2018-03-07, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Hatar när man skrivit med en tjej ett tag och så kommer plötsligt frågan: "har du insta?"

Då vet man att det är tack och godnatt och all tid man lagt på att skriva med den tjejen var en total waste of time. För nej, jag har inte instagram och så fort man säger det så försvinner ALLT intresse och attraktion all världens väg och i flera fall blir man även borttagen och blockad och allt vad det heter. I bästa fall slutar de bara svara. Det är som Alexander Bard säger: Internet är den riktiga världen idag och finns du inte där så finns du inte alls.
Vad är speciellt med insta?
Citera
2018-03-07, 22:21
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Vad är speciellt med insta?

Det är där man visar upp hur populär man är genom att ha snygga bilder, många följare och många likes. Har man inget av detta eller ens ett konto så är man i många tjejers ögon inte värd piss.
Citera
2018-03-07, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Det är där man visar upp hur populär man är genom att ha snygga bilder, många följare och många likes. Har man inget av detta eller ens ett konto så är man i många tjejers ögon inte värd piss.
Fy fan vad ytligt.
Citera
2018-03-07, 22:47
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Fy fan vad ytligt.

Japp. Vidrigt. Tyvärr ett mycket vanligt fenomen idag.
Citera
2018-03-07, 23:10
Bannlyst
Asså fan är grejen? Man skriver hej till en tjej på tinder. Får svar hej och en rodnad smiley. Man frågar vad de gör eller vad de har gjort, så slutar man få svar...

hänt tre tjejer på rad nu.
Citera
2018-03-07, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ja jag vet. Så jävla illa. Ska åka ner till tyskland i april jag så man får ligga med någon snygg brud.

Sverige är bara att ge upp.
Har tidigare skrivit hur enkelt jag fick smala blonda tjejer på kroken när jag körde tinder i Norge.

Stor jävla skillnad på brudarna här och i Norge.

Och då ska ni veta att jag är en average ful blatte.

Angående apan som skrev att det var waste of time att skriva med en tjej när hon frågade om insta.

Just waste of time har man varit med om sjukt mycket. Med vissa tjejer är det som att vi har skrivit en roman tillsammans. Allt klickar och tjejen bör bli mer intresserad av mig än att hålla på och snacka med alla andra som till största delen är sliskar på tinder. Men vad gör hon? Diskussionen rinner ur sanden och hon glömmer bort mig. Dessa tjejer är så måna om att skriva i sina beskrivningar "ingen slisk tack" men när man haft en lång trevlig diskussion så är det sen bara tack och hej.

Vad fan vill brudarna i det här skitlandet?
Citera
2018-03-08, 01:54
Medlem
Äh värdelöst att hänga på alla dessa dejting sidor.
Citera
2018-03-08, 05:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Har tidigare skrivit hur enkelt jag fick smala blonda tjejer på kroken när jag körde tinder i Norge.

Stor jävla skillnad på brudarna här och i Norge.

Och då ska ni veta att jag är en average ful blatte.

Angående apan som skrev att det var waste of time att skriva med en tjej när hon frågade om insta.

Just waste of time har man varit med om sjukt mycket. Med vissa tjejer är det som att vi har skrivit en roman tillsammans. Allt klickar och tjejen bör bli mer intresserad av mig än att hålla på och snacka med alla andra som till största delen är sliskar på tinder. Men vad gör hon? Diskussionen rinner ur sanden och hon glömmer bort mig. Dessa tjejer är så måna om att skriva i sina beskrivningar "ingen slisk tack" men när man haft en lång trevlig diskussion så är det sen bara tack och hej.

Vad fan vill brudarna i det här skitlandet?

Har hänt mig med. Haft bra diskussioner som bara rinner ur sanden. Värdelöst.
Citera
2018-03-08, 08:11
Medlem
Knobelsdorffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsong
Jag är typ en 6-7/10 utseende, klart över snittet men ingen hunk. På tinder matchar jag kanske med 1 tjock tjej varannan dag, INTE EN ENDA snygg, inte en enda som är ens i närheten av min egna "liga", dvs smal, rätt bra drag etc. Nope, man får nöja sig med det absoluta bottenskrapet och inte ens dom svarar ofta.

Hahaha

Fattar ni vilken sits vi hamnat i tack vare feminism och social media? Vi blir totalt utspelade medans kvinnorna dansar loppan på bordet.

Väljer du att swipa tjockisar är det ju dem algoritmen tycker du ska ha. Att snygga inte swipar dig betyder förmodligen mest att de inte är aktiva. Så kan inte riktigt förstå ditt resonemang. Du väljer dessutom att försöka konversera med de här fetisarna? Njae...För desperat. Bara skit i tjejer, fan ska man med dom till. De är bara krävande och kommer ändå inte göra något vettigt på hemmafronten. Ba skit i att.
Citera
2018-03-08, 08:15
Medlem
Bravess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Asså fan är grejen? Man skriver hej till en tjej på tinder. Får svar hej och en rodnad smiley. Man frågar vad de gör eller vad de har gjort, så slutar man få svar...

hänt tre tjejer på rad nu.
Men guuu vad ointressant. Jag hade inte heller svarat, i synnerhet inte efter dagens femtielfte "Va göru då?"-meddelande. Kom med något originellt som skapar intresse.

Är ju lite som med en arbetsintervju, man får ju sälja sig själv. Kan ju inte bara skriva "Är man, 22 år och har erfarenhet av snickeri. Punkt." Du får ju liksom tänka att hundratals andra söker samma jobb och har ett bra mycket intressantare CV än så.
Citera
2018-03-08, 09:36
Medlem
Knobelsdorffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braves
Men guuu vad ointressant. Jag hade inte heller svarat, i synnerhet inte efter dagens femtielfte "Va göru då?"-meddelande. Kom med något originellt som skapar intresse.

Är ju lite som med en arbetsintervju, man får ju sälja sig själv. Kan ju inte bara skriva "Är man, 22 år och har erfarenhet av snickeri. Punkt." Du får ju liksom tänka att hundratals andra söker samma jobb och har ett bra mycket intressantare CV än så.

Kvinnor låter rätt vettiga.

Haha. Ge er inte in den här leken dessa kärringar vill sälja in till er grabbar. Dra en ronk och gå och lev era liv. Inte värt att göra det till nån jävla arbetsintervju för en kvinna med en osande vagina.
Citera
2018-03-08, 09:45
Medlem
Bravess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knobelsdorff
Kvinnor låter rätt vettiga.

Haha. Ge er inte in den här leken dessa kärringar vill sälja in till er grabbar. Dra en ronk och gå och lev era liv. Inte värt att göra det till nån jävla arbetsintervju för en kvinna med en osande vagina.

Uppenbarligen tycker de att det värt det med tanke på hur "hårt" de försöker och hur många gnälltrådar de postar om hur kvinnor inte vill ha dem. Annars håller jag med dig, sluta gnäll och skit i det istället. "Dra en ronk och gå och lev era liv", som du sa. Gnällerier på Flashback hjälper inget alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in