Citat:
Ursprungligen postat av
Rasseltass
Vad jag önskar att det fanns en motsvarighet till Fox News Tucker Carlsson i Sverige som hade plattformen och förmågan att exponera vänstermedias hyckleri vad gäller hur SD och SD:s profilfrågor behandlas.
De flesta är idag överens om att Sverige misslyckats vad gäller frågorna om invandring och integration. Här skulle man kunna sammanställa världens kavalkad av hur SVT i decennier fokuserat på halmgubbar och oväsentligheter i syfte att sätta dit SD istället för att ge partiet och sakfrågorna en journalistiskt rimlig behandling.
Detta är en frukt som bara väntar på att plockas.
On topic: Jag tror inte att SD:s väljare påverkas av detta drev. Vänstermedias agenda är för uppenbar och de övriga partiernas misslyckanden för monumentala. Däremot kan de politiska låsningarna bli större och Annie Lööf får ju vatten på sin kvarn (har hon twittrat i extas om denna intervju ännu?)
Vi har alternativmedia och sociala medier där SD dominerar. Tyvärr har vi inte ”legitim” media som står på SDs sida likt Tucker Carlson och i svenskt landskap lär det bli svårt att få tyvärr. Men ja, det önskar jag med så alla svenska normies där ute ser igenom agendan.
Alternativmedia tror ju vissa bara är för rasister osv.
Vi ska vara glada att Flashback och sociala medier finns annars hade SD inte haft en chans.
Och ja, Annie Lööf har twittrat i extas om detta. I alla fall om han som Expressen avslöjade. Allt enligt plan för att hon ska få näringslivet bakom sig och bli statsminister..