2011-10-22, 00:28
Medlem
trgt-badtastes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bledsater
Något datum när pandorna släpps lös?

Nya talents verkar väl ok, tror jag..

Sent 2012/tidigt 2013 sa dom.
Citera
2011-10-22, 00:29
Medlem
Sufferstreams avatar
http://www.ustream.tv/channel/coderlilys2

sc2 panel utan idiotiska störande bakgrundsljud
Citera
2011-10-22, 00:31
Medlem
http://www.own3d.tv/live/143351/DJiGGs
Citera
Medlem
pumse1337s avatar
någon som hört något om diablo 3 / diablo 3 betan än?
Citera
Medlem
1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil1
Asså, jag köpte en Ticket, och ändå kan jag bara se Wow Stage och RST stage, står att jag har Virtual Ticket, men när jag ska kolla resterande stage så står det "Virtual Ticket purchase is required for this stream.", nån som vet varför eller vad man ska göra för att jag ska kunna se?

Testa rensa cachen i browsern och prova igen. Annars lär du få vänta tills det helt magiskt funkar igen. tog bara 3 timmar för mig innan min "instant access" virtual ticket började fungera.
Citera
2011-10-22, 00:34
Medlem
Nån som har en stream till Main Stage?
Citera
2011-10-22, 00:41
Medlem
Sitter för närvarande och irriterar mig över de naiva wow-nördar som sitter och kommenterar MoP på MMO-champion.com's forum.

Inte en gnutta kritik av den planerade nya expansionen kan de ta utan att börja skriva saker som "Nobody wants you in the game anyways..."

Hur kan de redan vara så imponerade av spelet med tanke på den bristfälliga information som hittills släppts? För mig, som slutat med wow och av naturen är någorlunda kritisk till spelet, ser denna expansion inte ut som något särskilt förutom ett halvpatetiskt försök av Blizzard att fortsätta klämma ut det där lilla sista ur tandkrämstuben.

Visst, WoW är en succé, men alla kan väl vara överens om att spelet har sett sina bättre dagar, redan samma dag som TBC släpptes. Pokemon-tilläggen och ett återigen ändrat talentsystem mottogs från min sida av en suck.

Lite tidigt att säga det nu kanske men det kommer inte bli något MoP för mig precis som det knappt blev något cataclysm för mig.
Senast redigerad av Hoevk 2011-10-22 kl. 00:43.
Citera
2011-10-22, 00:44
Medlem
Xxmaskihallonens avatar
Varför visar man samma skit på både Main Stage och Panels Stage?
Citera
2011-10-22, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1993
Testa rensa cachen i browsern och prova igen. Annars lär du få vänta tills det helt magiskt funkar igen. tog bara 3 timmar för mig innan min "instant access" virtual ticket började fungera.
Testade rensa Cachen, funkade inte..
Beställde du din Instant Acces när blizzcon hade börjat, eller innan blizzcon hade börjat?

aha.. känns surt ifall det inte funkar att se, då man faktiskt vill se, funkar det inte imorgon så ringer jag blizzard och kräver pengarna tillbaka..
Citera
2011-10-22, 00:47
Medlem
Klabbarparn-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoevk
Sitter för närvarande och irriterar mig över de naiva wow-nördar som sitter och kommenterar MoP på MMO-champion.com's forum.

Inte en gnutta kritik av den planerade nya expansionen kan de ta utan att börja skriva saker som "Nobody wants you in the game anyways..."

Hur kan de redan vara så imponerade av spelet med tanke på den bristfälliga information som hittills släppts? För mig, som slutat med wow och av naturen är någorlunda kritisk till spelet, ser denna expansion inte ut som något särskilt förutom ett halvpatetiskt försök av Blizzard att fortsätta klämma ut det där lilla sista ur tandkrämstuben.

Visst, WoW är en succé, men alla kan väl vara överens om att spelet har sett sina bättre dagar, redan samma dag som TBC släpptes. Pokemon-tilläggen och ett återigen ändrat talentsystem mottogs från min sida av en suck.

Lite tidigt att säga det nu kanske men det kommer inte bli något MoP för mig precis som det knappt blev något cataclysm för mig.

Kritisk får man ju såklart vara, men man bör ju inte anta att alla känner precis samma sak. Informationen vi fått har väl varit allt annat än bristfällig. Vågar nästa påstå att det är mer info än någonsin som vi fått kring en expansion under ett sånt här event. Kolla bara på hur de visade upp de reformerade talangträden.

Klart att WoW har sett bättre dagar, men jag tycker att det är bra att de lägger in lite mer features. Sen kan man tycka vad man vill om dessa.
Citera
2011-10-22, 00:50
Medlem
trgt-badtastes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammnuckan
Nån som har en stream till Main Stage?

http://www.ustream.tv/channel/live-blizzcon-2011
Citera
2011-10-22, 00:51
Bannlyst
baaaah vi som vill se wow istället för starcraft? Var ska vi kolla?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in