Citat:
Ursprungligen postat av Zabbath
Har ett blancolån på 30,000 kr och en annat kredit på 25,000 kr totalt 55,000 kr.
Alltså flera krediter...
Jag har fått nej på sju olika lånebolag men får nej hela tiden...vill ha ett lån på 55,000 kr så kan lösa ut
det andra jag har...
Jag har fast inkomst på 114,000 kr
Jag har många förfrågningar men Lyckligtvis inte en enda anmärkning på registret..
Jag har provat
Lendo
Freedom finance
Svea
Thorn
mm..dvs de vanligaste..
Finns det andra ställen man kan låna på som inte bryr sig om för många förfrågningar?
Snälla hjälp mig
Menar du att du vill baka ihop dina krediter till en? Måste isåfall fråga om du ens brytt dig om att kolla räntan på de utlånare du uppger. Nästa fråga är hur i helvete du kan ha blancolån på 55 000 med en så låg inkomst? Kan förstå om det var ett investeringslån på tex värdepapper eller annat med nu tror jag knappast att det är så i ditt fall. Men säkerhet handlade det om ny teknik/bil eller annat trams. För att svara på din fråga: GÅ TILL DIN BANK!!!!
Berätta som det är, att du varit en idiot, och att du är beredd att sälja din röv på malmskillnadsgatan för att komma på fötter igen, och att en hopbakning av lånen skulle göra att du kan välja bort de där värsta rövknullarna.
Lycka till!