2011-11-28, 00:09
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M0z3z
Som frågan lyder! Jag är själv en väldigt snäll kille och har lite svårt att vara dominant. Är dessutom inte jätte stor i och stark (har stor penis dock) så jag har lite svårt för att ta något riktigt fysiskt komando...

Så tipsa mig gärna på små knep och saker som gör att man agerar mer dominant!

MvH!

Antingen är man dominant, eller så är man inte det.

Du kan inte "spela" dominant....
Citera
2011-12-03, 00:34
Bannlyst
Testa ge dig hän när du har sex.

Jag ska inte kalla mig dominant som vissa här inne menar. Att kalla henne för nervärderande saker osv, Men när jag knullar gör jag det hårt o bestämt.

Det är inget hålla på är det här skönt och är det här skönt osv. Jag vet vad som är skönt för henne. Jag håller inte på och tänker så mycket. Jag är kreativ i sängen och tar för mig. om man kör doggy kan man ju spotta på tummen o köra in den i röven osv småsaker som hon kan uppleva som dominant.

Du kan sära på hennes skinkor hårt och sen knulla henne hårt. Vända o vrida lite, ta hennes ben o bestäma vart du vill ha dom/det. Knulla henne ur sängen ner på golvet fortsätt där ta henne på soffan osv...

Men som sagt så blir jag när jag har sex, då blir det som en switch och jag blir ganska dominerande, men inte på ett nerdvärderande sätt. Ett av mina issues är att snacka tyvärr... Typ Kom hit och sug av mig slyna är inte min kopp av te. Skulle inte göra det med tillräcklig pondus.

Istället för att snacka tar jag min kuk i hennes mun eller trycker henne mot min kuk o då förstår hon min poäng utan att jag behöver snacka. Kroppspråket är min grej.
Citera
2011-12-03, 19:37
Moderator
VitKallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M0z3z
Som frågan lyder! Jag är själv en väldigt snäll kille och har lite svårt att vara dominant. Är dessutom inte jätte stor i och stark (har stor penis dock) så jag har lite svårt för att ta något riktigt fysiskt komando...

Så tipsa mig gärna på små knep och saker som gör att man agerar mer dominant!

MvH!
Om du inte har det i dig så kan du inte vara dominant. Så enkelt är det.

Det är självklart varierande vad en ug vill ha, hur han/hon vill bli dominerad och det är bara att prata med ug om det. Finns inget annat.

Det sitter i psyket. Fel man kan göra det fullständigt skrattretande och avtändande.

Jag är väldigt ug och det finns dom som velat dominera mig, men det finns inte på kartan då dom tydligt utstrålar att det är en lek för dom, att dom egentligen inte vet vad det handlar om- för mig.

Vad jag tror att du söker, är att bli mer initiativrik, mer villig att ta för dig? Det är inte dominans. Och ta för sig är ju bara att göra? Visa med händerna vad du vill, för mycket prat kan bli malplacerat om inte båda är med på det, var säker i dina rörelser, fråga inte om det är skönt utan lita på att din partner säger ifrån, men var lyhörd och uppmärksam. Bla.

Allt är så individuellt.
Citera
2018-09-04, 12:21
Medlem
Att vara dominant handlar om att göra vad man vill med personen utan att reflektera om det är okej, eller om personen gillar det.
Citera
2018-09-06, 16:36
Medlem
Det här är mitt första inlägg på FB och kanske är val av ämne lite busigt. Kanske är det även en äldre tråd, men vafan!

Min kille är dominant som tusan. Att få ett hårt stryptag runt halsen samtidigt som han spänner blicken i en med en känsla av att ”här är det jag som bestämmer” - måste vara topp 1. Det funkar i de flesta ställningar och de där blickarna inte möts kan ett hårt tag om håret vara ett bra alternativ.

Min kille säger att jag är ovanligt trång och ÄLSKAR det. När vi kör doggy kommer han extra djupt och jag gnyr av ”smärta” (fortfarande skönt-ont) och det går han igång på som fan. I det läget trycker han ner mitt ansikte i sängen och tar bak mina armar mot min rumpa i ett grepp jag aldrig kan ta mig ur. Där fortsätter han pumpa och jag får till slut använda vårt ”safty word” för att det gör för ont. MEN, även om det gör ont blir jag så jävla tänd av dominansen!

Känslan av att bli utnyttjad är grym!

Vill bara tillägga att detta ”sorts sex” blandas upp med annat. Jag har väldigt lätt för att komma när jag rider och blir ibland lite dominant över honom. Mitt rekord är orgasm 10ggr på raken, var hyfsat slut sen. OCH NEJ, jag har aldrig fejkat en orgasm. Skulle aldrig falla mig in..

Killar, var MER dominanta!! Fråga verkligen vad den du knullar går igång på och kör på bara!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in