2015-01-19, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av plharmony
Kul att fler upplevt samma
det är något som skapar enorm vilja till att utvecklas intelektuellt när man tar tripp. Sett hur många som helst som blir helt sofistikerade.
Men för att utveckla tråden,
hur blir jag av med lsd suget? xD

Höll insikten i sig, känner du att du besegrade det mentala beroendet av psykedelia?
Kanske de svåraste drogerna att befria sig från, talar för egen del då.
Citera
2015-01-19, 21:29
Medlem
Samma här La av med cannabis efter många års dagligt rökande. HOFMANN 4 PRESIDENT!
Citera
2015-01-22, 10:28
Medlem
Intressant att du tog upp det här. Jag har faktiskt funderat på att ta en terapeutiskt LSD-tripp, efter att läst mycket om det. LSD kan tydligen vara mycket hjälpsamt i syfte att bota depressioner, ångest och missbruksbeteenden. Försöker sluta med min drug of choice, sub, och även om det bara skulle kunna hålla borta mig ett tag så kanske toleransen ramlar ner från taket iaf

Pz
Citera
2015-01-26, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plharmony
Hej haschjunkies, nu har jag passat färdigt. Passar den för gott.
Efter en lsd tripp fick jag god perspektiv på hur röka och andra droger sänker min prestation. Ta en gås efter jobbet, prova bara en liten näsa, testa okända piller, grunden ligger oftast i att man tycker synd om sig själv, så sa hoffman till mig.
Jag är äntligen villig till utveckling.

Fick höra av en vän att en annan vän till mig som jag inte har så god kontakt med längre har fått samma insikt genom lsd.
Någon mer?

Det låter som att haschrökandet var det minsta problemet om du faktiskt tar LSD också. Sök hjälp!
Citera
2015-01-26, 17:34
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hectal900
Det låter som att haschrökandet var det minsta problemet om du faktiskt tar LSD också. Sök hjälp!

Öh, han tog lsd sen slöt han med allt vad i texten är det du inte fattar?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in