2012-01-17, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Statistik. Kämpa på liten, jag tycker det är vackert att se dig slå huvudet i väggen om och om igen.
Bäst jag tar på mig hjälmen då ingen fara , dont worry, det här fixar jag! Vad skulle du själv pyssla med om inte porren fanns? Ni verkar bli så rädda när ni hör att er högt älskade sysselsättning på något sätt skulle minimeras, får nästan panik.....hm.....oroväckande. Måste hitta något substitut.....golf kanske....hole in one
Citera
2012-01-17, 00:30
Medlem
Visserligen finns det en del kvinnor som gillar porr, men det är inte så många som männen vad jag förstår. Män och kvinnor har olika synsätt på kärlek och sex , men porr är inte kärlek och sex, det är något absurdt, konstigt och skruvat sätt att få männen(som är så naiva!) att tro att detta är den ultimata höjdupplevelsen. Ni blir grymt lurade, på både pengar och upplevelse. När tomheten smyger sig på efteråt, är ni tillbaka på ruta 1.....
Citera
2012-01-17, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av visiona
Visserligen finns det en del kvinnor som gillar porr, men det är inte så många som männen vad jag förstår. Män och kvinnor har olika synsätt på kärlek och sex , men porr är inte kärlek och sex, det är något absurdt, konstigt och skruvat sätt att få männen(som är så naiva!) att tro att detta är den ultimata höjdupplevelsen. Ni blir grymt lurade, på både pengar och upplevelse. När tomheten smyger sig på efteråt, är ni tillbaka på ruta 1.....

Men snälla, generalisera mera. Tror det är du som har en skruvad syn på porr dessutom, vilka tror att det är en ultimat höjdupplevelse? Vad vet du om tomhet som smyger sig på efteråt? Låter som önsketänkande från din sida eftersom du helt enkelt hatar porr.

Tror knappast alla känner sig lurade tillslut och vad av det du säger skulle inte kunna stämma in på t.ex kärleken?
Citera
2012-01-17, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lithvic
Men snälla, generalisera mera. Tror det är du som har en skruvad syn på porr dessutom, vilka tror att det är en ultimat höjdupplevelse? Vad vet du om tomhet som smyger sig på efteråt? Låter som önsketänkande från din sida eftersom du helt enkelt hatar porr.

Tror knappast alla känner sig lurade tillslut och vad av det du säger skulle inte kunna stämma in på t.ex kärleken?
Många män har svårt att visa känslor, på så vis kommer porren in i deras liv. Sex utan känslor. Tar vi bort porren och lär er visa känslor, då kan det bli riktigt bra faktiskt!! Men det förstår ni inte själva, har man inte fått kärlek , så kan man inte ge kärlek.
Citera
2012-01-17, 00:52
Medlem
Citat:
Många män har svårt att visa känslor, på så vis kommer porren in i deras liv. Sex utan känslor. Tar vi bort porren och lär er visa känslor, då kan det bli riktigt bra faktiskt!! Men det förstår ni inte själva, har man inte fått kärlek , så kan man inte ge kärlek.

Vad vet du om mig (tyckte du drog ner det på en väldigt låg nivå nu faktiskt)? Är det bara män som inte kan ge kärlek som kollar på porr menar du? Är män som inte är emot porr idioter som inte förstår vissa saker själv? Har du ingen respekt för folk som inte är som du och kanske föredrar andra saker?
Senast redigerad av lithvic 2012-01-17 kl. 00:55.
Citera
2012-01-17, 00:54
Medlem
Ni kanske tycker att jag har en alldeles för romatisk bild av kärlek och sex. Men kan inte ni män försöka att bli lite mer romantiska då? Tror den svenska kvinnan skulle uppskatta det ( för den skull måste inte vi bli mer porriga!). Vanlig kärlek kan man ha i vardagslivet och ta till vara på , det gäller bara att bjuda till....anstränga sig lite. Många storkonsumenter av porr är nog rätt lata och bekväma, lättare och enklare att sätta på en porrfilm än snygga till sig lite och försöka "erövra" en kvinna av kött och blod. Det är väl bättre att ha riktig sex än fejkad sex från USA? Jag fattar fortfarande inte porrens makt över vissa människor, när du kan uppleva riktig kärlek och sex istället. Dax att ta tag i era liv
Citera
2012-01-17, 00:58
Medlem
Citat:
PORR = RESPEKT

Förstår du inte skillnaden på att ha respekt för någonting och respekt för att någon gillar det? Jag gillar t.ex inte dina åsikter men respekterar att du har dem.
Citera
2012-01-17, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lithvic
Förstår du inte skillnaden på att ha respekt för någonting och respekt för att någon gillar det? Jag gillar t.ex inte dina åsikter men respekterar att du har dem.
Svenska män är bra konstiga, ni kan inte debattera, ni är stelbenta och tänker fyrkantigt. Ni har problem med mansrollen helt enkelt. Så är det!! Ni bryr er inte ett dugg om hur en kvinna tänker eller känner, tråkigt , tråkigt....det enda ni vill ha är den gamla porren, som i de flesta människors liv är väldigt oviktig,,,,,
Citera
2012-01-17, 01:25
Medlem
markus120s avatar
Citat:
Svenska män är bra konstiga, ni kan inte debattera, ni är stelbenta och tänker fyrkantigt. Ni har problem med mansrollen helt enkelt. Så är det!! Ni bryr er inte ett dugg om hur en kvinna tänker eller känner, tråkigt , tråkigt....det enda ni vill ha är den gamla porren, som i de flesta människors liv är väldigt oviktig,,,,,

Vad anser du om svenska kvinnor? Har ni problem med kvinnorollen också, kanske?

Är det möjligt att feminismen målat om Sverige till ett färglöst samhälle där kontraster inte längre kan mötas och män talar med kvinnor som de talar med polarna och kvinnor inte har en aning om hur man mjukt förför mannen med riktig feminin charm?

Jag håller ju med en del som du säger om svenska män, överanvändadet av porr bland svenska män är ju helt enkelt bara en av många sorgliga resultat av ett samhälle som har förlorat sin själ, byråkratiserats och förenklats till att passa ideologiska dogmatiker. Skulle vara intressant att höra ifall du har något självkritiskt att säga om hur svenska kvinnor beter sig?
Citera
2012-01-17, 08:07
Medlem
SMBHs avatar
Citat:
Ni kanske tycker att jag har en alldeles för romatisk bild av kärlek och sex. Men kan inte ni män försöka att bli lite mer romantiska då? Tror den svenska kvinnan skulle uppskatta det ( för den skull måste inte vi bli mer porriga!). Vanlig kärlek kan man ha i vardagslivet och ta till vara på , det gäller bara att bjuda till....anstränga sig lite. Många storkonsumenter av porr är nog rätt lata och bekväma, lättare och enklare att sätta på en porrfilm än snygga till sig lite och försöka "erövra" en kvinna av kött och blod. Det är väl bättre att ha riktig sex än fejkad sex från USA? Jag fattar fortfarande inte porrens makt över vissa människor, när du kan uppleva riktig kärlek och sex istället. Dax att ta tag i era liv

Så det är där skon klämmer. Det finns inte tillräckligt med Richard Geres' i visionas närhet som smickrar henne? "I wanna know what looove eeeeeeeeeeeessss... And I want you to shooow meeeeeeeee".

Hon påstår att hon vet många män som inte tittar på porr med. Hehe!

Sedan tror hon att porr är ett substitut till sex, precis som om onani är ett substitut till sex. Det enda dessa saker har gemensamt är orgasmen. Att dom allra flesta fattar är man saknar intimiteten vid ett 5minuters runk framför datorn, torde väl vara självklart?

Citat:

Freud hade haft en field-day med visiona.
Senast redigerad av SMBH 2012-01-17 kl. 08:11.
Citera
2012-01-17, 09:30
Bannlyst
Citat:
Tror inte att alla p-stjärnor gör aktiva val, de luras in med löfte om stora pengar och kändisskap, slutar tyvärr ofta i drogträsket för att döva alla hemska minnen som säkert dyker upp i huvudet och får dem att må mycket dåligt

Det är bara en myt som tok-feministerna kör med.

I den Svenska porrbranchen är det ett bra klimat. Många tjejer som jobbat i den kan vittna om det.
Citera
2012-01-17, 09:36
Bannlyst
Citat:
Tror inte att alla p-stjärnor gör aktiva val, de luras in med löfte om stora pengar och kändisskap, slutar tyvärr ofta i drogträsket för att döva alla hemska minnen som säkert dyker upp i huvudet och får dem att må mycket dåligt

Det är bara en myt som tok-feministerna kör med.

I den Svenska porrbranchen är det ett bra klimat. Många tjejer som jobbat i den kan vittna om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in