Japp träffat henne några ggr men var nåt år sedan nu
Hej.
Är intresserad av en dam som kallar sig Isabella Rosen och annonserar på Rs. Har ni eller någon annan prövat hennes tjänster. Tacksam för kortare recension
Mvh
Hej.
Är intresserad av en dam som kallar sig Isabella Rosen och annonserar på Rs. Har ni eller någon annan prövat hennes tjänster. Tacksam för kortare recension
Mvh
Jag har träffat snygg och trevlig men det lukta inte hallonsaft när jag skulle ta henne bakifrån. Minsta man kan begära är att dom dusch innan tycker jag.
Jag har träffat snygg och trevlig men det lukta inte hallonsaft när jag skulle ta henne bakifrån. Minsta man kan begära är att dom dusch innan tycker jag.
Tack för ditt svar.
Undrar om du eller någon i tråden har träffat Ginny Foxe från rosa sidan och kan ge ett ömdömme?
Vad händer med alla fakeannonser på rs? Dagligen nya profiler som är obviously fake. Försöker de med utpressning om man kontaktar eller vill de ha förskottsbetalning? Lite nyfiken på syftet bakom det
Någon som kan ge tips på svenska tjejer som bor i Skåne? Helst mellan 22-40 år och som inte tar flera dagar eller veckor på sig att svara. Dessutom hur ofta träffar ni någon från studentannonser? Det är alldeles för många fejk annonser nu på RS