Flashback bygger pepparkakshus!
2011-10-13, 20:34
Medlem
larstorps avatar
När jag gör vad som helst på datorn så fryser sig skärmen, dock kan jag röra musen och allt men det kommer efter. Till exempel på videos på youtube så blir bilden efter men ljudet fortsätter eller när jag skriver just det här så fryser det sig och sen kommer det i fatt med bokstäverna. Det är som sagt inga långa pauser direkt utan högst en sekund. Detta gäller när jag inte bara använder internet utan väljer program i startmeny och så.
Vet inte om denna tråd har redan något svar men kunde inte hitta det tyvärr.
Citera
2011-10-13, 20:38
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Jag antar att du använder dig av någon version av Windows, därav trådplaceringen. Men vilket?

Har du provat med en fullständig ominstallation av drivrutinen som avser grafikkortet?
Citera
2011-10-13, 20:43
Medlem
larstorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Jag antar att du använder dig av någon version av Windows, därav trådplaceringen. Men vilket?

Har du provat med en fullständig ominstallation av drivrutinen som avser grafikkortet?

Ja precis, glömde nämna att det är Windows 7. Det konstiga är att detta inte är hela tiden utan vissa dagar. Jag tror till och med det starta idag pga att jag starta Spotify och synkade några nya låtar som jag la in, men vet inte om det kan ha något med det att göra.
Nej, jag är helt ovis när det gäller datorer så har inte direkt prövat på något ännu, skulle se vad publiken hade att säga.
Citera
2011-10-13, 20:47
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Utför en systemåterställning om detta uppstod idag. Du finner en FAQ om detta på denna del av forumet. Se klistertråden.

Funkar inte detta så provar med mitt första förslag.
Citera
2011-10-13, 20:49
Medlem
larstorps avatar
Japp, då testar vi detta och hoppas att min lilla HP lives to fight another day. Jag bugar och bockar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in