2011-10-19, 15:18
Medlem
MustafaGhodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StyleAeon
Förvisso! Men frågan kvarstår. Kan man behålla vänskapen?

Svar: Det går bara om pojkvännen är en ryggradslös mes
Citera
2011-10-19, 15:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MustafaGhoda
Svar: Det går bara om pojkvännen är en ryggradslös mes

Om hon nu har en pojkvänn ja! Om så är fallet vad är det som säger att hon berättat om oss då???
Citera
2011-10-19, 15:32
Medlem
MustafaGhodas avatar
Citat:
Om hon nu har en pojkvänn ja! Om så är fallet vad är det som säger att hon berättat om oss då???

Det är möjligt att hon inte sagt sanningen till den eventuella pojkvännen (i nutid eller i framtid).
Antingen kommer hon ta konsekvensen av sitt tidigare liv och bryta med dig, eller också kommer hon att hitta på amsagor om "min kompis TS" [" - Vi brukade sitta vid lägerelden och sjunga kombayaa" eller "vi är bara kompisar, jag känner ingen dragning till honom", blahablaha]

Förr eller senare kommer han på hur det var, då finns det två alternativ
  • Ryggradslös mes, (som kanske tänder på ibland för att döva sin genetiska manliga reflex) eller
  • Inte ryggradslös och inte mes med intakt manlighet

I det senare fallet ställer han ett ultimatum. Är hon en vanlig WT-brud med PK-inställning i frågan får du behålla henne som "vän" - i annat fall är du ute.
Citera
2011-10-19, 15:42
Avslutad
Citat:
Det är möjligt att hon inte sagt sanningen till den eventuella pojkvännen (i nutid eller i framtid).
Antingen kommer hon ta konsekvensen av sitt tidigare liv och bryta med dig, eller också kommer hon att hitta på amsagor om "min kompis TS" [" - Vi brukade sitta vid lägerelden och sjunga kombayaa" eller "vi är bara kompisar, jag känner ingen dragning till honom", blahablaha]

Förr eller senare kommer han på hur det var, då finns det två alternativ
  • Ryggradslös mes, (som kanske tänder på ibland för att döva sin genetiska manliga reflex) eller
  • Inte ryggradslös och inte mes med intakt manlighet

I det senare fallet ställer han ett ultimatum. Är hon en vanlig WT-brud med PK-inställning i frågan får du behålla henne som "vän" - i annat fall är du ute.

Sant! Det är nog bara att vänta och se vad som händer...
Citera
2011-10-20, 14:14
Avslutad
Träffades igår och det gick bättre än jag vågat tro
Inga diskutioner inga konstiga känslor som störde mig utan det var fan bara trevligt att sitta o snacka skit på stan för att sedan släppa av henne hemma hos sig.

Det finns kanske en möjlighet att det kan fungera så vi kommer tillbaka till ruta ett där allt började.

Kommer garanterat inte par träffas men det skit samma så länge vi kan behålla ngn form utav kontakt och vännskap känns det som.
Citera
2011-10-20, 14:49
Medlem
meramans avatar
Citat:
Förvisso! Men frågan kvarstår. Kan man behålla vänskapen?

Ja vänskapen går behålla under den förutsättningen att du inte blir svartsjuk om hon skaffar kille. Samt tvärt om. Kk går att göra tillbaka till vanlig vänskap under förutsättningen att ingen av er hade känslor utöver kk och vänskap för varandra. De flesta kk förhållanden förstörs nämligen av att den ena övergår och får mer känslor...
Citera
2011-10-20, 21:27
Medlem
MustafaGhodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Ja vänskapen går behålla under den förutsättningen att du inte blir svartsjuk om hon skaffar kille. Samt tvärt om. Kk går att göra tillbaka till vanlig vänskap under förutsättningen att ingen av er hade känslor utöver kk och vänskap för varandra. De flesta kk förhållanden förstörs nämligen av att den ena övergår och får mer känslor...

Citerar "mindreman" ovan

Återigen - om hennes nya kille är en ryggradslös mes, så kan du behålla "vänskapen".
Ni kan sitta och sukta på varandra och era gemensamma knullminnen på någon trevlig cafeteria på stan med regelbundna mellanrum. Du kan ta upp dina nuvarande sexproblem och fråga henne om råd, gå in på detaljer, surra allmänt om orgasmer och sådant som tänder er båda.

Allmedan den kuschade och tilltryckta killen är på jobbet och sliter eller sitter hemma och väntar på sällskap från sina nya flickvän...

Så allt hänger på vad det är för en figur hon får tag på
Citera
2011-10-20, 22:06
Avslutad
Citat:
Citerar "mindreman" ovan

Återigen - om hennes nya kille är en ryggradslös mes, så kan du behålla "vänskapen".
Ni kan sitta och sukta på varandra och era gemensamma knullminnen på någon trevlig cafeteria på stan med regelbundna mellanrum. Du kan ta upp dina nuvarande sexproblem och fråga henne om råd, gå in på detaljer, surra allmänt om orgasmer och sådant som tänder er båda.

Allmedan den kuschade och tilltryckta killen är på jobbet och sliter eller sitter hemma och väntar på sällskap från sina nya flickvän...

Jag är villig att hålla med om det. Allt handlar faktisk bara om vad hon säger rörande vår vänskap och tidigare relation. Tror nog inte att om hon säger exakt som det är att det kommer fungera. Jag skulle i alla fall om jag vore i hans kläder inte köpa det läget Jaja vi får väl se vad som händer och sker inte mycket jag kan göra åt det annat än att vänta och se. Just nu funkar det men det återstår att se som sagt var...
Citera
2011-10-21, 07:33
Avslutad
Igår var hon hemma hos mig ett par timmar och under den stunden berättade hon att hon skulle ut på restaurang idag (Fredag) och vanan trogen svarade jag "vad kul med vem?" och det är ju med killen hon sov över hos då allt strul började för två veckor sedan.

Nu spelar det ju ingen roll vem det är utan det som retar mig iaf lite är att hon inte varit helt ärlig mot mig och även i en vänskap är det fan inte bra att föra varandra bakom ljuset och ljuga o hålla på.
Citera
2011-10-21, 10:00
Medlem
MustafaGhodas avatar
Citat:
Igår var hon hemma hos mig ett par timmar och under den stunden berättade hon att hon skulle ut på restaurang idag (Fredag) och vanan trogen svarade jag "vad kul med vem?" och det är ju med killen hon sov över hos då allt strul började för två veckor sedan.

Nu spelar det ju ingen roll vem det är utan det som retar mig iaf lite är att hon inte varit helt ärlig mot mig och även i en vänskap är det fan inte bra att föra varandra bakom ljuset och ljuga o hålla på.

Klipp ut henne ur ditt liv

End of Story !
Citera
2011-10-21, 10:02
Medlem
meramans avatar
Citat:
Citerar "mindreman" ovan

Puckot
Citera
2011-10-21, 10:06
Medlem
meramans avatar
Citat:
Citerar "mindreman" ovan

Puckot här ovanför har inte koll på läget. Han är full med fördommar och vet inte vad han snackar om. Så han kan ta och gräva ner sig.

Hennes nya kille har inget med att göra om ni varigt kk eller inte. Allt han behöver veta är att ni har varit och fortfarande är vänner. Lyssna inte på fjortisen ovan som tror han är världsvan men egentligen har extremt lite erfarenhet och koll på läget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in