2011-10-25, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barbiegrrl
hur gammal måste man va om man e tjej?

Förmodligen samma ålder som om man är kille?
Citera
2011-10-25, 23:35
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barbiegrrl
hur gammal måste man va om man e tjej?

Är du bara minst 18 år så står dörren öppen i princip var som helst. Däremot bör du känna dig bekväm med att betydligt äldre är där också.
Citera
2011-10-25, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MiffoMuff
Kul och se hur många här inne som går på tillställningar.

I would.. Om de bara kunde skrota sin FUCKING dresscode.. Jag KAN inte spöka ut mig.. I just can't..
Jag har driften och skulle lätt identifiera mig i en roll när jag väl är där, men för närvarande släpps jag inte ens in eftersom jag inte kan klä ut mig.. Den dag människan lär sig att mentalitet är mer värd än estetik, så kommer folk på sådana fester få uppleva TRUE dedication though..

Until then, FUCK'em all!!!
Citera
2011-10-26, 10:16
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
I would.. Om de bara kunde skrota sin FUCKING dresscode.. Jag KAN inte spöka ut mig.. I just can't..
Jag har driften och skulle lätt identifiera mig i en roll när jag väl är där, men för närvarande släpps jag inte ens in eftersom jag inte kan klä ut mig.. Den dag människan lär sig att mentalitet är mer värd än estetik, så kommer folk på sådana fester få uppleva TRUE dedication though..

Jag skulle faktiskt också kunna tänka mig att gå om jag slapp dresscoden, bara för att man är inne på BDSM-saker så betyder det inte att man har en klädfetisch också.
Jag har iofs läst om klubbar som har öppna kvällar utan krav ibland men då är det mest vardagligt umgänge, då kan jag ju lika gärna fika med mina vanliga vänner.
Citera
2011-10-26, 10:33
Medlem
Citat:

Är väl bara fester i Stockholm Gbg och Malmö som har dresscode?

Tm och Smögen träffen som är rena bdsm fester har ingen dresscode. Tror dresscode är vanligare på Fetish fester.
Citera
2011-10-26, 12:29
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Jag skulle faktiskt också kunna tänka mig att gå om jag slapp dresscoden, bara för att man är inne på BDSM-saker så betyder det inte att man har en klädfetisch också.

Som MiffoMuff skriver, skilj på fetishfester och bdsm klubbar. Går man på fetishfester så är hela poängen att folk med nån viss fetish skall kunna träffa och umgås med likasinnade. Vill man inte klä sig märkligt så är det helt enkelt fel ställe att gå till. När det gäller rena bdsm träffar så är det en annan sak.

Citat:
Jag har iofs läst om klubbar som har öppna kvällar utan krav ibland men då är det mest vardagligt umgänge, då kan jag ju lika gärna fika med mina vanliga vänner.

Brukar du greppa piskan med dina vanliga vänner? High five till dig i så fall.
Citera
2011-10-26, 13:00
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Som MiffoMuff skriver, skilj på fetishfester och bdsm klubbar. Går man på fetishfester så är hela poängen att folk med nån viss fetish skall kunna träffa och umgås med likasinnade. Vill man inte klä sig märkligt så är det helt enkelt fel ställe att gå till. När det gäller rena bdsm träffar så är det en annan sak.

Brukar du greppa piskan med dina vanliga vänner? High five till dig i så fall.
JAG har inget problem med att skilja på det men väldigt många BDSM-träffar jag läst om har haft dresscode, inget jag hittat på alltså.

Vad jag sa var att det var öppna träffar då inga direkta aktiviteter sker på och då menar jag att jag lika gärna kan umgås med mina vanliga vänner då vi kan samtala om allt, även piskor. =)
Citera
2011-10-26, 14:37
Medlem
felias avatar
Citat:
JAG har inget problem med att skilja på det men väldigt många BDSM-träffar jag läst om har haft dresscode, inget jag hittat på alltså.

Vad jag sa var att det var öppna träffar då inga direkta aktiviteter sker på och då menar jag att jag lika gärna kan umgås med mina vanliga vänner då vi kan samtala om allt, även piskor. =)

Ser du minimumblack som dresscode?
Citera
2011-10-26, 15:29
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Det är en dresscode, även om det inte är särskilt avancerad.
Citera
2011-10-26, 16:38
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia

Minimumblack?
Citera
2011-10-26, 16:46
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Minimumblack?
Att man som minst ska komma klädd helt i svart.
Citera
2011-10-26, 18:34
Medlem
felias avatar
Citat:
Det är en dresscode, även om det inte är särskilt avancerad.

Menar du att det skulle hindra dig från deltagande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in