

oavsett om han är oskuld eller inte så tycker jag det är det är kul med en person har ett intresse och är stolt över det. han sparkar vilken wow-spelande tönt i röven alla dagar.
Du har en poäng! Oj då.. Han var visst inte den enda i världen som är hissfantast
Citera
2011-11-17, 23:44
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wep
Ungefär i klass med Carl-Henrik om ni minns honom. Funderar själv på att komma på någon flashig hobby, kanske mikrovågsugnsfantast?
Eller ännu bättre! Trädgårds stakets fantast! Det hade varit väldigt udda!
Citera
2011-11-17, 23:48
Medlem
15Februaris avatar
Är något år äldre än grabben och har därför gått i samma skola som honom. Han lider av autism men har ändå gått i vanlig klass vad jag har förstått. Han har helt klart accepterat sitt handikapp och gör det bästa utav det. Det är väl kul att han hittar en passion inom ett ändå ganska så brett ämne. Det är väl kul att det finns några experter här och var. Ibland så behöver man dom. Skulle jag någonsin behöva en schysst hiss så kontaktar jag utan att tveka honom. Han vet säkerligen vad som gäller.

För övrigt så gick dessutom Spårvagns-Carl-Henrik aka. lill-Hitler i samma skola.
Citera
2011-11-17, 23:49
Medlem
weps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Eller ännu bättre! Trädgårds stakets fantast! Det hade varit väldigt udda!

OT: Var det inte en brud som var med i outsiders som älskade/idkade samlag med staket, som också älskade Eiffeltornet? Kanske var två olika tjejer.
Citera
2011-11-17, 23:52
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
OT: Var det inte en brud som var med i outsiders som älskade/idkade samlag med staket, som också älskade Eiffeltornet? Kanske var två olika tjejer.
jag är med på mycket. men det är ju aningen stört.

denna kille har ett intresse då jag inte tror han tar det så långt att han vill idka samlag eller inleda förhållande med hissarna. egentligen inte annorlunda än folk som sitter med tusentals frimärken i en bok, eller åker runt och tittar under motorhuvar.
Citera
2011-11-17, 23:54
Medlem
typics avatar
Citat:

Haha, nej det var 100 höjdare med Filip och Fredrik
http://www.youtube.com/watch?v=CIRLIl1106o
( )
Citera
2011-11-17, 23:55
Medlem
15Februaris avatar
För övrigt så står det att han har flickvän på Facebook.
Om dom har sex eller inte låter jag vara osagt. Men vad det har med saken förstår jag inte...
Citera
2011-11-18, 00:00
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15Februari
För övrigt så står det att han har flickvän på Facebook.
Om dom har sex eller inte låter jag vara osagt. Men vad det har med saken förstår jag inte...
för att det alltid är roligt att tracka människor som har "lustiga" intressen. höjden av skyfmning är då att påstå att personen i fråga inte får ha sex med någon då h*n ägnar sig åt saker andra inte tycker är "normalt". - alltså. gör man inte normala saker som alla andra så får man inte ha sex. logiskt.

typ.
Citera
2011-11-18, 00:29
Medlem
Judeschweins avatar
Fy fan. Höll på att dö av rubriken för hissar är fanimej det värsta jag vet.
Den snubben skulle behöva sitta fast i nästan hela två timmar som en annan gjort på Reina I hotell i Las Palmas och förhoppningsvis utveckla klaustrofobi. Fast då kanske han skulle bli trappfantast istället.
Citera
2011-11-18, 01:15
Medlem
Mr.Browstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judeschwein
Fy fan. Höll på att dö av rubriken för hissar är fanimej det värsta jag vet.
Den snubben skulle behöva sitta fast i nästan hela två timmar som en annan gjort på Reina I hotell i Las Palmas och förhoppningsvis utveckla klaustrofobi. Fast då kanske han skulle bli trappfantast istället.

Eller skulle han äntligen får hinna med att dra en långrunk Undrar om hans favoritlåt är
Love in a elevator
Citera
2011-11-18, 01:24
Medlem
Saucy.Jacks avatar
Någon nämnde autism. Av intressets intensitet och personens kroppsspråk att döma borde han rimligtvis lida av Asperger.

* Specialintresse? Check.
* Ovilja att ha ögonkontakt? Check.
* Monotont röstläge? Check.

Hur som haver är det kul att han har valt en annorlunda hobby. Det sägs ju råda brist på ingenjörer så där har han en möjlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in