2011-10-08, 16:35
Moderator
Arne.Ankas avatar
Fick nyss ett pm från en nyregistrerad medlem som undrade varför h*n inte kunde posta, det är ett bra tag sen jag va nyregistrerad så har ingen aning om hur det ser ut men kommer det inte upp nån text som tydligt informerar att det är 3 dagars väntetid för nyregistrerade innan de kan börja skriva inlägg?
Vore kanske bra att skriva in i standardmeddelandet(se fetstil) som kommer upp att nyregistrerade måste vänta 3 dagar innan de kan börja skriva?
/Arne.Anka

Ps, jag vet att det står i reglerna men handen på hjärtat, hur många läser reglerna egentligen?

Arne.Anka, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.
Citera
2011-10-08, 16:43
Medlem
footfuckingmasters avatar
Man måste vänta 3 dagar.

Men det finns även kategorier som folk under t.ex. 200 inlägg in får posta som laidback kategorien.
Citera
2011-10-08, 16:49
Medlem
det står att man måste vänta i 3 dagar eller betala 30 kr via sms och få tillgång till fb direkt, detta är omöjligt att inte läsa så länge men inte trycker vidare på 0,1 sekunder
Citera
2011-10-08, 16:52
Medlem
jag tycker det är bra att det är 3 dagars väntetid. Tror folk hade gjort massa mer troll acc annars.
Citera
2011-10-08, 18:24
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tlttt
det står att man måste vänta i 3 dagar eller betala 30 kr via sms och få tillgång till fb direkt, detta är omöjligt att inte läsa så länge men inte trycker vidare på 0,1 sekunder
Ok så det står såpass tydligt.
Citat:
Ursprungligen postat av redigtarg
jag tycker det är bra att det är 3 dagars väntetid. Tror folk hade gjort massa mer troll acc annars.
+1
Citera
2011-10-08, 18:38
Medlem
epost72s avatar
Problemet är väl snarare att folk inte läser de instruktioner som redan ges.
Jag har svårt att se något sätt som är fullt optimalt bortsett från blinkande varningsmeddelanden som upplyser om exakt hur det ligger till.

Frågan är huruvida dessa lågbegåvade människor någonsin kommer att bidra med något positivt för FB?
Citera
2019-05-22, 23:08
Medlem
lagliga droger tråden går det inte att skriva i, jag har varit medlem i flera år, men detta är mitt första inlägg.

är det något högre krav i den tråden?
Citera
2019-05-23, 05:37
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HWAAMG
lagliga droger tråden går det inte att skriva i, jag har varit medlem i flera år, men detta är mitt första inlägg.

är det något högre krav i den tråden?

Vilken?

Det finns flera trådar med den rubriken och några är låsta.
Citera
2019-05-23, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Vilken?

Det finns flera trådar med den rubriken och några är låsta.

denna
(FB) Lagliga droger se här!
Citera
2019-05-23, 11:51
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
denna

Tråden ligger i arkiverade forum, forum som alltså inte längre går att posta i men finns kvar för historieböckerna.

Edit: (FB) Arkiverade forum
Citera
2019-05-23, 11:51
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
denna

Det är ju ett arkiverat forum. Där kan ingen skriva.
Citera
2019-05-23, 11:52
Medlem
Citat:
denna

Glöm det såg att den va låst och den senaste versionen av tråden behöver jag ha 200 inlägg för att kunna posta.

Tack och bock, bara att vänta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in