2011-10-21, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UpptagenIdiot
Det går ju repris på idol, plus att du kan se från tv4play.

Gå och se Blizzcon nu!!!!

Jag fick knulla istället...

Var det bra skit?
Citera
2011-10-21, 21:45
Medlem
.ANDERSs avatar
http://199.66.238.56/channel/live-blizzcon-2011

Om Pandaria.
Citera
2011-10-21, 21:51
Medlem
Pandor haha.

Börjar blizzard bli lite desperata med tanke på att SWTOR kommer ut i december?

Pandorna känns verkligen som sista ässet i rockärmen. När jag spelade wow när det startade ryktades det alltid om att pandor skulle visa sig i spelet. Det hade varit coolt då, men nu känns det ju bara desperat.
Citera
2011-10-21, 22:01
Medlem
Mango123456s avatar
Monk nya Paladin classen... woopifreakingdoo.
Citera
2011-10-21, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorzes
Jag fick knulla istället...

Var det bra skit?

Aldrig fel att få sprida lite DNA i barnfabriken.
Citera
2011-10-21, 22:08
Avslutad
pandaria verkar följa mönstret att få in alla kulturer i WoW. cataclysm är helt klart en spegling av
MENA, nu är det asiens tur (kinas).
nästa expansion får vi nog besöka bongo-land, och slåss mot svarta ogres.

klassen monk verkar vara en intressant klass, och det var på tiden att man försöker göra tanking lite unik. och en healing klass som samtidigt gör skada!
pandaria verkade först lite lamt, men den nya rasen och klassen gör det intressant, då Death Knight egentligen inte var något nytt i relation till de andra klasserna
Citera
2011-10-21, 22:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
pandaria verkar följa mönstret att få in alla kulturer i WoW. cataclysm är helt klart en spegling av
MENA, nu är det asiens tur (kinas).
nästa expansion får vi nog besöka bongo-land, och slåss mot svarta ogres.

klassen monk verkar vara en intressant klass, och det var på tiden att man försöker göra tanking lite unik. och en healing klass som samtidigt gör skada!
pandaria verkade först lite lamt, men den nya rasen och klassen gör det intressant, då Death Knight egentligen inte var något nytt i relation till de andra klasserna

Sorry men har inte sett vad som kommer ske.

Något datum för release?

Vad är det som gör att tanking blir unikt och att healers kan göra skada? Är själv en gammal healer och det låter fett awesome!
Citera
2011-10-21, 22:17
Medlem
Motherlands avatar
Ojoj. Nu var det visserligen några år sen jag spelade, men vad är det som händer. Dom tar ju helt död på Wow nu...
Citera
2011-10-21, 22:19
Medlem
trgt-badtastes avatar
Citat:

Något datum för release?

Vad är det som gör att tanking blir unikt och att healers kan göra skada? Är själv en gammal healer och det låter fett awesome!

•Mistweaver - Healer, a healer who can stand up in melee and will let players experience a "new healing style"

Från mmo-champion.com

"Programledarna" i panelen sa antingen sent 2012 eller tidigt 2013.
Citera
2011-10-21, 22:21
Avslutad
Citat:

Något datum för release?

kollar på http://www.ustream.tv/channel/live-blizzcon-2011
men lär stå mycket om expansionen på wow's hemsida.

jag fick inte reda på något konkret om tanking specifikt, men det antyddes indirekt att man skulle göra pandans klass unik i relation till de gamla klasserna.
som jag förstod det ska blizz göra något helt nytt med pandan, som att ge pandan helt nya förmågor som att heala gruppen medan man gör skada i melee.
Citera
2011-10-21, 22:21
Bannlyst
så hur aktiverar man sin liveticket, har köpt den och fått mail att köpet gått igenom, men kommer fan inte åt streamen
Citera
2011-10-21, 22:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Motherland
Ojoj. Nu var det visserligen några år sen jag spelade, men vad är det som händer. Dom tar ju helt död på Wow nu...

jag tycker dom verkar förändra wow till grunden, med tanke på att klasserna som kan spelas inte ändrats sen vanilla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in