En grej jag inte alls hängde med på: hur försvann/kolade egentligen killen från mc-olyckan, vars hjärta Göran Söringer fick donerat? Det gick väldigt fort ("vad gör ni med min son?"), och Charlotte Söringer såg väääldigt lugn ut när de rullade iväg honom.
Stefan är naturligtvis för dålig på att boxas och så vidare. Okej, han är kanske inte plufsig, men sådär ninja-artad som i scenen med insatsstyrkan m.fl. är han verkligen inte.
Trist att Anja dog! Hon var söt. Ursäkta hebifili-onelinern...
Något slags polisspår är det ju uppenbart att det finns, men jag tror ej det är huvudspåret.
Citat:
Ursprungligen postat av Skjut-Mej
Min svåger (alltså min systers man för dom som inte vet vad svåger betyder) jobbar/jobbade med produktionen av Broen. Initiativet kom från Danmark (oavsett vad som sägs i media) och finns i 10 delar som alla vet. I avsnitt 9...
Men... vad pysslar du med? Fair enough, du vill spela viktig, det vill jag också ibland. Men det finns en spoilerknapp. Den kan du använda om du ska hålla på och avslöja grejer om upplösningen, så kanske du kan förlänga din lilla snopp några centimeter mentalt genom att vara in the know i en tråd på Flashback. Tack, nu blev serien en smula mindre sevärd för min del, säkert för andras också. Idiot.
Kan vi låta bli att låtsas om dessa inlägg framöver i tråden? Alternativt faktiskt nyttja spoilerknappen.