2011-10-21, 23:16
Bannlyst
Nu börjar talents 2.0!!!!
http://www.ustream.tv/channel/live-blizzcon-2011
Här har ni länken
Citera
2011-10-21, 23:17
Medlem
Jingos avatar
Draenei are magical space goats who came to Azeroth on a giant space ship made out of glass. Tauren are giant talking cows. Gnomes evolved from robots, Dwarves from stone, and Goblins used to be slave miners who were mutated to the point of being geniuses by rocks. But Pandaren are going too far?

=)
Citera
2011-10-21, 23:20
Medlem
Benedictuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ANDERS
WoW går i graven.

Varför?
Citera
2011-10-21, 23:24
Medlem
1993s avatar
Köpte virtual ticket för typ en och en halv timme sedan, den står fortfarande som queue i transaction history, men pengarna är dragna från bankkontot. Sweet, nu får man kolla på laggande, lowres streams istället. Blizzard kan dra åt helvete. Hoppas att Diablo 3 blir söndersågat så man slipper ge dom mer pengar.
Citera
2011-10-21, 23:30
Medlem
Angbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1993
Köpte virtual ticket för typ en och en halv timme sedan, den står fortfarande som queue i transaction history, men pengarna är dragna från bankkontot. Sweet, nu får man kolla på laggande, lowres streams istället. Blizzard kan dra åt helvete. Hoppas att Diablo 3 blir söndersågat så man slipper ge dom mer pengar.

Negativa människor dör i förtid
Citera
2011-10-21, 23:33
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParanoidRocker
Nu börjar talents 2.0!!!!
http://www.ustream.tv/channel/live-blizzcon-2011
Här har ni länken

Åh herregud vad händer med talents
Citera
2011-10-21, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456
Åh herregud vad händer med talents

Så sjukt nice! Kommer garanterat börja med WoW igen!
Citera
2011-10-21, 23:36
Medlem
COUPDETATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddi90
Bara jag som tycker ena starcraft kommentatorn(inte day9) låter som mr.slave från south park?

hahahahahahahaaha +1
Citera
2011-10-21, 23:39
Medlem
kungsmeks avatar
Vad fan var talenten Crouching Tiger, Hidden camera för något? 0.o
Citera
2011-10-21, 23:39
Medlem
Benedictuss avatar
Asså vem fan har sagt att wow kommer bli tråkigare. Tänk om denna expansion blir roligare än alla expansioner och vanilla. Ni som klagar på att wow blivit tråkigt, ni tycker samma som jag men vet ni vad det beror på? Inte på expansionerna (kanske lite). Jag har kommit fram till är att inget är nytt längre. Första 1 - 2 åren man spelade var allt nytt, man typ såg i en quest att man skulle till Ironforge och man tänkte vad fan är det för jävla ställe? Det visade sig vara en utav alliance största städer och det tog kanske 30 min att hitta vägen dit och 1 timme för att sedan springa dit. Nu vet du exakt vart Ironforge ligger och du vet snabbaste vägen dit också. Ens polare pratade i vent om någon stor jävla drake som en i guilden hade dödat och alla började genast spekulera om vart den här draken kunde finnas och om vad han skulle droppa för as-coola saker.
Ett bra minne jag har är när jag levlade upp min första gubbe, en dwarf hunter. Jag hade dingat 40 och hade precis tiggt ihop guld till mitt första mount, vilken jävla känsla det var, det tog typ 3 timmar att hitta vendorn Ni som köpt dwarfs mount vet att vendorn står typ gömd i bergen i Kharanos. Hoppade runt i Ironforge i typ 30 min med min ram. Nu är det liksom inget speciellt att köpa sin mount, man lvlar 20, köper mounten och fortsätter att questa.
Tänk de som levlade upp sin första gubbe i Cataclysm, inte helt omöjligt att de hade exakt en sådan här känsla.

Hoppas att man i Pandaria inte kan använda sig av fly mounts.
Citera
2011-10-21, 23:40
Medlem
Nu verkar http://www.ustream.tv/channel/live-blizzcon-2011 ha dött också, bilden har fryst iaf.
Citera
2011-10-21, 23:41
Medlem
Erikons avatar
försöker hitta en ny :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in