2011-10-21, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheatstack
Kommer de köra nån WC3 turnering? Annars kan de väl lika gärna kalla RTS-stagen för SC2.

Nopz, inge wc3 i år =(
Citera
Medlem
Prawnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheatstack
Kommer de köra nån WC3 turnering? Annars kan de väl lika gärna kalla RTS-stagen för SC2.

Jag tror dom sa att det inte blir en WC3 turnering i år. Är dock inte 100% säker.
Citera
Medlem
Jingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benedictus
Asså vem fan har sagt att wow kommer bli tråkigare. Tänk om denna expansion blir roligare än alla expansioner och vanilla. Ni som klagar på att wow blivit tråkigt, ni tycker samma som jag men vet ni vad det beror på? Inte på expansionerna (kanske lite). Jag har kommit fram till är att inget är nytt längre. Första 1 - 2 åren man spelade var allt nytt, man typ såg i en quest att man skulle till Ironforge och man tänkte vad fan är det för jävla ställe? Det visade sig vara en utav alliance största städer och det tog kanske 30 min att hitta vägen dit och 1 timme för att sedan springa dit. Nu vet du exakt vart Ironforge ligger och du vet snabbaste vägen dit också. Ens polare pratade i vent om någon stor jävla drake som en i guilden hade dödat och alla började genast spekulera om vart den här draken kunde finnas och om vad han skulle droppa för as-coola saker.
Ett bra minne jag har är när jag levlade upp min första gubbe, en dwarf hunter. Jag hade dingat 40 och hade precis tiggt ihop guld till mitt första mount, vilken jävla känsla det var, det tog typ 3 timmar att hitta vendorn Ni som köpt dwarfs mount vet att vendorn står typ gömd i bergen i Kharanos. Hoppade runt i Ironforge i typ 30 min med min ram. Nu är det liksom inget speciellt att köpa sin mount, man lvlar 20, köper mounten och fortsätter att questa.
Tänk de som levlade upp sin första gubbe i Cataclysm, inte helt omöjligt att de hade exakt en sådan här känsla.

Hoppas att man i Pandaria inte kan använda sig av fly mounts.

Innan max lvl (90) så kommer man inte kunna använda flying mounts i området.
Citera
2011-10-21, 23:50
Medlem
Benedictuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Grattis det tog bara 3 år. Med tanke på hur random den där wall of text var är det säkert du på avataren.

Vad menar du? Vissa verkar ju inte förstå det? Gör du det? eller citerade du mig bara för att försöka vara rolig?
Senast redigerad av Benedictus 2011-10-21 kl. 23:52.
Citera
2011-10-21, 23:50
Medlem
COUPDETATs avatar
Kommer TaimaTV bara visa WoW-stage?
Citera
2011-10-21, 23:51
Medlem
1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angberg
Nej men jag håller självklart med dig och förstår din frustration. Själv pyntade jag för någon månad sedan mest för att jag hade pengar då :P

+1 för att du vill betala för dig och inte som de flesta andra. Snylta gratis streams >_>

Ja, jag är mest besviken. Man räknar att det funkar när man har å göra med företag som är så pass stora som blizzard, men det har varit problem varje år med dessa virtual tickets.

Edit: står complete i transaction history nu, men det funkar fortfarande inte. Inte för att ni bryr er kanske, men jag sitter i ett hörn i lägenheten och gråter nu.
Senast redigerad av 1993 2011-10-21 kl. 23:53.
Citera
2011-10-21, 23:51
Medlem
Till er som letar gratis live stream: Dra ihop några polare och splitta på summan Man får fritt välja vilken kanal man vill kolla på och det är riktigt shjyst kvalité. Några flaskor vin och Blizzcon ger mycket nöje!

Höjdpunkten för min del: Jag är vääldigt inne på diablo 3, så det bästa hitills var när de visade upp cinematicen för diablo Sen är det väldigt underhållande att kolla på sc2 matcherna!
Citera
2011-10-21, 23:53
Medlem
Till vilken tid imorgon håller Blizzcon på?
Funderar ifall det är värt att köpa en ticket nu, man har ju missat en del, men är det värt?
Hur länge håller dom på?
Citera
2011-10-21, 23:54
Medlem
Benedictuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jingo
Innan max lvl (90) så kommer man inte kunna använda flying mounts i området.

Okej, nice !
Citera
2011-10-21, 23:54
Medlem
COUPDETATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabdjuret
Till er som letar gratis live stream: Dra ihop några polare och splitta på summan Man får fritt välja vilken kanal man vill kolla på och det är riktigt shjyst kvalité. Några flaskor vin och Blizzcon ger mycket nöje!

Höjdpunkten för min del: Jag är vääldigt inne på diablo 3, så det bästa hitills var när de visade upp cinematicen för diablo Sen är det väldigt underhållande att kolla på sc2 matcherna!

Vet du om det fortfarande är problem med virtual ticket?

Undrar också det som Evil1 sa
Citera
2011-10-21, 23:55
Bannlyst
Nu dog tyvärr den streamen med :/
Citera
2011-10-21, 23:55
Medlem
F.Ks avatar
Att dom gjort om talentsen så här är det första jag är tveksam till, vet inte varför riktigt, men det känns som dom gjort det för simpelt på något sätt.

Men det är inget jag kommer tänka mycket på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in