2026-09-22, 13:29
Medlem
Fattar inte att det finns andra män som går igång på detta när det finns många som är helt tvärtom och klarar inte av att se sin tjej pratar med andra killar osv.
Citera
2026-09-22, 18:21
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Fattar inte att det finns andra män som går igång på detta när det finns många som är helt tvärtom och klarar inte av att se sin tjej pratar med andra killar osv.
Vad förstår du inte, du som är nyfiken på allt? ;-)
Citera
2026-09-23, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Om ni fantiserar, hur går det till? Eller är det bara du som fantiserar? Om ni fantiserar är steget oftast inte långt till att faktiskt diskutera det och testa.

Vi båda fantasierar. Tycker du att vi kommer snart tar den steget?
Citera
2026-09-23, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sammar1

Pratar ni bara eller hur kommunicerar ni?
Citera
2026-09-23, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Pratar ni bara eller hur kommunicerar ni?
Ja vi pratar. Men lite orolig för hennes reaktion om hon inte accepterar fantasi blir verklighet
Citera
2026-09-23, 20:59
Medlem
Hade behövt lite tips från er som är "erfarna" inom detta. Har varit tillsammans med min tjej i 13 år. Vi har sex ganska ofta men vi har gjort allt som man tänkas göra själva så jag tycker det känns väldigt uttjatat.
Jag öppnade upp för sambon att bli swingers för ett tag sen. Detta var tvär nej ifrån hennes sida eftersom hon inte vill se mig med någon annan.

För några veckor sedan var vi på krogen med min killkompis. Vi stod och dansade och jag skickade iväg henne till min honom och gav dom tillåtelse att dansa med varandra. Hon såg väldigt fundersam ut i början men efter ett tag slappnade hon av och jag såg att hon gillade det. Hon är rätt blyg men när hon fått i sig lite alkohol så blir hon en riktig slyna och man får göra vad man vill med henne.

Senare den kvällen tog jag henne åt sidan och frågade om hon ville ha trekant med oss. Även denna gång blev det nej men jag märkte att hon gillade frågan. Jag accepterade detta och vi pratade inte mer om det under kvällen, dock så var hon extremt kåt när vi kom hem och vi hade det bästa sexet på länge. Vi pratade om detta nyktra dagen efter. Hon tycker att sex är något man har med den man älskar osv osv medans jag tycker att sex är njutning och kärlek är kärlek.
Vi har en bra relation förutom att sexet har blivit extremt rutinmässigt.

Vi ska iväg på en resa om några veckor och då ville hon att vi skulle dela rum med min killkompis för det skulle bli billigare, något hon aldrig velat göra förut.

Så nu till min fråga.. Hur var det för er när ni ställde frågan att bjuda in någon annan var det blankt nej i början och sedan något hon ändrade över tid ? Jag tänker inte tjata eller fråga om det något mer utan känner att hon får komma till mig om hon känner något intresse för detta.
Senast redigerad av Witetase 2026-09-23 kl. 21:10.
Citera
2026-09-24, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witetase
Hade behövt lite tips från er som är "erfarna" inom detta. Har varit tillsammans med min tjej i 13 år. Vi har sex ganska ofta men vi har gjort allt som man tänkas göra själva så jag tycker det känns väldigt uttjatat.
Jag öppnade upp för sambon att bli swingers för ett tag sen. Detta var tvär nej ifrån hennes sida eftersom hon inte vill se mig med någon annan.

För några veckor sedan var vi på krogen med min killkompis. Vi stod och dansade och jag skickade iväg henne till min honom och gav dom tillåtelse att dansa med varandra. Hon såg väldigt fundersam ut i början men efter ett tag slappnade hon av och jag såg att hon gillade det. Hon är rätt blyg men när hon fått i sig lite alkohol så blir hon en riktig slyna och man får göra vad man vill med henne.

Senare den kvällen tog jag henne åt sidan och frågade om hon ville ha trekant med oss. Även denna gång blev det nej men jag märkte att hon gillade frågan. Jag accepterade detta och vi pratade inte mer om det under kvällen, dock så var hon extremt kåt när vi kom hem och vi hade det bästa sexet på länge. Vi pratade om detta nyktra dagen efter. Hon tycker att sex är något man har med den man älskar osv osv medans jag tycker att sex är njutning och kärlek är kärlek.

Vi ska iväg på en resa om några veckor och då ville hon att vi skulle dela rum med min killkompis för det skulle bli billigare, något hon aldrig velat göra förut.

Så nu till min fråga.. Hur var det för er när ni ställde frågan att bjuda in någon annan var det blankt nej i början och sedan något hon ändrade över tid ? Jag tänker inte tjata eller fråga om det något mer utan känner att hon får komma till mig om hon känner något intresse för detta.

Hon vet att det är ok för din del.
Hon kommer att ta steget när det känns rätt för henne.
Resan kommer nog att ge resultat tolkar jag det som. Börja hångla upp henne när ni ska sova och börja med lite smygsex. Är din kompis intresserad så låt han komma närmare och fråga din donna om hon inte kan hjälpa honom.
Läs mina inlägg i den här tråden om du vill ha lite inputs.
Citera
2026-09-24, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witetase

Din situation samma min situation just nu. Men du har frågat och frågat men jag inte än . Vi fantasierar mer tillsammans.
Sen när kommer till verkligheten hon tycker inte att se mig med någon annan. Efter ett tag hon började öppna sig med fantasier.
Jag vet inte om hon har intresse eller inte eller vad jag ska göra
Citera
2026-09-24, 10:08
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ni fantiserar och då antar jag ni uttrycker era fantasier för varandra. Du får fråga henne om hon vill det ska bli verklighet och så får du se hennes reaktion och ta det därifrån. Antingen vill hon eller så vill hon inte. Det är liksom inget att hymla med om ni redan fantiserar tillsammans om det.
Citera
2026-09-24, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Ni fantiserar och då antar jag ni uttrycker era fantasier för varandra. Du får fråga henne om hon vill det ska bli verklighet och så får du se hennes reaktion och ta det därifrån. Antingen vill hon eller så vill hon inte. Det är liksom inget att hymla med om ni redan fantiserar tillsammans om det.
Du har rätt men jag lite rädd för hennes reaktion 😊
Citera
2026-09-24, 11:33
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Du har rätt men jag lite rädd för hennes reaktion 😊
Blir hon upphetsad när ni fantiserar om det kanske hon blir ännu mer upphetsad när du frågor om hon vill det ska bli verklighet?

Det var så det började mellan mig och min fru. Vi diskuterade våra fantasier och nu har vi varit swingers i 30 år. ;-) Vi träffar iofs inte bara killar utan oftast par, så båda får njuta, eller går på klubbar och fester för att njuta på fler, men vi träffar också ensamma tjejer och killar beroende på humör. Vi ångrar inte det vägvalet, det har givit oss oerhört mycket njutning genom åren.
Citera
2026-09-24, 11:38
Medlem
Till Witetase och Sammar1
Tittar ni på porr tillsammans med era partners?
Ett bra sätt att se vad den andra vill se och blir tänd av. Välj inte värsta gruppsexet utan gå på trekant med en extra kille till en början. Se hennes reaktion. Vet du innan att hon inte gillar analsex så undvik sådana filmer.

Blir hon kåt-smyg in en kommentar och fråga om det ser skönt ut.
Sedan fråga om hon skulle vilja göra som tjejen på filmen.
Stressa inte fram det.

Vi kollade på porr ganska ofta och tillslut fick hon en favoritskådis som hon identifierade sig med då de påminner utseendemässigt om varandra (Michelle Barret).
Hon ville alltid se hennes filmer och hon gör mycket trekanter.
Till slut blev hennes önskan om att göra det själv så stor att hon styrde mot det målet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in