2011-10-04, 00:21
Medlem
acshighs avatar
Jag var med i Buzzadors testningar av denna dryck. Orangina skickade alltså ut 12 testflaskor till x antal hundra personer och man skulle alltså recensera dom på en mängd olika sätt. Tror detta var i samband med lanseringen eller precis innan.

Jag och andra som jag bjudit på en flaska gjorde faktiskt också detta misstag: skakade, och halva flaskan sprutade ut. Vi detta ganska uttryckligen i feedbacken till företaget, att de verkligen borde ändra den texten iom lanseringen, eftersom de flesta blev irriterade och vi tyckte det var en idiotisk grejj att skriva på en kolsyrad dryck. Dom brydde sig uppenbarligen aldrig..
Citera
2011-10-04, 00:22
Medlem
Cr3atorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av closecut
Det är klart det gör det?

Jag är inte helt hundra på det faktiskt..
Locket:
http://www.google.se/imgres?q=text+p%C3%A5+pucko&um=1&hl=sv&client=fire fox-a&rls=org.mozilla:sv-SEfficial&biw=1525&bih=660&tbm=isch&tbnid=1e1-mCKpyvBCLM:&imgrefurl=http://www.freddesblogg.se/det-sa-bara-klick/&docid=TX_QQALapIk6bM&w=650&h=321&ei=NzWKTtWhKMKj4 gTksNmTDw&zoom=1

Framsida:
http://www.google.se/imgres?q=etikett+pucko&um=1&hl=sv&client=firefox-a&rls=org.mozilla:sv-SEfficial&biw=1525&bih=660&tbm=isch&tbnid=gnwZVZ YxHUcRXM:&imgrefurl=http://fittanfes.blogspot.com/2010_01_01_archive.html&docid=5pjjkkMMDRRKEM&w=300 &h=400&ei=UzWKTsOCBo6k4ATVwMGJDw&zoom=1&iact=rc&du r=306&page=5&tbnh=132&tbnw=99&start=94&ndsp=22&ved =1t:429,r:14,s:94&tx=67&ty=57

Kunde inte hitta en baksida.. så vet inte :/
Citera
2011-10-04, 00:23
Medlem
Valkyries avatar
Av nagan anledning finner jag den har traden otroligt underhallande.
Citera
2011-10-04, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valkyrie
Av nagan anledning finner jag den har traden otroligt underhallande.

me2
Citera
2011-10-04, 00:54
Medlem
Perriss avatar
Den mycket tjäcka skakningsuppmaningen är faktiskt lite förbryllande. Andra produkter som ska skakas är man ju van att shejka loss likt 87-åriga Bengt-Erik som glömt kukpillren hemma. Jag tog för givet att den inte var kolsyrad på grund av denna lilla text och höll därför på att göra ett enda stort skumparty av en Swebus till eftermiddagstanternas tveksamma förtjusning. Man tycker ju att de kunde klämma in nån lite bättre formulering, som exempelvis: Skaka inte som Muhammad Ali, det är bubblor häri.

Dock smakade det förträffligt!
/perris
Citera
2011-10-04, 01:08
Medlem
Stackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
dom kanske menar att du skulle skaka den och vakna up hur dumt det är att skaka en kolsyrad dryck.

Citat:
Ursprungligen postat av Kyrpator
Ja, men vaknade du inte till, kanske? De höll vad de lovade.

Haha

TS, jag tror tyvärr inte du kan få ut något skadestånd för detta. Något som brukar funka mellan varven är dock att skicka flaskan till tillverkaren och säga att du inte var nöjd med varan. Då styr de säkert upp så att du får en hel hög med nya Oranginaflaskor att skaka om.
Citera
2011-10-04, 01:19
Medlem
Orangina smakar bäst utomlands. I Sverige har den helt klart en annan smak.
Citera
2011-10-04, 02:00
Medlem
gunar_prinze_jrs avatar
Exakt samma sak hände mig. Riktigt drygt när det sprutar läsk över hela jävla gatan...
Citera
2011-10-04, 02:06
Medlem
Kände mig oxå lurad den smakar skit typ,s er så jävla nice ut på reklamen.. men då föredrar jag allt Zingo
Citera
2011-10-04, 02:33
Medlem
Fickpluntans avatar
Tja, det var väl rimligt att den här tråden skulle tramsas sönder med tanke på TS helt löjeväckande frågeställning, begära skadestånd för att han spiller ut sin läsk liksom. Fel forum dessutom, kom igen förfan
Citera
2011-10-04, 02:38
Medlem
-flame4fame-s avatar
Haha exakt, köpte en Orangina 1,5 L pet. Skakade som fan och fontänade ner hela tangentbordet som fortfarande är klibbigt...
Citera
2011-10-04, 03:17
Medlem
fantastiskt roligt att folk slutar tänka när de blir ombedda att göra något. ni vet ju mycket väl att det sprutar om man skakar en kolsyrad dryck, varför skulle orangina vara något undantag? :D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in