Citat:
Ursprungligen postat av Jingo
Tycker det är jäkligt omoget av folk att såga spelet på en gång, tror det mest handlar om att man vill ha uppmärksamhet och inte riktigt kan komma på vad man egentligen tycker. Testa spelet först och om du inte gillar det behöver man väl för fan inte hålla på att skriva ett långt inlägg om hur dåligt det är, attention whores.
Säg gärna en anledning till ni varför ska komma med negativa kommentarer förutom att ni vill hitta andra som tycker likadant och så att ni kan starta ändlösa argumentationer med de som faktiskt är positiva gentemot spelet och fortsätta trycka ner det ni inte gillar.
Som så mycket annat så handlar väldigt mycket om första intrycket. Mitt första intryck var att det kändes som att de har fått slut på idéer. Jag som många andra hade hoppats på något som var lite starkare förankrat i WoW's lore. Pandaren har seglat fram och tillbaka sedan aprilskämtet för massa år sedan, och även om dom fick god respons på det så kändes det fortfarande mest som ett skämt, vilket jag även trodde igår när dom visade upp trailern.
Jag säger inte att det är dåligt än, men det fanns annat som hade varit mer intressant att utforska i en expansion än ett pandaland. Emerald Dream till exempel. Jag är nyfiken på vilken main villain man ska förära MoP med, men just nu så känns det inte som en expansion som kommer locka mig tillbaka till WoW. Det krävs mer än Pokémon-battles och pandor.