2026-08-16, 21:14
Medlem
jah_man2s avatar
Risky Rewards med Dustin och gänget från gamla White Water släpper en teaser på Youtube i morgon. Han skriver i sin short att säsongen börjar ta slut och att det inte dröjer så länge innan första avsnittet av nya säsongen släpps. Jag ska se teasern i morgon för att stilla Gold Rush suget med tanke på att det varit torrt på den fronten i sommar.
Citera
2026-09-02, 12:52
Medlem
Nån som tidigare sett Guldgrävarna i Yukon (2014)? Kollar Viasat Explore just nu. Vad tyckte ni isf?

Citat:
uldgrävare i norra Kanada står inför korta säsonger, haverier och 18-timmars arbetsdagar. Med allt på spel gräver Ken, Al, Bernie och Karl efter en förmögenhet år efter år, mot alla odds.
Citera
2026-09-05, 15:51
Medlem
Jacqui Buzetti i Guldjägarna i Australien är riktigt fin.
Citera
2026-09-15, 21:49
Medlem
jah_man2s avatar
Gold Rush's trailer för säsong 17 släpptes för ett tag sen och där står det att nya säsongen har premiär den 2 Oktober.
Förövrigt tycker jag att det varit en dålig sommar iår när de gäller guldletarserier.
Jag började titta på nån serie om några systrar som ärvt en gammal gruva och söker lyckan där men såg bara ett par avsnitt och kommer inte ens ihåg vad serien heter.

När det gäller de australienska storserierna så har jag svårt att hänga med. Jag såg en säsong,jag inte sett tidigare,av Aussie Gold Hunters för någon månad sen men har ingen aning ifall det var den senaste. Samma sak gäller Outback Opal Hunters.

Bering Sea Gold har jag inte hittat nån info alls ifall det kommer en ny säsong eller ifall hela serien är nedlagd eller ligger på is.

Jag såg Dustins lilla teaser på Youtube där han berättar lite om vad som händer i serien men han berättade inte när dom börjar sända årets säsong. Tyvärr visade sig att
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in