2011-10-21, 12:10
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuck-it
Tog du åt dig för att jag sa homo?
Jag blev mest irriterad på att du uppenbarligen är en tjej som använder ord som homodrink. (förmodligen använder ord som fitta, jävla kukbög när du svär mm) och DET är trashigt, mycket mer trashigt än vad man än dricker som tjej
Vill du inte vara en trashig dam? Skaffa dig lite takt och ton och prata som en kvinna, då kan du dricka öl så mycket du vill utan att vara trashig.
Senast redigerad av NuLugnarDuNerDig 2011-10-21 kl. 12:12.
Citera
2011-10-21, 12:14
Medlem
TaxMonkeys avatar
Vilka kvinnor dricker inte öl, är min fråga? Det gör väl för fan alla, förutom överklasshoror med silikon i läpparna, och vem fan bryr som om dessa slödder?
Citera
2011-10-21, 12:15
Medlem
jaketylers avatar
man ska dricka det man tycker är gott, svårare än så är det inte.
men min personliga åsikt är att folk i största allmänhet som dricker öl luktar väldigt illa i munnen så jag avstår ifrån tjejer som dricker öl/röker
Citera
2011-10-21, 12:16
Medlem
Litar inte på tjejer som inte dricker öl. Det är ju alltid där det börjar, sen går det vidare till att dom inte äter något annat än sallad och slutar ungefär med att dom inte kan knyta sina egna skor..
Citera
2011-10-21, 12:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TaxMonkey
Vilka kvinnor dricker inte öl, är min fråga? Det gör väl för fan alla, förutom överklasshoror med silikon i läpparna, och vem fan bryr som om dessa slödder?

Tro det eller ej men det finns människor som inte gillar öl (jag är en av dom, dock är jag kille)
Jag känner flera brudar som dricker öl och ingen av dom är någon jag skulle kalla trashig.
Citera
2011-10-21, 12:22
Medlem
Aftershocks avatar
Citat:
Ja, det var verkligen inte min mening att uppröra homo-Sverige. Ber om ursäkt..

Hehe jag skiter väl i vad homo är och inte, men att döma någon som dömer för att de dömer och sedan döma själv med lika "extrema" åsikter... hänger du med ;P Gör likadant liksom, gör om gör rätt.
Citera
2011-10-21, 12:24
Medlem
blobben!!!s avatar
Det beror helt på vilken sorts öl som förtärs.

Tycker man att Mariestads (eller andra skräplager) är ett "finöl" eftersom de kostar 3 kronor mer än det billigaste på bolaget. Ja, då är man trashig oberoende vilket kön man har.

Kvinnliga ölkännare är däremot motsatsen till trashiga.
Citera
2011-10-21, 12:28
Medlem
fuck-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Jag blev mest irriterad på att du uppenbarligen är en tjej som använder ord som homodrink. (förmodligen använder ord som fitta, jävla kukbög när du svär mm) och DET är trashigt, mycket mer trashigt än vad man än dricker som tjej
Vill du inte vara en trashig dam? Skaffa dig lite takt och ton och prata som en kvinna, då kan du dricka öl så mycket du vill utan att vara trashig.

Det gör jag inte, men jag kan om jag vill använda mig av ett mer vulgärt språkbruk Kukbög var dock nytt.. Eftersom du bestämt tror att jag är trashig bara för att jag använder mig av vissa ord (word natzi..), är du då själv en person som aldrig använder sig av fula ord? Exempelvis när du hänger med polarna? Om du inte gör det måste det vara fel på dig..
Citera
2011-10-21, 12:33
Medlem
Dricker man något annat än öl eller bourbon vill jag inte träffa personen, jävla piss alltså. Samma sak som att kort hår är fult på alla.
Citera
2011-10-21, 12:33
Medlem
Zorkuss avatar
Fett fjortis med tjejer som dricekr öl, inga tjejer gillar öl på riktigt!
Citera
2011-10-21, 12:34
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Det gör jag inte, men jag kan om jag vill använda mig av ett mer vulgärt språkbruk Kukbög var dock nytt.. Eftersom du bestämt tror att jag är trashig bara för att jag använder mig av vissa ord (word natzi..), är du då själv en person som aldrig använder sig av fula ord? Exempelvis när du hänger med polarna? Om du inte gör det måste det vara fel på dig..
Klart jag gör, killar talar dock med andra ord än vad tjejer gör En tjej som använder ordet "homodrink" blir bara allmänt fel, även om det utan tvekan är en homodrink
Men skit i detta, vi är överens om att det inte är trashigt med tjejer som dricker öl
Citera
2011-10-21, 12:37
Medlem
fuck-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aftershock
Hehe jag skiter väl i vad homo är och inte, men att döma någon som dömer för att de dömer och sedan döma själv med lika "extrema" åsikter... hänger du med ;P Gör likadant liksom, gör om gör rätt.

Jag dömer inte någon bara för att denne gillar sin färgglada drink. Men jag dömer den som dömer mig. I detta fall TS som verkar vara en jättedryg person. Men jag skulle inte döma dig om du så beställde in en regnbågsdrink med plastflamingos på..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in