Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2011-11-01, 13:48
  #37
Medlem
Hakalabakalas avatar
Jag gillade tjejerna i toppen. Seriöst.
Citera
2011-11-01, 14:31
  #38
Medlem
BlaZeeds avatar
http://www.facebook.com/Gymgrossisten.com
Citat:
Information om BMR tävlingen.

Tävlingen 2011 BMR Model Search Scandinavia startade för att ge alla träningsintresserade tjejer möjlighet att tävla på lika villkor, oavsett deras bakgrund eller träningsvolym. Vi gjorde det för att vi ärligt och uppriktigt tycker att detta är rätt sätt att genomföra den. Tävlingen har lett till ett enormt engagemang bland tävlande och publik vilket är otroligt glädjande. Tyvärr har vi även sett fall där röstningsreglerna inte följts och personliga påhopp mot tävlande som lämnat tävlingen för att de inte längre ville vara med. Gymgrossisten har självklart inte manipulerat tävlingen och vi har inte tagit bort någon deltagare som inte uttryckligen bett oss om det. Vad vi har gjort är att vi har skärpt röstningsrutinerna, talat med de tävlande och vi känner att det är viktigt att vi driver tävlingen i mål i en positiv anda. Vi hoppas att alla ni som tävlar och röstar känner likadant, och vi är övertygade vi kommer avsluta röstningen med 20 värdiga finalister!

Hälsningar
Therese Hillman
VD Gymgrossisten.com

Stör mig som fan på den sista meningen. "20 värdiga finalister". Är man inte värdig för att man är omtyckt av flashback?
Citera
2011-11-01, 14:45
  #39
Medlem
Sjukt att de tog bort många deltagare, samt att de skriver "fulaste" - vem fan avgör det? Jo de som röstar, och de som de nu tycker var "fulast" kanske vi tycker var snyggast?

Snacka om diskriminering, både gentemot tjejerna som enligt dem är "fula" och mot flashbacks syn på vem som är snygg och inte. Usch!
Citera
2011-11-01, 15:01
  #40
Avstängd
Cantona1990s avatar
var också aktiv i tråden tills de i princip gick ut med att de myglar för att en plastikblonding med botox i hela ansiktet ska vinna.

många som bojkottar gg nu inklusiv mig.
Citera
2011-11-01, 15:59
  #41
Medlem
LaptopMothafuckas avatar
Man kan jo för fan inte skriva "de fula tjejerna", patrask...
Citera
2011-11-01, 16:11
  #42
Medlem
pponmms avatar
Ajaj, nu har GG gjort bort sig rejält! Jag hade känt mig så sjukt dum om jag skrev att folk röstade på de "fula tjejerna". Jag undrar om de kan ta reda på vem det var som skrev det och göra något åt saken, för en sådan person med sådana uttalanden skulle jag aldrig tillåta på mitt företag.

Jag förstår inte hur det kan räknas som fusk bara för att man på ett forum uppmärksammar en tävlande för att denne ska få fler röster. Visst var det av rent jävelskap i denna situation . Men startar man en tävling där vinnaren utses via röster så ska vinnaren utses genom röster.

Jag som tyckte att GG var häftiga med sina fräsiga reklamer, men nu vette fan..
Citera
2011-11-01, 17:49
  #43
Medlem
jackelinas avatar
Haha. Flashback gör entré och ställer i vanlig ordning allting på ända. Som näringsidkare bör man givetvis ha en lathund för hur man ska handla om man hamnar i detta eminenta forums blickfång, ur vilken en passage kan tänkas se ut enligt följande;
Även om Flashback International Inc är ett seriöst diskussionsforum med dedikerade underforum för humor, präglas inte sällan övriga delar av humoristiska undertoner, vilket i huvudsak kommer sig av forumets höga överrepresentation av vita medelålders män. Därvidlag bör en motsvarande grupp tilldelas det kommunikativa ansvaret för de mål i vilka Flashback forums skribenter är part, vilket alltså syftar till att minimera riskerna för att göras till åtlöje genom att hålla en alltför hög svansföring när situationen kräver det motsatta.
Citera
2011-11-01, 17:59
  #44
Medlem
HejBabiis avatar
Gymgrossisten är då bra motbjudande! Vilka jävla svin som inte ger normala människor chansen att få sin dröm om modellivet att gå i uppfyllelse. Att flashback röstar på den ena eller den andra skall väl inte ha någon som helst betydelse!?

Blir bara så trött på de själlösa asen.
Citera
2011-11-01, 18:13
  #45
Medlem
tlcswes avatar
Än så länge är de rankade 533 enligt alexa.
http://www.alexa.com/siteinfo/gymgrossisten.com
Citera
2011-11-01, 19:28
  #46
Medlem
RadioGaGas avatar
Jag var med i allra första början på det här men nu bryr jag mig inte längre. Att man kan tävla i ytlighet förstår jag inte. Det spelar ingen roll hur deltagarna ser ut för alla deltagare är ytliga som ställer upp på en sån här tävling. Och gymgrossisten kommer jag inte handla från något mer. Alla kan bara dra åt helvete.
Citera
2011-11-03, 07:36
  #47
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioGaGa
Jag var med i allra första början på det här men nu bryr jag mig inte längre. Att man kan tävla i ytlighet förstår jag inte. Det spelar ingen roll hur deltagarna ser ut för alla deltagare är ytliga som ställer upp på en sån här tävling. Och gymgrossisten kommer jag inte handla från något mer. Alla kan bara dra åt helvete.
Linda Thelenius (Rosing) gjorde misstaget att utnämna sig själv som vinnare i en tävling på sin blogg när det var tre dagar kvar av röstningen. BIG mistake. "Vissa" i tråden snappade upp det och hon föll som en gråsten då det visade sig att man bara behövde rensa cookies för att rösta fler gånger.
Kommer inte exakt ihåg vad tävlingen gick ut på, kan ha varit snyggaste B-kändis eller något, men Trosing hamnade på plats 25 något och tror att det var en snygging som Kristina Lugn som röstades fram.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback