Citat:
Ursprungligen postat av SackboyCreeper
Fan jag bor mitt ute i ingenstans och har ingen möjlighet att åka någonstans och de har inga riktiga djursjukhus här... har dom ingen sjukvårdsupplysningen för katter?

Sjukupplysning för katter: djursjukhus. Det går att ringa dem och be om råd. Förmodligen kommer de be dig åka in eller avvakta. Men kanske kan lugna sambon en aning iaf. Kan tänka mig att yoghurt kan vara bra. Snällt mot magen, blir som en hinna i magsäcken. Snus kan ju fräta och är nog inte så kul för stackars kattmage. Sedan är jag ju inte veterinär så tycker som sagt ni bör ringa. Men ni kan ju räkna med en katt som kommer vara bra risig i kistan framöver. Är min katt just nu efter att ha satt i sig en halv persimon (dumkatt) Behandlas nu med Pro-colin, finns receptfritt på apotek. Står dock på förpackningen att det är för hundar, men veterinären sa att katter också kan behandlas. (samma dos som för små hundar, står på förpackningen) Detta preparat finns inte på alla apotek dock. Hoppas det löser sig... Katt problem är fan förjävligt. mvh/ tjej med två sjuka kattskrällen