2011-10-19, 09:21
Medlem
COUPDETATs avatar
UTC är det samma sak som GMT?
Vi är GMT +1 va?
Citera
2011-10-19, 09:36
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av COUPDETAT
UTC är det samma sak som GMT?
Vi är GMT +1 va?
Ja, vi är +1. Skillnaden på UTC och GMT kan variera men är enligt wikipedia aldrig mer än en sekund.
Citera
2011-10-19, 09:47
Medlem
UTC tar även hänsyn till sommartid. Så när Sverige är under sommartid så är vi UTC +2. Så UTC borde vara 7.45 för tillfället.
Citera
2011-10-19, 13:13
Medlem
Chowies avatar
innan betan kom så tänkte jag köpa virtual ticket, nu känns det inte lika värt. hoppas att dom inte fixat buggen från förra året så man kan kolla på streamen gratis. (dom lär fixat den)
Citera
2011-10-19, 13:28
Medlem
Prawnis avatar
MMO-Champion har gjort en post med nedräkningar och ett schema som omvandlar till vilken tidszon man är i.

http://www.mmo-champion.com/content/2506-Blizzcon-Schedule-Spine-and-Madness-of-Deathwing-Video-Blue-Posts
Citera
2011-10-20, 09:21
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prawni
MMO-Champion har gjort en post med nedräkningar och ett schema som omvandlar till vilken tidszon man är i.

http://www.mmo-champion.com/content/2506-Blizzcon-Schedule-Spine-and-Madness-of-Deathwing-Video-Blue-Posts

sweet! jag kommer sitta klistrad vid datorn 20.00 imorron m.a.o har dock ingen virtualticket så jag kommer titta på gratisstreamen eller om någon söt person länkar en stream här
fast det lär ju vara olagligt och kommer väl plockas bort av mod hoppas mod som läser också är en blizzard nörd och låtsas att han/hon inte ser
Citera
2011-10-20, 14:16
Medlem
COUPDETATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
sweet! jag kommer sitta klistrad vid datorn 20.00 imorron m.a.o har dock ingen virtualticket så jag kommer titta på gratisstreamen eller om någon söt person länkar en stream här
fast det lär ju vara olagligt och kommer väl plockas bort av mod hoppas mod som läser också är en blizzard nörd och låtsas att han/hon inte ser

Funderar på att köpa en virtual ticket, och jag skulle ju kunna streama men vet inte om mitt internet håller tyvärr.
Citera
2011-10-21, 13:23
Medlem
trgt-badtastes avatar
Kommer inte vara hemma under dessa dagar, men om jag köper virtual ticket, kommer jag kunna kolla på allt content i efterhand eller är allt bara live?

Nån som vet säkert?
Citera
2011-10-21, 13:32
Medlem
liquorices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trgt-badtaste
Kommer inte vara hemma under dessa dagar, men om jag köper virtual ticket, kommer jag kunna kolla på allt content i efterhand eller är allt bara live?

Nån som vet säkert?

VODs kommer finnas ja. Ligger kvar i ca 2 veckor efter eventet.

Förra året var det dock några paneler som inte kom upp alls (typ 1-2 st). Snackade lite med deras support när det hände och tydligen så hade de inspelningarna "försvunnit".

Det går oftast att hitta nåt inspelat på youtube om det skulle hända igen dock.
Citera
2011-10-21, 13:42
Medlem
trgt-badtastes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liquorice
VODs kommer finnas ja. Ligger kvar i ca 2 veckor efter eventet.

Förra året var det dock några paneler som inte kom upp alls (typ 1-2 st). Snackade lite med deras support när det hände och tydligen så hade de inspelningarna "försvunnit".

Det går oftast att hitta nåt inspelat på youtube om det skulle hända igen dock.

Tack! Det är värt att se även i efterhand va?
Citera
2011-10-21, 13:44
Medlem
HilluPillus avatar
Jag är extremt taggad att se alla Q&A's för world of warcraft!
Citera
2011-10-21, 14:53
Medlem
F.Ks avatar
Hoppas öppnings ceremonin blir bättre än förra året, tyckte den var ganska dull.
Hade tänkt sitta klistrad hela helgen, men nu kommer jag inte hinna se så mycket så jag hoppas ALLT kommer upp på videos som man kan kolla på senare.

Murloc Pet'et man fick var fint i alla fall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in