2011-02-04, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jetli
Haha, nu vet jag inte vem som dissade vem. Du tror alla vill ligga med dig . Som jag sa till dig tidigare så hade jag tänkt ta en fika bara. Sen får jag ju yngre tjejer, varför ska jag ragga en 30+ liksom

haha jag är fortfarande inte 30+ dessutom ser jag ut som 18 kan jag lova..

mm sen har man ju hört de där förr.. "bara en fika" .. sen då på fikat blir det ännu mera tjat om mer fika.. eller middag.. eller vad det nu må vara.. ja känner den där sorten.. bättre än mig själv faktiskt.
Citera
2011-02-04, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jäija

mm sen har man ju hört de där förr.. "bara en fika" .. sen då på fikat blir det ännu mera tjat om mer fika.. eller middag.. eller vad det nu må vara.. ja känner den där sorten.. bättre än mig själv faktiskt.

Måste hålla med Jetli. Du låter grymt arrogant och påpekar hela tiden om hur fräsch du är och hur du dissar alla snubbar. Grymt mycket snack och lite verkstad tippar jag på!

Upp till bevis om du ser ut som 18 vet ja.. För övrigt.. Vem fan vill ha en brud som ser ut som 18?
Citera
2011-02-04, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stillstruggle
Måste hålla med Jetli. Du låter grymt arrogant och påpekar hela tiden om hur fräsch du är och hur du dissar alla snubbar. Grymt mycket snack och lite verkstad tippar jag på!

Upp till bevis om du ser ut som 18 vet ja.. För övrigt.. Vem fan vill ha en brud som ser ut som 18?

dissar? det var väl endå jag som blev dissad med min senaste dejt.. jag litar inte på killar så jag har börjat tröttna..

och nej har inte påstått att nån vill ha en som nästa är 30 å ser ut som 18 men vad kan jag göra åt saken?
Citera
2011-02-04, 22:57
Bannlyst
Citat:
dissar? det var väl endå jag som blev dissad med min senaste dejt.. jag litar inte på killar så jag har börjat tröttna..

och nej har inte påstått att nån vill ha en som nästa är 30 å ser ut som 18 men vad kan jag göra åt saken?

Du sa ju nyss att du dissa Jetli. Redan glömt det?

Tona ner din arroganta sida kanske? Pratar inte bara om ett inlägg där du vart dissad. Så länge jag har följt denna tråden så har du spelat lite väl självgod. Inte förvånande att man blir dissad om man speglar upp den bilden mot omvärlden.
Citera
2011-02-04, 23:06
Medlem
foppatoffel.s avatar
Citat:

Chilla. Jetli är bara ute efter en fika, bara tacka och ta imot. Alla vill inte ligga med dig trots att du tror det, bara kom ner.
Citera
2011-02-04, 23:10
Medlem
Citat:
Du sa ju nyss att du dissa Jetli. Redan glömt det?

Tona ner din arroganta sida kanske? Pratar inte bara om ett inlägg där du vart dissad. Så länge jag har följt denna tråden så har du spelat lite väl självgod. Inte förvånande att man blir dissad om man speglar upp den bilden mot omvärlden.

min dejt dissade mig för jag kom på honom om sitt "vid sidan om dejtande å skitsnack".. inte för att jag var arrogant å självgod. Han sa helt enkelt andra saker till sina andra dejter än vad han sa till mig.. när jag sedan ställde honom mot väggen om det blev han off å sluta höra av sig..
Citera
Medlem
jetlis avatar
Citat:

Jaså? Lustigt att mina väninnor inte klagade. Du, när jag väl inne på HP och kollade på brudar mellan 25-30år, väldigt få tjejer som såg bra ut. Antagligen pga sprit och cigg.

Sen får du väl säga stopp om det blir för mycket tjat! Ingen tvingar dig eller hur? "Känner den där sorten", haha ändå låg du med den senaste dejten menade du?
Citera
Medlem
land-of-freedoms avatar
En liten fundering...Är det ett stort plus om man i presentationen skriver att man har lägenhet, bil och stabilt jobb?

Måste vara större chans att tjejer kontaktar en då? Eller tänker jag fel...
Citera
2011-02-04, 23:14
Bannlyst
Citat:
min dejt dissade mig för jag kom på honom om sitt "vid sidan om dejtande å skitsnack".. inte för att jag var arrogant å självgod. Han sa helt enkelt andra saker till sina andra dejter än vad han sa till mig.. när jag sedan ställde honom mot väggen om det blev han off å sluta höra av sig..

Ja snacka han skit i ett sådant tidigt skede så är det ju bara att lägga ner det hela direkt.

Men öhh blev du lack på en snubbe du dejta för att han dejtade andra vid sidan om?
Det är ju liksom det som är saken med att dejta. Då får man göra vad fan man vill. Det andra kallas för ett förhållande. Förstår varför han dissa dig om du betedde dig på det viset för att han träffade någon annan. Vara sig skitsnack eller inte.
Citera
2011-02-04, 23:19
Medlem
Citat:
Ja snacka han skit i ett sådant tidigt skede så är det ju bara att lägga ner det hela direkt.

Men öhh blev du lack på en snubbe du dejta för att han dejtade andra vid sidan om?
Det är ju liksom det som är saken med att dejta. Då får man göra vad fan man vill. Det andra kallas för ett förhållande. Förstår varför han dissa dig om du betedde dig på det viset för att han träffade någon annan. Vara sig skitsnack eller inte.

ja jag var väl helt enkelt korkad som gick på det han sa helt enkelt.. med hans han sa tvärt om till min fakesida.. jag frågade honom ungefär 5 gånger om han snacka med några andra på Hp eller hade tänkt träffa nån därifrån.. men han sa att han inte var aktiv längre och inte pratade med någon för han känner att han inte vill ha förhållande just nu pga tidsbrist men att han tycker om mig väldigt mycket osv.. 1 h efter mailar han min fakeprofil å vill fixa dejt.. och till henne säger han att han inte träffat nån annan som betyder nått och att han letar förhållande..
Citera
2011-02-04, 23:20
Medlem
jetlis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foppatoffel.
Chilla. Jetli är bara ute efter en fika, bara tacka och ta imot. Alla vill inte ligga med dig trots att du tror det, bara kom ner.

Nej hon har fått sin chans och tackade nej. Jag respekterar hennes val! Hon får inte en andra chans

Inte många dagar till Alla hjärtans dag, det måste vara en bra vecka att ragga på HP nu väl?

Blir nog busy för min del , måste hitta på nåt kul med min dejt!
Citera
2011-02-04, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jetli
Jaså? Lustigt att mina väninnor inte klagade. Du, när jag väl inne på HP och kollade på brudar mellan 25-30år, väldigt få tjejer som såg bra ut. Antagligen pga sprit och cigg.

Sen får du väl säga stopp om det blir för mycket tjat! Ingen tvingar dig eller hur? "Känner den där sorten", haha ändå låg du med den senaste dejten menade du?

men finns ju säkert tusen andra du kan fika med om du är så fikasugen... ock nej vem har sagt att jag ser bra ut???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in