2011-10-22, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trgt-badtaste
http://www.youtube.com/watch?v=AobGMI5BgeU
Här är hon va? Inte så fin i ansiktet dock, men det är väl kroppen som gör det.

http://www.youtube.com/watch?v=LwgFZLUVP4s
Minecraft-fail-snubben också

Okej, tack!

Gillade vad jag såg, underbar kropp och allt det där.... men Gamerbrud?? Som någon nämde i tråden!? Hon är väl förmodligen bara inhyrd för showen.......
Citera
2011-10-22, 06:13
Bannlyst
Se på RTS-streamen nu allihop, de visar hur en riktig publik uppför sig.
Citera
2011-10-22, 06:27
Medlem
crillecrilles avatar
Nu jävlar är det GSL-final i SC2!
Citera
2011-10-22, 11:42
Medlem
Benedictuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ANDERS
Om Cata var skit, hur sämst kommer inte Mists bli?

Hur fan resonerar du?
Citera
2011-10-22, 12:28
Medlem
Jingos avatar
Tycker det är jäkligt omoget av folk att såga spelet på en gång, tror det mest handlar om att man vill ha uppmärksamhet och inte riktigt kan komma på vad man egentligen tycker. Testa spelet först och om du inte gillar det behöver man väl för fan inte hålla på att skriva ett långt inlägg om hur dåligt det är, attention whores.

Säg gärna en anledning till ni varför ska komma med negativa kommentarer förutom att ni vill hitta andra som tycker likadant och så att ni kan starta ändlösa argumentationer med de som faktiskt är positiva gentemot spelet och fortsätta trycka ner det ni inte gillar.
Citera
2011-10-22, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klabbarparn-
Kritisk får man ju såklart vara, men man bör ju inte anta att alla känner precis samma sak. Informationen vi fått har väl varit allt annat än bristfällig. Vågar nästa påstå att det är mer info än någonsin som vi fått kring en expansion under ett sånt här event. Kolla bara på hur de visade upp de reformerade talangträden.

Klart att WoW har sett bättre dagar, men jag tycker att det är bra att de lägger in lite mer features. Sen kan man tycka vad man vill om dessa.

Du har rätt i att det inte är så bristfällig information trots allt. Var trött och arg när första inlägget skrevs.

Det jag menar är att så bra kan inte spelet verka redan. Det finns en trailer och två videos från de nya instanserna (utan att se några mobbs) och m.h.a. detta så prisar redan folk spelet.
Citera
2011-10-22, 15:36
Medlem
1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jingo
Tycker det är jäkligt omoget av folk att såga spelet på en gång, tror det mest handlar om att man vill ha uppmärksamhet och inte riktigt kan komma på vad man egentligen tycker. Testa spelet först och om du inte gillar det behöver man väl för fan inte hålla på att skriva ett långt inlägg om hur dåligt det är, attention whores.

Säg gärna en anledning till ni varför ska komma med negativa kommentarer förutom att ni vill hitta andra som tycker likadant och så att ni kan starta ändlösa argumentationer med de som faktiskt är positiva gentemot spelet och fortsätta trycka ner det ni inte gillar.
Som så mycket annat så handlar väldigt mycket om första intrycket. Mitt första intryck var att det kändes som att de har fått slut på idéer. Jag som många andra hade hoppats på något som var lite starkare förankrat i WoW's lore. Pandaren har seglat fram och tillbaka sedan aprilskämtet för massa år sedan, och även om dom fick god respons på det så kändes det fortfarande mest som ett skämt, vilket jag även trodde igår när dom visade upp trailern.

Jag säger inte att det är dåligt än, men det fanns annat som hade varit mer intressant att utforska i en expansion än ett pandaland. Emerald Dream till exempel. Jag är nyfiken på vilken main villain man ska förära MoP med, men just nu så känns det inte som en expansion som kommer locka mig tillbaka till WoW. Det krävs mer än Pokémon-battles och pandor.
Citera
2011-10-22, 16:41
Medlem
GrafvityRidees avatar
WoW expansion såg för jävlig ut pokemon, och pandor Nej tack!! Vart tog de riktiga WoW vägen??

Wow expansion pandarien såg ut exakt så här

http://www.imdb.com/media/rm2261620224/tt0441773 EPIC FAIL
Citera
2011-10-22, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrafvityRidee
WoW expansion såg för jävlig ut pokemon, och pandor Nej tack!! Vart tog de riktiga WoW vägen??

Wow expansion pandarien såg ut exakt så här

http://www.imdb.com/media/rm2261620224/tt0441773 EPIC FAIL

KFP (och KFP 2) är ju grymma filmer. episka fightscener juh!
Citera
2011-10-22, 17:27
Medlem
psycheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phoebx
KFP (och KFP 2) är ju grymma filmer. episka fightscener juh!

Mycket bra filmer, indeed.

Någon som vet vad som står på schemat för dagen? Har för mig att de nämnde att det skulle vara en timma D3 Q&A att se fram emot.
Citera
2011-10-22, 17:31
Medlem
Prawnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psyched
Mycket bra filmer, indeed.

Någon som vet vad som står på schemat för dagen? Har för mig att de nämnde att det skulle vara en timma D3 Q&A att se fram emot.

Här har du schemat för lördagen.

http://eu.battle.net/blizzcon/en/event-info/schedule/saturday-schedule
D3 Q&A klockan 20:30 - 21:30 CEST
Citera
2011-10-22, 17:38
Medlem
Philens avatar
Jag fattar inte riktigt allt med det nya WoW-expansionet.

Jag antar att Pandaren kommer vara Alliance, men vad kommer då Horde få för ny ras som jämnar ut det hela?

Båda kan väl inte få pandor som ras väl?

Och är det bara Pandaren som kommer kunna vara monk?

EDIT: Trodde jag skrev i den officiella tråden för Mist of Pandarien.
Senast redigerad av Philen 2011-10-22 kl. 17:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in