2011-10-19, 02:00
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Tänk på blodtrycket!
Loeffel svarar på din fråga i ditt sista citat.
Desinformationen den klarar du bra själv. Det var inte sex hundpatruller som du länkar till för i så fall hade utomordentligt märkligt att de inte hittat honom.
En eller max två hundpatruller som ska söka fastigheter i området klarar inte detta på en till en och en halv timme.

Första polispatrullen var på plats ca 19.45. Hundpatrull troligen minst en timme senare.

Källa tack.Och jag skrev inte hundpatruller utan 6 polispatruller din jäkla skojare.
Sveriges radio skriver 6 polispatruller .
Man skriver och intervjuar via ljudklipp så det är mer trovärdigt då polisen har SR som informationskälla.

Enligt polisen var pojken på lekplatsen med med äldre syskon, men han försvann sedan därifrån. Mamman anmälde honom försvunnen vid halv åtta-tiden och sex polispatruller sökte efter pojken i området.
Vad som har hänt pojken kan polisen inte säga i nuläget. Platsen ska undersökas av polisens tekniker. Men man tror inte att han frusit ihjäl.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=106&artikel=4750234

NU va frågan vilken tid man kom med hund och var man sökte inget annat,.

Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jodå, det finns svar på frågorna men det krävs att man läser inlägget.
Nej du har läst mitt inlägg fel till att börja med sen har du inga svar,.
Ta dig tid att läsa inläggen innan du yrar och svamlar runt om vad det inte står i inlägget jag skrev,.
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-10-19 kl. 02:14.
Citera
2011-10-19, 02:07
Medlem
urkinhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerbird
Var någon som skrev att de läst om en pappa som såg T springa till skogs följd av de andra barnen. Har inte sett detta nån annanstans, finns det någon som kan bekräfta (+ källa)?

Källa: Jonköpings-Posten, 111018

Se detta inlägg
Senast redigerad av urkinha 2011-10-19 kl. 02:21.
Citera
2011-10-19, 02:53
Medlem
Mack-Betts avatar
Som jag ser det talar det mesta i nuläget för att ett eller flera barn har satt sig på 4-åringen och därmed kvävt honom.
Citera
2011-10-19, 03:04
Medlem
Imperors avatar
Verkar ju rätt jävla uppenbart! Första tanken när jag läste om det (då var han död och hittad) var att det var syskonen, men ett eller flera andra barn är ju också sannolik. I så fall kommer det snart fram, barn kan inte hålla hemligheter!

Tragiskt och patetiskt med alla efterblivna rassefittor som direkt ska börja häva ur sig fördomar! Först hette det "svarting", när det framkom att det var helsvenska namn så blev det "tattare". Huyr jävla efterblivna är ni egentligen? Tror ni inte att Svenskar kan döda varandra eller? Ni är väl medvetna om att den totala majoriteten av alla brott i det här landet begås av "etniska" Svenskar?
Och om det verkligen är något som definierar White Trash så är det att de är just rasister och skyller alla sina egna brister på invandrare!
Citera
2011-10-19, 03:41
Medlem
Beatass avatar
Många som kallar detta för mord fast det knappt finns fakta alls om vad som hänt.

Är det fler barn inblandade så finns ingen mördare, bara fler offer.

Man drar naturligtvis paralleller till Kevin som också var 4 (skulle fylla 5 en månad senare) och han dödades av barn som var 5 och 7år. Det kallar kvällstidningarna fortfarande för mord.
I fallet med Kevin gick larmet om att en eventuell pedofil var gärningsman i polisutredningens början

Mina första vibbar i denna aktuella tragedi var att barn kan ha varit inblandade. Att försöka få ett motsträvigt, argt yngre syskon att vända hem igen t ex. Konfliktlösning kanske inte den bästa egenskapen p g a uppväxt och/eller ålder.
Citera
2011-10-19, 03:41
Bannlyst
Jag tycker mer det verkar som om det ar nagon utomstaende som forsokt kidnappa pojken eller nagot men sen sa har nagot intraffat och pojken har dott. Syskonen tror jag inte ligger bakom for sma barn hade nog avslojat sig sjalva ganska snabbt om de gjort nagot. Tror sjalv att det ar en pedofil som lurpassat och sag sin chans nar lillekillen gick ivag ifran sina syskon...
Citera
2011-10-19, 04:15
Medlem
porterpottys avatar
förlåt har inte riktigt läst igenom allt i tråden men vet man hur killen blev mördad? att han var WT och kom från en WT familj rör mig inte ryggen. han var ju för fan bara 4 år! vart killen sexuellt utnyttjad innan eller bara ihjälslagen. nånting som förbryllar mig dock är att han försvann vid 17 tiden men blev inte anmäld försvunnen förens vid 19:30. varför tog det så lång tid?
Citera
2011-10-19, 04:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porterpotty
förlåt har inte riktigt läst igenom allt i tråden men vet man hur killen blev mördad? att han var WT och kom från en WT familj rör mig inte ryggen. han var ju för fan bara 4 år! vart killen sexuellt utnyttjad innan eller bara ihjälslagen. nånting som förbryllar mig dock är att han försvann vid 17 tiden men blev inte anmäld försvunnen förens vid 19:30. varför tog det så lång tid?

Polisen vet men vill inte avslöja hur pojken dog än. Familj och grannar letade efter pojken i 2,5 timmar innan man ringde polisen. Lång tid? Tror du polisen skulle bry om man hade ringt efter 10 minuter?
Citera
2011-10-19, 05:15
Medlem
Mack-Betts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porterpotty

Obekräftade uppgifter säger att han blev kvävd.
Citera
2011-10-19, 05:26
Medlem
MedelLagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mack-Bett
Obekräftade uppgifter säger att han blev kvävd.
Det mesta tyder på att pojken blev dödad utav andra barn (troligen endast 1 annat barn ) och jag undrar om ett barn kan döda sitt syskon genom kvävning med vilje. Så om han blivit dödad utav ett annat barn så misstänker jag att GM inte är ett syskon och att orsaken till döden var som du skrev kvävning eller bruten nacke. Polisen gick inte ut med att han blivit mördad förrän efter obduktionsläkaren tittat på pojken. Så antagligen är de skador han hade inte synliga på utsidan. Alltså inga sår som blött eller kraftiga blåmärken.
Citera
2011-10-19, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benzo2000
Det ligger mellan Uddevalla & Lysekil....efter Rotvik på höger sida.....från Uddevalla hållet sett.

Där finns ett Hogane ja, men enligt Eniro har extrafarmor Marita adressen Lane-Ryrs Hogane som ligger på andra sidan stan, inte så långt från Nöthult och Gräskärr om du är bekant med Uddevalla. Eftersom de enligt Bohusläningen-artikeln varit grannar bör ju även familjen L bott i de trakterna.

http://kartor.eniro.se/query?what=map_wp&mop=wp&ps_id=per_1861049:0
Citera
2011-10-19, 05:50
Medlem
Raggdoll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Undra vart hundarna tog vägen?

Hundhimmelen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera