2025-03-22, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Har träffat henne 1 gång. Inga problem då. Var iofs för 5 år sedan. Oerhört trevlig och underbar i sängen. Då var hon singel. Vet att hon nu är sambo.
Kanske därför hon tvekar eller inte vågar ses?

Ps. Jag vet t.o.m var hon jobbar. Har träffat på henne på hennes arbetsplats. Ds.

Önskar man kunde träffa henne, men lika gärna bra att gå vidare om hon inte är aktiv längre på RS
Citera
2025-03-30, 09:42
Medlem
Hon svarade mig för 3v sedan och undrade om jag var sugen...sedan stendött

Citat:
Ursprungligen postat av RoidsforWin1412
Önskar man kunde träffa henne, men lika gärna bra att gå vidare om hon inte är aktiv längre på RS
Citera
2025-03-30, 09:55
Medlem
Träffade en ny tjej från Hässleholm i veckan som var riktigt snygg och trevlig 32 år gammal.
Hon skrev på kik att hon hittat mig på RS,var lite skeptisk...ville först bara göra träff i bilen..
Sedan hörde hon av sig igen och ville träffas i hennes o pojkvännens lägenhet o skickade ansiktsbilder.
Hittade henne på MNB Bustyqueen,bra resensioner. Sedan dök hon upp på SD Girlwholikesyou.
Så hon är ny ..har fina siliconbröst och är trevlig. Vi träffades när hennes pojkvän var på jobbet.
Men han vet om det och hon meddelade honom när vi gick in i lägenheten.
Citera
2025-03-30, 18:23
Medlem
Någon som känner till JossanMys i HBG .Har hennes riktiga namn vet inte om man får lämna ut det här..JHåll er borta hon o en kille rånar..
Citera
2025-03-30, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mustang26
Någon som känner till JossanMys i HBG .Har hennes riktiga namn vet inte om man får lämna ut det här..JHåll er borta hon o en kille rånar..

helt säkert att det är Jossan det gäller? Hon gick tidigare som Loviisan eller nåt på rs men har sin profil aktiv enbart sporadiskt för enstaka kvällar. är ganska säker på att hon haft ett antal positiva omdömen på båda profilerna av "pålitliga" klienter eller vad man ska kalla det. såklart att vissa tjejer raderar inlägg i sin gästbok också.

verkar vara en snäll tjej när man skriver. jag har inte träffat henne då det kan vara ganska svårt att få svar från henne när det väl börjar dra ihop sig, även om det varit så nära som att jag fick adressen. av den anledningen vet jag namnet också och av vad jag sett efter det har jag bestämt mig för att inte försöka få till en träff. om ditt påstående stämmer känner jag mig bara ännu mer säker.
Citera
2025-03-30, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Booosse68
Hon svarade mig för 3v sedan och undrade om jag var sugen...sedan stendött

Var det KIK eller RS hon svarade på? För hon är inaktiv på RS och inga av hennes KIK-konton som nämns i hennes sida fungerar
Citera
2025-03-30, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Booosse68
Träffade en ny tjej från Hässleholm i veckan som var riktigt snygg och trevlig 32 år gammal.
Hon skrev på kik att hon hittat mig på RS,var lite skeptisk...ville först bara göra träff i bilen..
Sedan hörde hon av sig igen och ville träffas i hennes o pojkvännens lägenhet o skickade ansiktsbilder.
Hittade henne på MNB Bustyqueen,bra resensioner. Sedan dök hon upp på SD Girlwholikesyou.
Så hon är ny ..har fina siliconbröst och är trevlig. Vi träffades när hennes pojkvän var på jobbet.
Men han vet om det och hon meddelade honom när vi gick in i lägenheten.
Låter najs. Då borde man kunna hitta hennes profil på RS om hon skrev till dig där.
Inget snack om betalning då antar jag
Citera
2025-03-31, 20:10
Medlem
På MNB under annonser sedan bilder hittar du hennes kik

Citat:
Ursprungligen postat av AlexL4
Låter najs. Då borde man kunna hitta hennes profil på RS om hon skrev till dig där.
Citera
2025-03-31, 21:10
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexL4

Hon har ingen profil på RS. Inget som jag har hittat iallafall
Citera
2025-03-31, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThrowANomel
helt säkert att det är Jossan det gäller? Hon gick tidigare som Loviisan eller nåt på rs men har sin profil aktiv enbart sporadiskt för enstaka kvällar. är ganska säker på att hon haft ett antal positiva omdömen på båda profilerna av "pålitliga" klienter eller vad man ska kalla det. såklart att vissa tjejer raderar inlägg i sin gästbok också.

verkar vara en snäll tjej när man skriver. jag har inte träffat henne då det kan vara ganska svårt att få svar från henne när det väl börjar dra ihop sig, även om det varit så nära som att jag fick adressen. av den anledningen vet jag namnet också och av vad jag sett efter det har jag bestämt mig för att inte försöka få till en träff. om ditt påstående stämmer känner jag mig bara ännu mer säker.
Ok vet du vad hon heter på riktigt? Jag är säker på att det är så om det sen är Loviisan som du sa eller ej vet jag inte.Men jag blev rånad av dom..
Citera
2025-03-31, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mustang26
Ok vet du vad hon heter på riktigt? Jag är säker på att det är så om det sen är Loviisan som du sa eller ej vet jag inte.Men jag blev rånad av dom..

hände det nyligen?
Citera
2025-04-01, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThrowANomel
hände det nyligen?
Japp u helgen..
Vet du vad hon heter? Så det är samma tjej?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in