Får El Kabir ens gå nånstans detta fönstret? Han har spelat matcher för Mjällby nu och han måste väl ha spelat för Cagliari också, vet ju att man inte får flytta hur mycket som helst och 3 klubbar samma år känns tveksamt..
Får El Kabir ens gå nånstans detta fönstret? Han har spelat matcher för Mjällby nu och han måste väl ha spelat för Cagliari också, vet ju att man inte får flytta hur mycket som helst och 3 klubbar samma år känns tveksamt..
Undrar om han inte får det för att Cagliari spelar höst-vår och Allsvenska klubbar vår-höst. Det diskuterades i samband med att Peter Larsson var aktuell för Allsvenskan i vintras. Då hade han redan spelat för HIF och FCK men det skulle inte vara något hinder för att han skulle spela för en Allsvensk klubb till.
Udineses första alternativ, Daniele Corvia, håller på att rinna klubben ur händerna och skriver snart på för Hellas Verona. Så nu står det mellan Maccarone och Ranégie, någon måste bli klar innan 19.00 så alla Malmö-supportrar kan bara börja räkna ned.
Kan ju oxå tänkas att D-Rex får en chans tillsammans med Alex ifall pengarna inte räcker.
Vad tror ni?
Personligen tycker jag Dardan och Alex är en bättre uppsättning på anfallet än uppsättningen vi har på yttern. Ska man bara värva en spelare hade jag lagt pengarna på en ytter och låtit Dardan och Alex vara backup till Larsson och Rantie. Om nu Larsson också försvinner vilket är långt ifrån omöjligt, måste man nog värva både en ytter och anfallare.
Ranegie ej med på träningen i Malmö.. Helvete. Gillar den killen, måste vara den starkaste anfallaren i Malmö sedan i alla fall Toivonen. Kommer inte El Kabir eller liknande in nu (samt att de presterar) kan vi ha sålt bort ett guld och även Europaplats.
Ranegie ej med på träningen i Malmö.. Helvete. Gillar den killen, måste vara den starkaste anfallaren i Malmö sedan i alla fall Toivonen. Kommer inte El Kabir eller liknande in nu (samt att de presterar) kan vi ha sålt bort ett guld och även Europaplats.
Citat:
Ursprungligen postat av metalcorenightfall
Snälla, snälla Ranégie. Stanna kvar!
Vilket han troligtvis inte gör och då känns väl det som den bästa lösningen är El Kabir. Samt Löfqvist på VY.
Tappar Mjällby El Kabir så har jag väldigt svårt att se att det blir nått annat än kvalplatsen ner till superettan... Mjällby kommer dessutom bli allsvenskans tråkigaste lag att titta på.