Asså vem fan har sagt att wow kommer bli tråkigare. Tänk om denna expansion blir roligare än alla expansioner och vanilla. Ni som klagar på att wow blivit tråkigt, ni tycker samma som jag men vet ni vad det beror på? Inte på expansionerna (kanske lite). Jag har kommit fram till är att inget är nytt längre. Första 1 - 2 åren man spelade var allt nytt, man typ såg i en quest att man skulle till Ironforge och man tänkte vad fan är det för jävla ställe? Det visade sig vara en utav alliance största städer och det tog kanske 30 min att hitta vägen dit och 1 timme för att sedan springa dit. Nu vet du exakt vart Ironforge ligger och du vet snabbaste vägen dit också. Ens polare pratade i vent om någon stor jävla drake som en i guilden hade dödat och alla började genast spekulera om vart den här draken kunde finnas och om vad han skulle droppa för as-coola saker.
Ett bra minne jag har är när jag levlade upp min första gubbe, en dwarf hunter. Jag hade dingat 40 och hade precis tiggt ihop guld till mitt första mount, vilken jävla känsla det var, det tog typ 3 timmar att hitta vendorn

Ni som köpt dwarfs mount vet att vendorn står typ gömd i bergen i Kharanos. Hoppade runt i Ironforge i typ 30 min med min ram. Nu är det liksom inget speciellt att köpa sin mount, man lvlar 20, köper mounten och fortsätter att questa.
Tänk de som levlade upp sin första gubbe i Cataclysm, inte helt omöjligt att de hade exakt en sådan här känsla.
Hoppas att man i Pandaria inte kan använda sig av fly mounts.