2002-11-04, 11:53
Medlem
Pieter Rishnaks avatar
Re: Hur länge ska man knulla?

Citat:
Ursprungligen postat av pilt77
Om man räknar bort förspel och sånt. hur länge är normalt att hålla sig? 5min? eller längre?

Det beror helt och hållet på brudens kvalitet. Man räknar med att en normalfuntad man ska kunna ge en medelsnygg brud ca 2 min njutning. Är hon extremt snygg bör man kunna sträcka sig till 2, 5 min.

Men detta är bara riktlinjer, alla är vi olika.
Citera
2002-11-04, 12:04
Medlem
Fan, ni måste ju skämta... 5 minuter, eller mer?... 2-2.5 minuters njutning... ??

En snabbis är juh typ 5 minuter, då snackar vi bakifrån i hallen innan man ska iväg till jobbet...typ! Ett normalt knull tar ju minst en kvart med enbart penetration... räknar man med förspel och oralsex kan man med lätthet gå över timman.

Har i och för sig hört att ett normalt medelsamlag är 6 minuter långt men jag köper inte det.
Citera
2002-11-04, 12:35
Medlem
Securions avatar
Om nån här inne skulle ha haft stånd längre än en timme så skulle ni veta hur förbannat ont det gör. Efter ett stånd på två timmar så får man uppsöka sjukhus. Fråga vilken läkare som helst.
Ett normalt samlag tar mellan 2 och 12 minuter från penetration till utlösning, om man kör hela tiden. Är du tidigare eller senare så är det något fel på dig och du har nog inget bra sexliv då utan att ta hjälp av en läkare. Det finns för övrigt bra hjälp att få.
Citera
2002-11-04, 13:03
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
Ett normalt samlag tar mellan 2 och 12 minuter från penetration till utlösning, om man kör hela tiden. Är du tidigare eller senare [color=red]så är det något fel på dig [/color]och du har nog inget bra sexliv då utan att ta hjälp av en läkare. Det finns för övrigt bra hjälp att få.

Inte är det något fel om man kan va tidigare än 2 min, om det var länge sen man tömde. Däremot är man nog överkänslig om man aldrig kan hålla på längre än 2 min. Själv kan jag variera mellan 25 sek. till 35 min, beroende på tillfälle. Det har dock hänt att man skvätt till med en 4 sekunders. Men ingen skam i det! Det är ju bara att vänta i 2 minuter, och sen fräser man på igen.
Citera
2002-11-04, 13:59
äldre konto (old)
Ej medlem
Securion! Räknas 2-12min med eller utan kådis..? Kör man utan kådis, så är det väl ingetstörre problem att komma inom 5 minuter. Om man inte är kissnödig, eller nerkyld med fuktiga strumpor på fötterna m.m. Med kondom, kan det ta avsevärt längre tid, är min erfarenhet..!
Citera
2002-11-04, 16:46
Medlem
Hylands avatar
Eftersom jag är så jävla bra med min kärleksstång så hinner jag tillfredställa kvinnorna på 5-6 sekunder 8)
Citera
2002-11-04, 17:04
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Eftersom jag är så jävla bra med min kärleksstång så hinner jag tillfredställa kvinnorna på 5-6 sekunder 8)

Exakt så borde man mäta. Så mäter man ju framgång på andra områden. En löpare är duktig om han snabbt tar sig i mål osv.. Klarar man att snabbt uppnå sitt mål med fräsat så....Cudos!!
Citera
2002-11-05, 00:42
äldre konto (old)
Ej medlem
japp

För mig beror det på fall till fall. Nån dag känner jag att jag vill ge min tjej en ordentligt skön stund, då ta jag bra tid på mig, ca 45-60 min. Om det nu ska ta längre tid och man har svårt å hålla sig är det väl bara komma och köra om på nytt.
Eller när vi tar snabbisar brukar det ta 2-15 minuter. Beror som sagt vilket tillfälle det är.
Om man vill impa på en ny tjej är det väl att rekommendera att hålla på så länge man kan.
Citera
2002-11-05, 01:59
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Eftersom jag är så jävla bra med min kärleksstång så hinner jag tillfredställa kvinnorna på 5-6 sekunder
hahaha.
ja å sen när man är full så kan man ju hålla på ett tag, men frågan är hur länge för man har ju ingen tidsuppfattning då. å sen kanske man inte hinner komma för man är på en fest å nån till kommer in i rummet och undrar vad man håller på med, då brukar det ju inte bli så mycket mer.
Citera
2002-11-05, 07:59
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azaroth
Citat:
Eftersom jag är så jävla bra med min kärleksstång så hinner jag tillfredställa kvinnorna på 5-6 sekunder
hahaha.
ja å sen när man är full så kan man ju hålla på ett tag, men frågan är hur länge för man har ju ingen tidsuppfattning då. å sen kanske man inte hinner komma för man är på en fest å nån till kommer in i rummet och undrar vad man håller på med, då brukar det ju inte bli så mycket mer.
Det är synd att dem flesta (ok, alla) one-night-stands som man har är på fyllan. Blir inte mycket till att njuta för en själv då. Men va fan, man får väl vrida ur svampen morgonen efter istället.
Citera
2002-11-05, 09:15
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag knullar tills jag kommer, sen är det nog. Vem fan bryr sig om vad tjejen vill? Vill hon ha mer får hon använda dildon jag köpte åt henne i dessa fall (obs hon fick betala för den med att laga mat och diska varje dag i 4 år, tihi som om jag skulle gjort det ändå! Ha, lättlurade kvinna!)

Nu har hon dessutom skaffat städhjälp säger hon men det för hon fan betala för själv, nån jävla snubbe som heter Julio som kommer o städar åt henne varje dag när jag jobbar...Men men, bara det blir rent så! Dumma kvinna, klarar inte ens av att städa själv...
Citera
2002-11-05, 13:59
Medlem
Citat:
Om nån här inne skulle ha haft stånd längre än en timme så skulle ni veta hur förbannat ont det gör. Efter ett stånd på två timmar så får man uppsöka sjukhus. Fråga vilken läkare som helst.
Ett normalt samlag tar mellan 2 och 12 minuter från penetration till utlösning, om man kör hela tiden. Är du tidigare eller senare så är det något fel på dig och du har nog inget bra sexliv då utan att ta hjälp av en läkare. Det finns för övrigt bra hjälp att få.

Tur att vi har nan som satter normalen for oss alla!
Nu vet vi, mer an 12 eller mindre an 2 sa ar du onormal... Slutdiskuterat! :?

Sen vill jag upplysa Securion om att om du skulle prova att ha sex i mer an dina vanliga 2-12 minutrer sa skulle du upptacka att kroppen fixar ett stand i mer an en timma. Hur? Jo, blodet i penisen byts ut (for att det inte ska koagulera) efter ca 30 minuter... Penisen slaknar i typ 30 sekunder och sen ar den pa G igen. Det du! Smart va!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in