2013-11-04, 17:32
Medlem
hetfields avatar
Några mer som använder sidan? Har helt övergått från filmtipset till den här sidan då jag egentligen inte använde tipsen jag fick från filmtipset.

Något jag tänkt på är att jag har riktigt låg överensstämmelse med andra användare, 44% som bäst. Har ni andra liknande?

Om någon känner för att lägga till mig, skicka ett PM vetja!
Citera
2015-04-20, 22:34
Medlem
orremannns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hetfield
Några mer som använder sidan? Har helt övergått från filmtipset till den här sidan då jag egentligen inte använde tipsen jag fick från filmtipset.

Något jag tänkt på är att jag har riktigt låg överensstämmelse med andra användare, 44% som bäst. Har ni andra liknande?

Om någon känner för att lägga till mig, skicka ett PM vetja!

Jag gjorde mitt konto på den här sidan för ca 1 år sedan och tycker att den är väldigt bra och rolig. Om du fortfarande håller dig uppdaterad skickar jag jättegärna en vänförfrågan!
Citera
2015-04-20, 23:47
Medlem
hetfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orremannn
Jag gjorde mitt konto på den här sidan för ca 1 år sedan och tycker att den är väldigt bra och rolig. Om du fortfarande håller dig uppdaterad skickar jag jättegärna en vänförfrågan!
Kul att någon annan använder sidan. Tror många här skulle gilla den om de testade. Jag är hyffsat aktiv även om det blivit allt mindre film senaste veckorna. Jag har samma nick som jag har här, lägg gärna till mig!
Citera
2015-04-20, 23:51
Medlem
orremannns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hetfield
Kul att någon annan använder sidan. Tror många här skulle gilla den om de testade. Jag är hyffsat aktiv även om det blivit allt mindre film senaste veckorna. Jag har samma nick som jag har här, lägg gärna till mig!

Alright! Slänger iväg en vänförfrågan!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in