Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Är detta ett skämt?

Jag förstår ärligt talat inte poängen med att kommentera huruvida detta är ett skämt eller "jag är glad att jag slutade spela, allt gick utför efter tbc".
Är det så självupplyftande att påpeka detta gång på gång? Ligger det prestige i att påpeka att man var aktiv under vanilla och TBC?
Sedan förstår jag inte varför det är så konstigt att Pandaren blir ny ras. Pandaren har varit en "betydande" ras sedan WC3 och jag vill nog påstå att rasen fått ett uppsving sedan Blizzard introducerade Pandaren petet i WoW.
För övrigt tycker jag att expansionen ser lovande ut, sköna miljöer, vacker arkitektur, vi slipper emo-stuket, en ras som ser spännande ut samtidigt en ny klass vars healing delvis baseras på melee attacker och inte bara stå och casta hela tiden. Skön idé att ha den nya kontinenten på en sköldpaddsrygg också, rymliga och framförallt inga gömda instanser och av det lilla vi fick se angående de nya "onda" raserna så verkar även dessa helt ok, inget spektakulärt dock. Sedan Blizzards försök med att Pokémonifiera kan absolut vara en god idé och många lär nappa, samtidigt som andra kommer gnälla och påstå att det visst förstör spelupplevelsen, men det är väl osannolikt att man kommer tvingas till att slåss med sina pets.