2011-10-21, 17:25
Medlem
Murray.The.Skulls avatar
Bara jag som tycker det är märkligt att värken FZ eller Level7 skrivit någon om envetet då det bara är timmar till öppningen? Brukar ju vara ett jävla liv kring blizzcon.
Citera
2011-10-21, 17:29
Medlem
PaperCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murray.The.Skull
Bara jag som tycker det är märkligt att värken FZ eller Level7 skrivit någon om envetet då det bara är timmar till öppningen? Brukar ju vara ett jävla liv kring blizzcon.
Vad har man att skriva om innan Blizzcon änns ha börjat? Deras förväntningar?... Det kommer väl när konventionen har börjat.
Citera
2011-10-21, 17:37
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaperCat
Vad har man att skriva om innan Blizzcon änns ha börjat? Deras förväntningar?... Det kommer väl när konventionen har börjat.
Konventet. Andra år har dom ju hypat skiten som fan, men det känns inte som att det finns så mycket att snacka om annat än lite D3. Någon ny expansion dröjer nog ett år till.
Citera
2011-10-21, 17:49
Medlem
Murray.The.Skulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Konventet. Andra år har dom ju hypat skiten som fan, men det känns inte som att det finns så mycket att snacka om annat än lite D3. Någon ny expansion dröjer nog ett år till.

Expansion till WOW kan komma? Titan? Vet att man gått ut och sagt att man icke ska prata om titan men tycker det borde vara dags.. Det måste ju bli någon nytt?
Citera
2011-10-21, 17:50
Medlem
Förra året vare några ryssar som fixa någon kod man skrev in i adressfältet så vips hade man en betalad stream.. Någon som hört om något liknande detta året?
Citera
2011-10-21, 17:52
Medlem
Prawnis avatar
Citat:
Expansion till WOW kan komma? Titan? Vet att man gått ut och sagt att man icke ska prata om titan men tycker det borde vara dags.. Det måste ju bli någon nytt?

Förmodligen så kommer dom att gå ut med vad det här "Mists of Pandaria" är för något. Jag tippar på att det är ett nytt expansionspaket men det är ju min åsikt .
Chansen att vi får höra något om Titan tror jag dock är väldigt låg då de flera gånger sagt att de inte vill prata om det än, men någon mystisk kommentar från någon dev får vi kanske om vi har tur .
Citera
2011-10-21, 18:09
Medlem
Murray.The.Skulls avatar
När kan vi räkna med att dem går ut med saker (om dem nu gör det) jag har glömt bort hur det varit tidigare år, det startar ju tydligen klockan 20.00(????) och kommer vi då få sakerna annonserade inatt? Har för mig att tunnringar och sånt brukar vara under dag två. Vänlig rätta mig och fräsha upp mitt minne
Citera
2011-10-21, 18:13
Medlem
Prawnis avatar
Citat:
När kan vi räkna med att dem går ut med saker (om dem nu gör det) jag har glömt bort hur det varit tidigare år, det startar ju tydligen klockan 20.00(????) och kommer vi då få sakerna annonserade inatt? Har för mig att tunnringar och sånt brukar vara under dag två. Vänlig rätta mig och fräsha upp mitt minne

Dom största grejjerna brukar ju annonseras vid öppningscermonin eller strax efter. Om vi kollar på schemat så ser vi något som heter "World of Warcraft Preview" precis efter öppningscermonin på Main scenen, och det tycker jag låter lite som att dom ska visa upp något. Kanske en ny, FET cinematic och sedan några sliders med info om det uppkommande expansionspaketet?
Citera
2011-10-21, 18:26
Medlem
Winbots avatar
Skulle vara underbart om dom kunde överraska med att Warcraft 4 är på gång.
Men såg det inte fanns någon plats på schemat för fina överraskningar..
Citera
2011-10-21, 18:32
Medlem
Murray.The.Skulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winbot
Skulle vara underbart om dom kunde överraska med att Warcraft 4 är på gång.
Men såg det inte fanns någon plats på schemat för fina överraskningar..

Kanske överaskar med att flytta något så man får tid att översaka!! Fast vore ju en ganska stor överaskning
Citera
2011-10-21, 18:36
Medlem
Nån som har koll på i vilken ordning Starcraftmatcherna går?
Citera
2011-10-21, 18:40
Medlem
HugeMes avatar
http://www.youtube.com/watch?v=DwyMB19q7ms

Åh hoppas han kommer tillbaka iår!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem