2011-10-22, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casualjocke
http://eu.media.blizzard.com/wow/promotion/wap/en-gb.html

Väldigt smart av Blizzard att göra detta. Kommer lätt att sign up för det.

Läs igen.

Q: When do I get Diablo III and the other exclusive benefits?

A: You'll be able to download and play Diablo III as soon as it's available and once you complete the one-year term, it's yours to keep, even if you cancel your subscription. Tyrael's Charger will be available with Patch 4.3, and beta access will go live with the beta launch.

----
Citera
2011-10-22, 08:48
Medlem
Casualjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleKofot
Läs igen.

A: You'll be able to download and play Diablo III as soon as it's available and once you complete the one-year term, it's yours to keep, even if you cancel your subscription. Tyrael's Charger will be available with Patch 4.3, and beta access will go live with the beta launch.

----

Jaha? Vad är det jag ska "läsa igen"?
Citera
2011-10-22, 08:56
Medlem
Draedons avatar
Är detta ett skämt?
Citera
2011-10-22, 09:15
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casualjocke
Jaha? Vad är det jag ska "läsa igen"?
Att du får D3 först efter ett år.
Citera
2011-10-22, 09:19
Medlem
Casualjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante

Nej, då jag ska köpa D3 Collector's Edition så får jag det direkt , då får jag även 4 månader som räknas mot de 12 månaderna jag måste betala.
Citera
2011-10-22, 09:27
Medlem
Meeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante

Tror knappast det är menat så för finns inte en chans någon skulle köpa en deal som denna om det betyder att dom inte får sitt diablo 3 ett halvår senare än alla andra.

Man måste nog bara starta detta och sen får man tillgång till diablo 3 när det släpps. Det som händer bara är att man är tvungen att hålla sitt konto aktiverat i ett år (antingen genom att betala månadsvis/köpa tre månader direkt/sex månader direkt).
Citera
2011-10-22, 09:31
Medlem
Xxmaskihallonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Är detta ett skämt?

Jag förstår ärligt talat inte poängen med att kommentera huruvida detta är ett skämt eller "jag är glad att jag slutade spela, allt gick utför efter tbc".
Är det så självupplyftande att påpeka detta gång på gång? Ligger det prestige i att påpeka att man var aktiv under vanilla och TBC?
Sedan förstår jag inte varför det är så konstigt att Pandaren blir ny ras. Pandaren har varit en "betydande" ras sedan WC3 och jag vill nog påstå att rasen fått ett uppsving sedan Blizzard introducerade Pandaren petet i WoW.

För övrigt tycker jag att expansionen ser lovande ut, sköna miljöer, vacker arkitektur, vi slipper emo-stuket, en ras som ser spännande ut samtidigt en ny klass vars healing delvis baseras på melee attacker och inte bara stå och casta hela tiden. Skön idé att ha den nya kontinenten på en sköldpaddsrygg också, rymliga och framförallt inga gömda instanser och av det lilla vi fick se angående de nya "onda" raserna så verkar även dessa helt ok, inget spektakulärt dock. Sedan Blizzards försök med att Pokémonifiera kan absolut vara en god idé och många lär nappa, samtidigt som andra kommer gnälla och påstå att det visst förstör spelupplevelsen, men det är väl osannolikt att man kommer tvingas till att slåss med sina pets.
Senast redigerad av Xxmaskihallonen 2011-10-22 kl. 09:36.
Citera
2011-10-22, 09:39
Medlem
signa upp nu, börja betala.... då diablo 3 kommer betalar man in resten för att ha betalat wow ett år, då får man d3 tillgängligt för nerladdning gratis. alternativt betala in för ett år redan nu och allt ska vara klar den dagen d3 kommer.

man betalar troligen 1400 spänn ungefär för d3 :-) troligen då man ändå pröjsar för wow kommer man att köpa exp:en oxå + 12 månaders subscription. Spelar man wow är detta en "på köpet" deal, om inte blir det en dyr d3.
Citera
2011-10-22, 09:48
Medlem
SiSeniors avatar
Det ser inte alls ut som jag hade hoppats. Jag hade planer på att återkomma vid denna releasen men nu är jag tveksam. Hoppas snart de släpper mer info så man får veta lite mer vad det handlar om.
Citera
2011-10-22, 09:50
Medlem
gillar pokemon pet battle system. gotta catch em all
Citera
2011-10-22, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleKofot
Läs igen.

----

nog du som ska läsa igen

det står att man kan tanka ner o spela d3 så fort de kommer, och efter 1 år är det dit.
så du kommer inte behöva vänta 1 år.
Citera
2011-10-22, 10:36
Medlem
Verkar kul, som om de drar tillbaka det lite till level 60 tiden, men outdoor bosses och lite sådant. Låter intressant, kanske blir att testa det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in