Citat:
Ursprungligen postat av M0z3z
Som frågan lyder! Jag är själv en väldigt snäll kille och har lite svårt att vara dominant. Är dessutom inte jätte stor i och stark (har stor penis dock) så jag har lite svårt för att ta något riktigt fysiskt komando...
Så tipsa mig gärna på små knep och saker som gör att man agerar mer dominant!
MvH!
Om du inte har det i dig så kan du inte vara dominant. Så enkelt är det.
Det är självklart varierande vad en ug vill ha, hur han/hon vill bli dominerad och det är bara att prata med ug om det. Finns inget annat.
Det sitter i psyket. Fel man kan göra det fullständigt skrattretande och avtändande.
Jag är väldigt ug och det finns dom som velat dominera mig, men det finns inte på kartan då dom tydligt utstrålar att det är en lek för dom, att dom egentligen inte vet vad det handlar om- för mig.
Vad jag tror att du söker, är att bli mer initiativrik, mer villig att ta för dig? Det är inte dominans. Och ta för sig är ju bara att göra? Visa med händerna vad du vill, för mycket prat kan bli malplacerat om inte båda är med på det, var säker i dina rörelser, fråga inte om det är skönt utan lita på att din partner säger ifrån, men var lyhörd och uppmärksam. Bla.
Allt är så individuellt.